Šta je novo?

Javni prevoz u Srbiji

Када стигну нови аутобуси, вероватно ће аутобуса без дисплеја да буде врло мало ?
 
Па требало би. Да ли неко знам кад ће тендер за соло аутобусе?
 
Ја сам мислио да је само за зглобне
thumb_smiley-ashamed0001.gif
 
kopmania":2etubrg6 je napisao(la):
Када стигну нови аутобуси, вероватно ће аутобуса без дисплеја да буде врло мало ?
:) Да, биће их јако мало без дисплеја. Али је сасвим друга прича колико ће њуих заправо радити? :D
 
Prishtina would welcome Japanese support for urban traffic

Pristina, February 1, 2013 - Mayor of Pristina, Isa Mustafa has had a meeting with Mr. Daimin Hanadate, director of the Japanese International Development Agency (JICA), the Department of the Middle East and Europe, and has talked about the possibility of achieving some joint projects in Prishtina.

Mayor Mustafa during this meeting, I thank Mr. Hanadate donation trucks that JICA has provided local, regional enterprise "Cleaning".

The meeting also discussed the possibility that JICA to assist in the establishment and development of local municipal enterprise "urban traffic", for which, for a time, Pristina Municipality is negotiating with Japanese authorities about the possibility of making a donation 50 new buses.

Chairman Mustafa informed Mr. Hanadate managerial organization of the "urban traffic", and stressed that the Municipality of Prishtina is ready in this regard, to contribute to a number of new buses.

Mayor Mustafa said that it would be more than welcome JICA support for "urban traffic", because as chairman Mustafa said this undertaking after the war here was never invested in the purchase of new buses.

Mayor Mustafa said he highly appreciates the commitment JICA with expertise in relation to Urban Traffic undertaking, because as stress chairman Mustafa Japanese expertise and support USAID will help the Municipality of Prishtina in determining the shape of the organization and making with the functioning of this enterprise.

For his part, Daimin Hanadate, director of the Japanese Agency for International Development (JICA), the Department of the Middle East and Europe, said the agency, part of which is one and the Japanese government their willingness to support Pristina and Kosovo in development of various projects that will impact on improving the welfare of all citizens of Prishtina and the country in general.
http://www.koha.net/?page=1,13,133296 pronasao ckd-ktt4 sagspbeograd.net
PARskika prije 1999 sa autobusi.net prenosi cgd-kt4
ikarusgsppristina01.jpg

ikarusgsppristina02.jpg

Odvezena je vecina u centralnu Srbiju pred samo bombardovanje dobili su nove fapove kao sto su u kosmaju
 
stf":1b5g68rm je napisao(la):
kopmania":1b5g68rm je napisao(la):
Када стигну нови аутобуси, вероватно ће аутобуса без дисплеја да буде врло мало ?
:) Да, биће их јако мало без дисплеја. Али је сасвим друга прича колико ће њуих заправо радити? :D

A od tih sto budu radili, koliko ce pokazivati tacne informacije? :D
 
Poslat je predlog od moje strane da se dispelji na novim vozilima integrišu u jedinstveni sistem praćenja vozila, kao što je to slučaj u drugim zemljama. To bi značilo da bi se terminusi na čeonim displejima menjali automatski, a vreme na unutrašnjim bilo sinhronizovano sa časovnicima GPS satelita ili preko nekog vremenskog servera preko interneta. Takođe, ovakav oblik integracije bi omogućio ispisivanje sledećeg stajališta na unutrašnjim displejima, kao i drugih informacija od značaja. Predložio sam da deo specifikacije bude i jedinstveni audio razglasni sistem sa "pravim" zvučnicima u vozilu koji bi takođe bio povezan sa centralnim sistemom, čime bi funkcionisanje razglasa bilo automatski povezano na sadašnji sistem za praćenje.

Što se tiče same tehničke realizacije, displeji firme Novatronic su kompatibilni sa sistemom i moguće je izvršiti integraciju. Takođe, ova firma sarađuje s Apexom, tako da verujem da i to neće biti preveliki problem. Na kraju, ostaje da se vidi koliko naš prevoznik ima sluha za sve to.
 
Navijam za to da se ostvari samo koliko ih mrzi da rade tesko
 
današnji "Blic" u štampanom izdanju piše da GSP kupuje 203 Solarisova autobusa. Piše nešto kao da iako je u tenderu traženo 180, pošto su jeftiniji od MAN-a biće ih 203. Ne znam kako i po kojim pravilima, ali eto - ispostavilo se da će biti Poljaci na kraju. Ostaje valjda još samo Gradsko veće to da potvrdi i biće zvanično.
 
Па, по мени је боље 203 "Солариса" него 180 МАН-ова, ако је таква рачуница.
 
Ипак да будемо реални :)))
икарбус не може ни 20 аутобуса да направи за годину дана :)
да су ствари другачије било би лепо да нам цео возни парк буде икарбуси
 
Мислим да такви аутобуси не доликују ни неком селу у Србији а не Београду, да већи део возног парка буду таква возила.
Икарбус има леп дизајн али су заостали са квалитетом, а ФАП је заостао у оба случаја..
 
Kad kazem fap neznaci da mislim sa sadasnji niskopodnjak to se moze usminkat staviti prednja maska kakva je planirana itd
 
али ФАП је генерално крш. сваки који сам видео у БГ-у (код приватника, не ГСП-а) је у фази распадања. и још ми је теча рекао (који вози за једног приватника) да је ФАП тотална канта. једино је од њега гори Санос
 
Данас сам обишао Пожаревац. Ситуација је јако лоша, упркос томе што мислимо да је Веолиа супер. На свом терену су се показали јако лоше када је реч о информисању путника - на станици нема нигде фино издвојен ред вожње по линијама и типовима линија, мапе не постоје, то се све налази иза неких решетака или облепљено као оглас на стајалишту. Благи ужас. Најфреквентнија градска линија је Бусије - Брежанска пруга. Мислим да је опслућује једно возило, ја сам се возио минибусом. То је било око поднева и ја не знам да ли је у једном тренутку било 5 људи укључујући мене. Цена карте је симболичних 80 динара, па и не ћуди што нема путника.

Друга градска линија иде само до 16 часова.

Главне саобраћајнице ка излазима из града су, претпостављам, покривене приградским линијама.
 
Jos kad bi tekst obogatio slikama koje znam da imas bilo bi super
 
Flota:
btmp.jpg


Informacije na stanici:
cwx4.jpg


Gradski bus:
5xfw.jpg


Gradski bus na Busijama/Busiju, oni izglea kažu „Busiju" Lepo se vidi aparat koji koriste. Mislim da svaki vozač nosi svoj aparat, tu se prodaju karte koje su kao fiskalni račun, a istovremeno je i sistem za upravljanje, kao BusPlus.
Rupe na putu su u formi kratera...
ma3p.jpg


Gradski bus pred ulazak u strogi centar:
vqx6.jpg


Peroni izvan same stanice, gde staju prigradski autobusi:
iiwy.jpg


Stajališna tabla:
fjuo.jpg
 
To se cjeni plus entuzijazam obliaska unutrasnjosti SRB +
 
555075_10153200763000191_2026152097_n.jpg

mapa prevoza u pristini neko uradio za izbore gradske nabaso na netu
 
Što se tiče Požarevca, taj gradski prevoz nije pravi gradski prevoz, ja ga nikada nisam koristio. Koriste ga babe npr kada idu do groblja ili do bolnice, imamo međumesne linije za okolna sela, i ti autobusi su onako. Međutim, Požarevac je jako mali grad i suštinski mu takav prevoz i nije baš neophodan. Najduža linija taksijem te izaže oko 300 dinara. Ja svuda stignem pešaka za 15 minuta. Malo problema imaju ljudi na periferiji. Međutim, oni koriste lična prevozna sredstva. Sam grad ima oko 40 000 stanovnika.

Litas je odavno privatizovan i ima čist monopol izuzev par međugradskih linija. Njihova je i autobuska stanica.

Međugradska vožnja im je takođe skupa, povratna karta za bg je preko 1000 dinara. E sad, autobusi na tim linijama su mahom novi. Autobusi poštuju ograničenja, udobni su, dosta toga je na mestu. Po potrebi mogu da napravim neke slike i da ih okačim kad posetim rodni kraj.

EDIT: Imamo i zglobne autobuse koji često prevoze 10tak putnika :) A poslednji autobus iz bg za po je u 21h...
 
Vrh