Ђоле Певчанин
Advanced
- Učlanjen(a)
- 16.11.2016.
- Poruke
- 4.625
- Pohvaljen
- 5.787
Знам, био сам у НС једно 60 пута минимум.
				
			Возио сам се у њему на линији 20 (Леснина) и шта знам, ок је, пристојно возило.људи, какав је овај Фениксбус?
Novosadska fabrika mini buseva koja ih većinom izrađuje na šasiji Iveca.
Jedan je dužio Zaječar-Negotin tokom radova na pruzi pa sam imao često priliku da se vozim u njemu, osim klasične neduobnosti u vožnji sa takvom vrstom vozila preko Srpskih rupa moram da priznam da me je iznenadio kvalitet završne obrade nigde nije lupalo, a u gradskoj varijanti je imao dosta mesta pozadi sa dodatnim preklapajućim stolicama koja su bila tapacirana.
Ne znam kakvi su u Novom Sadu, ali verujem da su isto dobri.
Jedna iz vožnji.
Pogledajte prilog 187259
Pogledajte prilog 187260
 Realno, nije mu baš opravdano to prišiveno. Taman bi mogli malo razbiti ovu tursku najezdu u Srbiji.
 Realno, nije mu baš opravdano to prišiveno. Taman bi mogli malo razbiti ovu tursku najezdu u Srbiji.Само да немају аутобуси непланирана трећа врата као они њихови у НС-у.Bilo bi lepo da imamo makar jednog karoseristu normalnih gradskih autobusa, mislim da nisu Dejli šasije. IVECO ipak proda najviše gradskih autobusa u Evropi, iako kod nas taj brend nije popularan, ono narodno Iveco neće dalekoRealno, nije mu baš opravdano to prišiveno. Taman bi mogli malo razbiti ovu tursku najezdu u Srbiji.
Bio na probi na liniji 53 jedan Iveco, vrteo krugove sa punim buradima vode. Ali su ih na tenderu odbili o čemu je pisao jedan od forumasa tada:Bilo bi lepo da imamo makar jednog karoseristu normalnih gradskih autobusa, mislim da nisu Dejli šasije. IVECO ipak proda najviše gradskih autobusa u Evropi, iako kod nas taj brend nije popularan, ono narodno Iveco neće dalekoRealno, nije mu baš opravdano to prišiveno. Taman bi mogli malo razbiti ovu tursku najezdu u Srbiji.
Novosadska fabrika mini buseva koja ih većinom izrađuje na šasiji Iveca.
Jedan je dužio Zaječar-Negotin tokom radova na pruzi pa sam imao često priliku da se vozim u njemu, osim klasične neduobnosti u vožnji sa takvom vrstom vozila preko Srpskih rupa moram da priznam da me je iznenadio kvalitet završne obrade nigde nije lupalo, a u gradskoj varijanti je imao dosta mesta pozadi sa dodatnim preklapajućim stolicama koja su bila tapacirana.
Ne znam kakvi su u Novom Sadu, ali verujem da su isto dobri.



Tačno, ali im je i problem slaba preglednost trećih vrata.Iveco Crosswayi su po rečima vozača najbolja vozila u Novom Sadu ikad. Često clse čuje od onih koji ih duže da su ti busevi toliko dobri, da kod nas ne trebaju da voze, da treba da budu izloženi u nekoj galeriji i da se čuvaju.
Nažalost, uslovi eksploatacije u Novom Sadu i nešto niže održavanje, posle evo 13 godina rada, može se reći da ih je ipak dokrajčilo.
Ugradili su kamere u pojedine, trebalo bi i u ostale.Tačno, ali im je i problem slaba preglednost trećih vrata.
Da, ali te kamere u određenim autobusa ne rade.Ugradili su kamere u pojedine, trebalo bi i u ostale.
Onda ok.U Crosswayima rade sve do jedne
Koja Podsaharska Afrika!Dva prevoznika u sukobu.

"Frenki" oborio tender za linije gradskog i prigradskog prevoza za narednih 20 godina, koji je najpre poveren "Kanisu" - Rešetka
“Kanis” DOO ipak još uvek neće biti novi partner u gradskom i prigradskom saobraćaju grada jer je raspisani tender dana oboren u čak osam stavki po žalbi autoprevoznika “Frenki”, saznaje Rešetka.resetka.rs
Па немају ни мајстора за ЛЕД изнад шоферке, на једној линији се пола не видиTreba nešto i da se održava.
 
					
				To sam i ja čuo, ali nema ništa potvrđeno.JGSP Novi Sad navodno nabavio zglobne polovne Scanie 2008.godište iz Švajcarske jer je situacija sa zglobnim autobusima u tom gradu alarmantna. Scanie bi trebale da voze Novosađane najduže tri godine.
Ne znam da li je ovo neko već objavljivao.
