Šta je novo?

Javni prevoz u Srbiji

Takođe mi nije potvrđeno, ali svakako da info dolazi iz više izvora. Onolike Ikarbuse su povukli da bi sad nabavljali polovna vozila tek nešto mlađa od ik-201.
 
Ovo su neuporedivo bolja vozila od Ikarbusa, sigurno su dobro održavani i verujem da će dobro služiti u Novom Sadu
 
Ако је уопште тачно, питање је како су могли да их купе/изнајме без тендера.
 
Proglasili nabavku hitnom radi nesmetanog obavljanja delatnosti, vrv.
 
Ред вожње јад и беда и немају довољно зглобова ни то да покрију. Некад двојка била зглобна, ишла на 8-9 минута; сада је соло. Зглобне су још 4, 7, 8 и неки поласци радничких (10, 15) , приградских и међумесних линија. И четворка и осмица некад ишле на 8-9 минута, сада на 15-16 и 10 минута.
Проблем мањка зглобних аутобуса није од јуче већ постоји дуже време. Сећам се да су пре десетак година у шпицевима возили Необуси стари преко 30 година.
 
 
BMC Procity LF 12 Direkcijski broj 030 ; Linija 8 Gabrovačka reka - Novo Groblje
DSC_3901-2.JPG


MAN Lions City L Direkcijski Broj 007 ; Linija 1 Minovo naselje - Niška Banja
DSC_3902-2.JPG


Mercedes Citaro Facelift Direkcijski Broj 062 ; Linija 35 PAS NIš - Ledena stena - PAS Niš
DSC_3903-2.JPG

DSC_3904.JPG


Najjači je doživljaj to što vozila duže vozači pa kako je koji slobodan tako i voze, znači dešava se da vozi zglob i nedeljom.
 
Мислио сам на набавку мимо тендера, не на возила.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Imam jedno pitanje, kakvo je vaše mišljenje o double-decker busevima i njihove implementacije u Srbiji?
 
Imam jedno pitanje, kakvo je vaše mišljenje o double-decker busevima i njihove implementacije u Srbiji?
Моје мишљење је да их треба више, у Шапцу на приградским линијама висиш из аутобуса јер нас има 70
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: Nem
Imam jedno pitanje, kakvo je vaše mišljenje o double-decker busevima i njihove implementacije u Srbiji?
Ne smatram da su pogodnni za gradski prevoz kod nas. Okej su za prigradske, međugradske i duže linije za sedenje. Zemlje koje ih koriste u gradskom prevozu ih uglavnom koriste iz istorijskih razloga. Na primer, Berlin je ponovo naručio dabl-dekere samo jer ih ljudi vole. U gradu nemaju nikakvu prednost u odnosu na zglobne autobuse.
 
Моје мишљење је да их треба више, у Шапцу на приградским линијама висиш из аутобуса јер нас има 70
А Дуга притом има и зглобне аутобусе, и два дабл декера, и чини ми се 6 Солариса троосовинца, мада су они за превоз радника Минта.
 
Da mislio sam za gradski prevoz, jer mi se čini da imaju isti kapacitet kao zglobni, a manje zauzimaju u saobraćaju. Samo ne znam kakva im je cena.
 
Nije samo cena, pitanje je i protoka putnika. Moraju imati vezu u dve tačke između gornje i donje platforme, obično jedno stepenište napred, jedno pozadi. I pored toga, kretanje putnika sigurno nije baš tako brzo i lagano, kao kod klasičnih autobusa. Gore je obično ceo sprat u stolicama, jer nema ni visine za stajanje. Takođe, obično prelaze 13 metara na tri osovine, pa nisu baš ni okretni preterano. Dobri bi bili za linije sa manje stajališta duž trase, plus još ako i nisu tako velike gužve. Nude veći komfor zbog velikog broja sedećih mesta, al stvarno ne vidim puno linija gde bi u Beogradu mogli da rade, a da to bude efikasnije od zglobnog autobusa. Prigrad je već druga priča. Linije ka Mladenovcu i Lazarevcu, na primer. Uz dobru konfiguraciju motora i menjača, mogu se imati dobre srednje brzine. Veći broj stolica su već prednost na pre pomenutim pravcima. Mađarski JMT je radio na liniji 491. Vozio se nebrojeno mnogo puta. Ok su bili, al nisu bili duži od 12 metara, samo dve osovine, korektan komfor, mada velike razlike u temperaturama gore i dole, plus D08 motor za vozilo te mase i visine, nije baš bio idealan izbor. Samo jedno stepeništa po sredini autobusa. No, bili su u pitanju jeftiniji autobusi lokalnog karoseriste iz komšiluka. Nisu se mogla očekivati čuda. I da, radili su jedno vreme na liniji 15 koliko se sećam.
 
Da mislio sam za gradski prevoz, jer mi se čini da imaju isti kapacitet kao zglobni, a manje zauzimaju u saobraćaju. Samo ne znam kakva im je cena.

градски не, али приградски да. као и што су форумаши раније рекли. на пример 860Е би била добра линија за декера, и те сличне, да кажемо екпрес линије
 
Na 17 je radio beli Neoplan na sprat u mračno doba s kraja devedesetih.
 
A jesu bili malo retardirani ti Lastini dabl dekeri u Beogradu.

Šta bi s njima na kraju, gde su sad?
 
Šta očekivati za male pare😁 Bili su i ok za neke prigradske linije. Viđao sam jednog do skoro kako prolazi Dušanovom, verovatno vozio ka Farkaždinu. Taj je valjda jedini ostao, al pitanje dal je i on među živima više. Kupljeni su oni pre deset i više godina.
 
Vrh