Šta je novo?

Javni prevoz u Srbiji

E sada da li je 104 ili 103, pitanje od milion dolara. Ako je Raba 104 to mu daje veliku vrednost, jer takvih primeraka nema više.

Pogledajte prilog 253772

Ne znamo šta je i sa ovim Pirotskim, on ima Florida farove.
Pogledajte prilog 253773
Ikar iz Vranja je IK-103 (1999), lično sam ga slikao :), a što se tiče IK-104P vojska ima više komada, radili su sad za vojnu paradu
ik‚103.jpg
ik103.jpg
 
Brojčane oznake za različite linije ne postoje, a na ovom busu čak nema ni natpisa dokle saobraća.

некада су постојале тачно нумерисане линије, док је Полимље транс обављало превоз. негде између 2001. и 2003. се све распало. штавише, сећам се као клинац да смо се возили зглобним Икарима од центра града до насеља. знам да се део линија окретао испред Дома револуције
 
Jel neko zna sta se desava sa Subotickim IK 201 101#, skinut sa oglasa da li je prodati ili..
 
Otokar Kent na subotičkoj gradskoj liniji 6, još jednoj bivšoj tramvajskoj liniji koja je još od 19. veka povezivala Suboticu sa Palićem i koju su samoupravni genijalci razmontirali i zamenili autobusom usred najveće svetske naftne krize u istoriji 1974.

P1100546.JPG
P1100541.JPG
 
Poslednja izmena:
Za vreme naftne krize je i u ns ugasen tramvaj...ne znam kakve su veze imali tramvaji sa nafotm
Netačno, niški i novosadski tramvaj je ukinut iste godine 1958. a subotički tek 1974. baš u vreme nikad skuplje nafte. Ima veze zato što tramvaji idu na struju i niko normalan ih ne bi menjao vozilima manjeg kapaciteta koja idu na dizel usred globalne nestašice fosilnih goriva.

Tek sada se vidi koliki dugoročni promašaj je bilo i ukidanje tramvaja u Nišu i Novom Sadu pedesetih, ali tada je čupanje tramvaja i zamena istih autobusima bilo opšti trend širom sveta, pogotovo u zemljama gde je tramvajska infrastruktura u velikoj meri uništena i oštećena tokom rata. Odluka da Subotica počupa tramvaj skoro dve decenije kasnije je još iracionalnija, baš tokom sedamdesetih su mnogi bivši tramvajski gradovi počeli da uviđaju strateške greške njihovog ukidanja i neki su već krenuli da ih ponovo uvode, naravno sa znatno dužim vozilima i što većom denivelacijom u vidu baštice u skladu sa višestruko povećanim brojem automobila u odnosu na period pre 1950. sa kojima se ranije delio ulični prostor.
 
Poslednja izmena:
Vrh