Šta je novo?

Javni prevoz u Srbiji

Ako izuzmemo bg voz, ja se tim prevoznim sredstvom nisam vozio jako jako dugo. A i moji sugrađani uglavnom ne koriste voz. Ako se dobro sećam, postoje po 2 voza u toku dana u svakom pravcu. Ali nikako ne mogu da posvedočim o količini putnika, mogu da se raspitam. (Čini mi se da imaju 2 kupea i lokomotivu)

Situacija je malo drugačija kad je Smederevo u pitanju, za sd ima putnika. Razlog ovome je to što nema autobusa (izuzev jednog koji nije litasov pa većina građana i ne zna za njega).
Voz za bor nam se nedavno zapalio...
 
GSP planira nabavku 20 solo autobusa :vops:

Gradski prevoznik planira da prema ovogodišnjem Programu poslovanja kupi na kredit 20 zglobnih autobusa, 10 solo autobusa na gasni pogon i 10 solo autobusa na dizel.

"Za navedene autobuse preduzeće bi, ukoliko dobije saglasnost Grada, uz sopstvena sredstva, uzelo i kredit u ukupnom iznosu od 610 miliona dinara od domaćeg kreditora i sa najpovoljnijom kamatom kao i sa što dužim rokom vraćanja. Postupak javne nabavke bi se završio krajem godine, tako da bi firma sa otplatom kredita počela u 2015. godini", istakla je portparolka preduzeća Snežana Jaković u izjavi za "Dnevnik", dodajući da je planom rada za 2014. godinu planirano da se ugrade nove karoserije na 11 solo autobusa. "Novac za to obezbedio bi se delom iz kredita od poslovne banke, opet uz saglasnost osnivača preduzeća", dodala je Jaković.

"Menadžmet preduzeća rukovodiće se najpovoljnijom ponudom, u smislu uslova kamate i vraćanja kredita", navela je portparolka. Ujedno je skrenula pažnju, da su subvencije javnim preduzećima smanjene za oko 30 odsto, tako da je za kapitalne investicije za gradskog prevoznika predviđeno 130 miliona dinara, što je za 20 miliona dinara manje nego 2013. godine.

Upravo zbog toga, portparolka podvlači da je sve navedeno na nivou plana i očekivanja da će ekonomska situacija, kako u preduzeću, tako i u državi, biti povoljnija od prošlogodišnje i da će pružiti mogućnost za realizaciju planiranog.

"U toku je ugradnja novih karoserija deset zglobnih autobusa, što bi trebalo da bude završeno do marta ove godine, a vrednost radova je 43 miliona dinara bez poreza na dodatu vrednost. U toku je i javna nabavka elektronskog sistema naplate karata putnicima u gradskom i prigradskom saobraćaju, vredna 135 miliona dinara. Nadamo se da će nabavka biti realizovana i završen ceo postupak implementacije do kraja godine", zaključila je Jaković
http://www.021.rs/Novi-Sad/Vesti/GSP-planira-nabavku-20-zglobnih-i-10-solo-autobusa.html
 
Ok, 20 zglobnih neka budu Solarisi, a solo može i ikarbus. Uzgred, kakvi su solo Solarisi, beše Novi Sad kupio neke ili ne?
 
:oops: U stvari treba mi onaj smajli za facepalm, pogreših, mislio sam da se odnosi na Beograd, još mi isprva bilo čudno šta sad naručuju nove autobuse, kada još nisu stigli ni ovih 200. :lool:
 
Бивис, стигли су свих 200 комада Солариса још почетком децембра.

Beograđane od danas prevozi 200 novih "Solarisovih" autobusa

Tanjug | 04. 12. 2013. - 15:46h | Foto: A. Stanković, D.Živančević | Komentara: 53
Poslednja grupa od 50 “Solarisovih” autobusa izašla je danas na ulice i na taj način svih 200 poljskih novih vozila našlo se po prvi put u saobraćaju. Ovi autobusi prevoze putnike na linijama 16, 17, 18, 23, 27, 27E, 31, 37, 43, 51, 52, 53, 56, 58, 59, 65, 68, 71, 72, 75, 77, 83, 88, 89, 95, 96 i 101 čime su, kako kažu u GSP “Beograd” pokrivene najopterećenije linije u gradu.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/424888 ... h-autobusa
 
Генерал Ауто, НС
hd6.png

jzsfz.png

dyffr.png

dtuzte.png

http://www.autobusi.net/forum/viewtopic.php?f=11&t=125&view=unread#p452885
Е то је ремонт
 
A koliko kosta po vozilu 40 hiljada e ili vise
 
mogli su da nalepe stakla posle remonta a ne sa ovom gumom da vraćaju kao da je iz prošlog veka.
 
pa nije to to kad nalepis staklo nema duha proslosti onda na njima
 
Шта би са оним планом да НС добије ово?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=E2XSI41BCUA[/youtube]
 
Ne daj boze da NS dobije ovo, to bas i nije tramvaj vec neka vrsta trolejbusa sa gumenim tockovima i ovom jednom sinom po sredini.
Cudno tehnicko resenje. Video ga ja uzivo pre par dana, nije nesto...
 
то је врло чудна справа. нит је трамвај, нит је тролејбус. а и не треба то НС-у. он треба да добије најобичнији трамвај
 
JohnnyLee":n05npe13 je napisao(la):
то је врло чудна справа. нит је трамвај, нит је тролејбус. а и не треба то НС-у. он треба да добије најобичнији трамвај
Мени почиње да се свиђа ово, јер је боље од аутобуса, а јефтиније од трамваја :D :D
 
Novi Sad ima para samo za 5 novih autobusa

JGSP “Novi Sad” će ove godine kupiti samo pet autobusa, mada je u planu poslovanja planirao nabavku čak 40 vozila.
Osnovni uzrok za odustajanje od kupovine 10 solo autobusa na gas, 10 solo autobusa na dizel i 20 zglobnih autobusa je manjak sredstava. Takođe, nedostatak sredstava je doveo i do toga da se sada ponovo odloži nabavka elektronskog sistema naplate prevoza koji već šest godina nikako da se uvede zbog neuspelih javnih nabavki. Novac koji je planiran za kupovinu elektronskog sistema sada će biti prebačen za kupovinu pet autobusa.


U GSP-u za 021.rs navode da se neće odustati od uvođenja elektronskog sistema naplate, ali da je procenjeno da je za funkcionisanje prevoza važnija nabavka autobusa.
- GSP neće odustati od nabavke elektronskog sistema naplate, pošto je modernizacija u pružanju usluge prevoza jedan od prioriteta u poslovanju preduzeća. Međutim, procenjeno je da je do kraja godine za funkcionisanje gradskog saobraćaja značajnija nabavka novih autobusa od elektronskog sistema naplate. Zbog toga će sredstva za investicione aktivnosti, odnosno kapitalne subvencije iz budžeta Grada za 2014. godinu, od 90 miliona dinara, biti usmerena za nabavku pet solo dizel niskopodnih autobusa sa pripadajućom opremom, a preneta i neutrošena sredstva od 37 i po miliona na rekarosiranje deset zglobnih autobusa. Postupak javne nabavke novih autobusa biće pokrenut u što kraćem mogućem roku – kažu u GSP-u.
Podsetimo da GSP već nekoliko godina nije kupio ni jedan novi autobus i da su nedavno rekarosirali 10 zglobnih autobusa.

http://www.autobusi.net/novi-sad-ima-para-samo-za-5-novih-autobusa/
Наш нема ни за толико :violina:
 
Niš-ekspres gradi moderan poslovni kompleks
Položen kamen temeljac za poslovni kompleks “Niš-ekspresa” površine 37.000 m².
NIŠ – Predstavnici preduzeća za saobraćajnu deltanost “Niš-ekspres” i grada Niša položili su danas na Čamurlijskom putu na periferiji grada kamen temeljac za izgradnju novog poslovnog kompleksa tog preduzeća vrednog oko četiri miliona evra. Rok za izgradnju je godinu dana, a po završetku novog kompleksa “Niš-ekspres” iseliće se sa postojeće lokacije u ulici Blagoja Parovicvića iz užeg centra grada i tako će biti oslobođena jedna od najatraktivnijih lokacija za dalje investiranje površine oko šest hektara, rečeno je prilikom polaganja kamen temeljca.

nis_ekspres-615x461.jpg


Kamen temeljac položili su generalni direktor “Niš-ekspresa” Zoran Jovanović i zamenik gradonačelnika Niša Ljubivoje Slavković. Novi poslovni kompleks ovog saobraćajnog preduzeća prostiraće se na 37.000 kvadratnih metara i sastojaće se iz poslovne zgrade, servisa, praking i garažnog propstora za autobuse tog prevoznika.
Jovanović je rekao da je početak izgradnje kompleksa značajan poslovni iskorak “Niš-ekspresa” kojim se stvaraju bolji uslovi za rad i potvrđivanje liderstva tog preduzeća u oblasti prevoza u Srbiji i inostranstvu.
Slavković je rekao da još uvek nije poznato šta bi se gradilo na staroj lokaciji “Niš-ekspresa” u gradu, ali da će investitor imati punu podršku grada, kao i da rukovodstvo nema predsrasuda i u slučaju da to bude “Delta” Miroslava Miškovića koja je član Konzorcijama koji je privatizovao “NIš-ekspres”.
Prema ranijim najavama koje nisu zvanično potvrđene na staroj lokaciji “Niš-ekspresa” gradiće se najverovatnije poslovni objekti o čijem sadržaju će se naknadno razgovarati. “Niš-ekspres” osnovan je 1951. godine kao Saobraćajno preduzeća “Niš”, današnji naziv nosi od 1958. godine. kada su u Nišu ukinuti tramvaji. “Niš-ekspres” se na staroj lokaciji nalazi od 1971. godine, a autobuska stanica preduzeća pored Niške tvrđave izgrađena je 1977. godine.
Preduzeće je privatizovano 2008. godine od strane Konzorcijuma u čijem sastavu su radnici, “Delta rillestejt” i firma “Bokić”. Prodajna cena iznosila je 3,2 miliona evra uz obavezu ulaganja od 4,6 miliona evra. “Niš-ekspres” u kome radi oko 1.700 radnika, raspolaže sa oko 350 voznih jedinica i dnevno autobusi tog preduzeća pređu oko 100.000 kilometara ili, kako često napominju u tom preduzeću, njihovi autobusi dnevno obiđu zemljinu kuglu dva i po puta.
(Izvor: Tanjug, Ilustracija: Niš-ekspres)
http://www.autobusi.net/nis-ekspres-gra ... -kompleks/

nemogu da vjerujem da je kupljen nis ekspres za 3,2 mil evra
 
да, и већ тада се причао да га је узео због локације у Булевару Немањића
 
има у данашњој Политици поновни позив за избор превозника за јавни превоз у Пријепољу
 
Vrh