Šta je novo?

Javni prevoz u Srbiji

E sada da li je 104 ili 103, pitanje od milion dolara. Ako je Raba 104 to mu daje veliku vrednost, jer takvih primeraka nema više.

Pogledajte prilog 253772

Ne znamo šta je i sa ovim Pirotskim, on ima Florida farove.
Pogledajte prilog 253773
Ikar iz Vranja je IK-103 (1999), lično sam ga slikao :), a što se tiče IK-104P vojska ima više komada, radili su sad za vojnu paradu
ik‚103.jpg
ik103.jpg
 
Brojčane oznake za različite linije ne postoje, a na ovom busu čak nema ni natpisa dokle saobraća.

некада су постојале тачно нумерисане линије, док је Полимље транс обављало превоз. негде између 2001. и 2003. се све распало. штавише, сећам се као клинац да смо се возили зглобним Икарима од центра града до насеља. знам да се део линија окретао испред Дома револуције
 
Jel neko zna sta se desava sa Subotickim IK 201 101#, skinut sa oglasa da li je prodati ili..
 
Otokar Kent na subotičkoj gradskoj liniji 6, još jednoj bivšoj tramvajskoj liniji koja je još od 19. veka povezivala Suboticu sa Palićem i koju su samoupravni genijalci razmontirali i zamenili autobusom usred najveće svetske naftne krize u istoriji 1974.

P1100546.JPG
P1100541.JPG
 
Poslednja izmena:
Za vreme naftne krize je i u ns ugasen tramvaj...ne znam kakve su veze imali tramvaji sa nafotm
Netačno, niški i novosadski tramvaj je ukinut iste godine 1958. a subotički tek 1974. baš u vreme nikad skuplje nafte. Ima veze zato što tramvaji idu na struju i niko normalan ih ne bi menjao vozilima manjeg kapaciteta koja idu na dizel usred globalne nestašice fosilnih goriva.

Tek sada se vidi koliki dugoročni promašaj je bilo i ukidanje tramvaja u Nišu i Novom Sadu pedesetih, ali tada je čupanje tramvaja i zamena istih autobusima bilo opšti trend širom sveta, pogotovo u zemljama gde je tramvajska infrastruktura u velikoj meri uništena i oštećena tokom rata. Odluka da Subotica počupa tramvaj skoro dve decenije kasnije je još iracionalnija, baš tokom sedamdesetih su mnogi bivši tramvajski gradovi počeli da uviđaju strateške greške njihovog ukidanja i neki su već krenuli da ih ponovo uvode, naravno sa znatno dužim vozilima i što većom denivelacijom u vidu baštice u skladu sa višestruko povećanim brojem automobila u odnosu na period pre 1950. sa kojima se ranije delio ulični prostor.
 
Poslednja izmena:
Jel se meni ovo učinilo, malopre videh Pantransport u Takovskoj, a na displeju piše Vršac, jel to Pantransport počeo da vozi i za Vršac?
 
Jel se meni ovo učinilo, malopre videh Pantransport u Takovskoj, a na displeju piše Vršac, jel to Pantransport počeo da vozi i za Vršac?
Још пролетос су преузели линију од покојног СТУП-а, они возе Вршац-Београд а Аленик Вршац-Нови Сад.

Најчешће возе Мерцедес Туризмо аутобуси али десе се и Кобре (нарочито сад са новим редом вожње).
 
Моја грешка. Интуро, били су купили пар комада из Немачке кад су кренули да раде ту линију.
 
Преузето са телеграма. Опширније.
1760957537098.png

1760957546802.png

1760957554540.png

1760957567578.png

1760957583290.png

1760957609294.png

1760957631349.png



»Последње што сам чуо је био звук који ми је дао утисак да ће возило да прокува.« Рекао је један од путника пре него што се десила саобраћајна незгода на деоници Јарак — Сремска Митровица.

После се чудимо што људи гину... Битно је да се хапсио власник превозника зато што је превозио студенте и народ на протесте у Нови Сад, и широм Србије, а кад су овакви ужаси у питању, боле их уво. Циркус држава.
 
ЕуропаБус Ваљево је такође у власништву Сирмијума.
Takodje, isti vlasnik je držao Tamnava Trans u Beogradu i u SM su otišli Ikarbusi, Liazi i BMC kojima su radili u BG.

E sad, obzirom da su ispali iz priče za Beograd (a ostali slično loši prevoznici), može se pretpostaviti da nisu dovoljno bliski vlasti, te im zato rade ove inspekcijske kontrole. Ako vratite film unazad, kada sa CLC i Banbus imali nezgode sa povređenim licima, bukvalno okrive vozača, firma netaknuta, sve se zataška ako treba
 
Zglobni MAN je preuzeo prevoz radnika rumske fabrike "Healthcare" umesto prevrnutog dekera. Pored njega je Master bus preuzeo sve linije pomenute firme umesto mitrovačkog "Sirmiumbus"-a.

Deluje zaista uljudno i očuvano ovaj MAN.




Raritet od "trojke" koji vozi đačke polaske po Rumi. U odnosu na MAN-a deluje u dosta gorem stanju.



 
Takodje, isti vlasnik je držao Tamnava Trans u Beogradu i u SM su otišli Ikarbusi, Liazi i BMC kojima su radili u BG.

E sad, obzirom da su ispali iz priče za Beograd (a ostali slično loši prevoznici), može se pretpostaviti da nisu dovoljno bliski vlasti, te im zato rade ove inspekcijske kontrole. Ako vratite film unazad, kada sa CLC i Banbus imali nezgode sa povređenim licima, bukvalno okrive vozača, firma netaknuta, sve se zataška ako treba
О газди кружи лош глас у којој год бранши да је. Бави се он и другим пословима поред превоза. А сећам се да је тукао своје возаче које је довео из иностранства.
 
Vrh