Djole Pevcanin
Advanced
- Učlanjen(a)
- 16.11.2016.
- Poruke
- 3.627
- Pohvaljen
- 3.637
Знам, био сам у НС једно 60 пута минимум.
Возио сам се у њему на линији 20 (Леснина) и шта знам, ок је, пристојно возило.људи, какав је овај Фениксбус?
Novosadska fabrika mini buseva koja ih većinom izrađuje na šasiji Iveca.
Jedan je dužio Zaječar-Negotin tokom radova na pruzi pa sam imao često priliku da se vozim u njemu, osim klasične neduobnosti u vožnji sa takvom vrstom vozila preko Srpskih rupa moram da priznam da me je iznenadio kvalitet završne obrade nigde nije lupalo, a u gradskoj varijanti je imao dosta mesta pozadi sa dodatnim preklapajućim stolicama koja su bila tapacirana.
Ne znam kakvi su u Novom Sadu, ali verujem da su isto dobri.
Jedna iz vožnji.
Pogledajte prilog 187259
Pogledajte prilog 187260
Само да немају аутобуси непланирана трећа врата као они њихови у НС-у.Bilo bi lepo da imamo makar jednog karoseristu normalnih gradskih autobusa, mislim da nisu Dejli šasije. IVECO ipak proda najviše gradskih autobusa u Evropi, iako kod nas taj brend nije popularan, ono narodno Iveco neće daleko Realno, nije mu baš opravdano to prišiveno. Taman bi mogli malo razbiti ovu tursku najezdu u Srbiji.
Bio na probi na liniji 53 jedan Iveco, vrteo krugove sa punim buradima vode. Ali su ih na tenderu odbili o čemu je pisao jedan od forumasa tada:Bilo bi lepo da imamo makar jednog karoseristu normalnih gradskih autobusa, mislim da nisu Dejli šasije. IVECO ipak proda najviše gradskih autobusa u Evropi, iako kod nas taj brend nije popularan, ono narodno Iveco neće daleko Realno, nije mu baš opravdano to prišiveno. Taman bi mogli malo razbiti ovu tursku najezdu u Srbiji.
Novosadska fabrika mini buseva koja ih većinom izrađuje na šasiji Iveca.
Jedan je dužio Zaječar-Negotin tokom radova na pruzi pa sam imao često priliku da se vozim u njemu, osim klasične neduobnosti u vožnji sa takvom vrstom vozila preko Srpskih rupa moram da priznam da me je iznenadio kvalitet završne obrade nigde nije lupalo, a u gradskoj varijanti je imao dosta mesta pozadi sa dodatnim preklapajućim stolicama koja su bila tapacirana.
Ne znam kakvi su u Novom Sadu, ali verujem da su isto dobri.
Tačno, ali im je i problem slaba preglednost trećih vrata.Iveco Crosswayi su po rečima vozača najbolja vozila u Novom Sadu ikad. Često clse čuje od onih koji ih duže da su ti busevi toliko dobri, da kod nas ne trebaju da voze, da treba da budu izloženi u nekoj galeriji i da se čuvaju.
Nažalost, uslovi eksploatacije u Novom Sadu i nešto niže održavanje, posle evo 13 godina rada, može se reći da ih je ipak dokrajčilo.
Ugradili su kamere u pojedine, trebalo bi i u ostale.Tačno, ali im je i problem slaba preglednost trećih vrata.
Da, ali te kamere u određenim autobusa ne rade.Ugradili su kamere u pojedine, trebalo bi i u ostale.
Onda ok.U Crosswayima rade sve do jedne
Koja Podsaharska Afrika!Dva prevoznika u sukobu.
"Frenki" oborio tender za linije gradskog i prigradskog prevoza za narednih 20 godina, koji je najpre poveren "Kanisu" - Rešetka
“Kanis” DOO ipak još uvek neće biti novi partner u gradskom i prigradskom saobraćaju grada jer je raspisani tender dana oboren u čak osam stavki po žalbi autoprevoznika “Frenki”, saznaje Rešetka.resetka.rs
Па немају ни мајстора за ЛЕД изнад шоферке, на једној линији се пола не видиTreba nešto i da se održava.
To sam i ja čuo, ali nema ništa potvrđeno.JGSP Novi Sad navodno nabavio zglobne polovne Scanie 2008.godište iz Švajcarske jer je situacija sa zglobnim autobusima u tom gradu alarmantna. Scanie bi trebale da voze Novosađane najduže tri godine.
Ne znam da li je ovo neko već objavljivao.