Šta je novo?

Javni prevoz u Srbiji

20250812_130656.jpg

Garaža severtrans sombor
 
#45, naslednik od bivseg #265:)
Jesi li 100% siguran da je Idvor? Nije bilo odande vozaca u Atp, jedino ako nije neki sa nocenja Opovo. I vrlo je verovatno da je slikano u nedelju(ponedeljak), interval izmedju 10:00-03:00
 
#45, naslednik od bivseg #265:)
Jesi li 100% siguran da je Idvor? Nije bilo odande vozaca u Atp, jedino ako nije neki sa nocenja Opovo. I vrlo je verovatno da je slikano u nedelju(ponedeljak), interval izmedju 10:00-03:00
Ovo je garantovano slikano u Idvoru, odmah se poznaje po ovoj kaldrmi na ulazu u mesto iz pravca Kovačice. Bio sam tamo u oktobru 2016. možda je tada već i ukinuta linija Pančevo-Idvor ako je ovo neki sa opovačkih polazaka. Pouzdano znam da u to vreme nije bilo linije Pančevo-Sakule preko Opova, ona je tek nedavno ponovo uvedena. Mislim da je pre desetak godina postojao i jedan polazak dnevno do Uzdina i Putnikova, ali je koliko se sećam ubrzo ukinut.
 
Iskreno ne znam da li je bila linija, s obzirom da je autobus tu parkiran, verovatno i jeste, slika i jeste iz 2016, dok su jos bili novi, #45 je imao sudar u Sefkerinu kada mu je izleteo auto i vozac nije stigao da zakoci.
Na ulazu u Barandu #5293, u to vreme redovan na Banatu nakon remonta u Lasta Bus- u Valjevo, prelep je bio uzivo. Posle je dat na Sremu pa su ga sje*******ali za jako kratko vreme. Kaci jos ovih slika, prelepe su :)
 
Još jedan Lastin autobus na liniji Mramorak-Deliblato-Kovin. Mislim da Lasta i dalje drži lokalni saobraćaj u Opštini Kovin, a Autokodeks je u međumesnom saobraćaju prema Pančevu i Beogradu zamenio stari kovinski Jugoprevoz još pre skoro 10 godina.

020.jpg
 
Ne ne, Autokodeks je glavni u Kovinu, Lasta drzi samo liniju Kovin - SD.
 
Lastin autobus u centru Glogonja. Mislim da sva sela između Farkaždina i Pančeva imaju direktne polaske do Beograda Zrenjaninskim Putem, izuzev Jabuke. Neke Farkaždinske Laste usput svraćaju u Idvor neke ne, ali je ludilo da to selo ima direktnu vezu do Beograda a nema nijedan jedini autobus do ostatka svoje opštine. Ko iz Idvora hoće da putuje prevozom do Kovačice ili Pančeva, mora Lastom do Beograda i onda da kod Dunav Stanice hvata Pantransport ili kovačičke i padinske privatnike koji voze samo radnim danom i subotom tokom popodneva u periodu 12-18h. Skoro je nemoguće vratiti se prevozom tokom istog dana na toj relaciji, sumanuto presedanje.

027.jpg
008.jpg
 
A evo ga i #8048 kod mene u selu, nazalost ukinuta je linija, ne saobraca Lasta vise do Glogonja....
Ukinuta je i Lasta do Farkazdina i Idvora, saobracaja par polazaka samo do Sakula.
 
Znači, Idvor više nema nikakav prevoz do nigde, a Farkaždin ima valjda nešto do Zrenjanina? Pre nekoliko godina je vozio Net Bus, mada ne baš preterano često ako se dobro sećam.
 
Ta sela brate izumiru nenormalno brzo... Nisam 100% siguran, provericu to pa cu ti javiti, ali svakako zivi samo bliza okolina Beograda.
 
Iskreno ne znam da li je bila linija, s obzirom da je autobus tu parkiran, verovatno i jeste, slika i jeste iz 2016, dok su jos bili novi, #45 je imao sudar u Sefkerinu kada mu je izleteo auto i vozac nije stigao da zakoci.
Na ulazu u Barandu #5293, u to vreme redovan na Banatu nakon remonta u Lasta Bus- u Valjevo, prelep je bio uzivo. Posle je dat na Sremu pa su ga sje*******ali za jako kratko vreme. Kaci jos ovih slika, prelepe su :)
U Barandi je slikan 5298,ne 5293.
 
Pančevački gradski autobus sa linije 14 na okretnici Kotež 2:

Inače bi po RV radnim danom trebao ići na pola sata, 9:50 pa sledeći u 10:20. Neverovatno da polazak u 9:50 nije uopšte realizovan, čekao sam na stajalištu od 9:40 do dolaska ovog narednog vozila u 10:10. Ajd i da razumem u BG gde većina buseva ima takt od 5-15 minuta pa i da se poneki ne realizuje zbog gužvi, uklapanja, itd ali u Pančevu gradski prevoz ne ide baš tako često, zagušenja nisu ni slična beogradskim, a 14 Kotež 2-Omoljica kao jedna od najjačih linija ima takt od 30 minuta preko dana i tokom špiceva, neke slabije linije voze na sat ili svega 4-5 polazaka dnevno. Pančevo za razliku od Beograda i Niša nije uvelo besplatni prevoz, karta za prvu zonu se kupuje u vozilu i košta 110 dinara za relacije u krugu Skrobara-Jabuka-Starčevo-Stari Tamiš-Kudeljarski Nasip.

P1100348.JPG
P1100349.JPG
P1100345.JPG
 
Inače, u Pančevu već veliko traje izgradnja nove autobuske stanice između buvljaka i nadvožnjaka. Glavna železnička je 200 metara dalje što je ok, ali neko ko iz Opova ili Kovačice putuje autobusom i treba mu bolnica, moraće da preseda na linije 2(Kotež 1-Dolovo) ili 3 (Jabuka-Stari Tamiš) koje idu jednom u sat vremena, možda na pola sata njih dve u kombinaciji pošto 3 kreće sa jabučkog terminusa na pun sat, a 2 kreće sa Koteža na sat i 30 minuta, iako razdaljina nije jednaka. Te dve linije će u budućnosti morati da se pojačaju ili makar samo jedna od njih. Ostali gradski busevi koji prolaze pored buvljaka ne odgovaraju jer iako idu kroz centar maše bolnicu dobrih 900 metara. Današnja glavna autobuska je bukvalno na jedan ćošak od bolnice.
 
Bus sa linije 2 na okretnici Kotež 1. Kad već ide na sat vremena, bar bi mogao da bude zglobni. Ali Pantransport iste ovakve gradske solo Gulerijuse često šalje i na međumesne polaske za Opovo, Crepaju, Kovačicu, Padinu, Samoš, Mramorak, ponekad ulete čak i na najopterećeniju beogradsku liniju do BAS-a.

P1100333.JPG
P1100331.JPG
 
Vrh