Bender Rodriguez
Professional
- Učlanjen(a)
- 12.03.2017.
- Poruke
- 22.439
- Pohvaljen
- 48.374
Ti bi za promenu mogao jednom da skineš amove i probaš da sagledaš suštinu tuđih postova a ne da se vataš za gluposti. Ako si već onomad bio suviše bezobrazan da pročitaš šta sam napisao u postu na prethodnoj strani ali si se rado posrao na njega rečenicom punom izvrnutih reči... nemoj i sad da budeš takav. Sad kad pojedinci prosipaju ostrašćene i bezumne gluposti a pokušavaju da ih predstave kao stručne kategoričke tvrdnje.
Elem, sve i da su postojali takvi lobiji, malo morgen bi oni pola faking sveta naterali da se prebace sa tramvaja na drumska vozila da ovi to nisu hteli. To je kao kada bi neki tehnolog rekao da smo sa drvenih i staklenih ambalaža prešli na plastične i kartonske samo zato što je neki lobi u Americi tako hteo. Takav čovek treba da se pokrije ušima i ne javlja do kraja života. Da, bilo je interesa, ali ideja o kakvoj svetskoj kampanji koja je to nametnula je presmešna. A sve i da usvojimo na trenutak da je to istina, malo morgen bi tako nešto uspelo širom sveta da ljudi to nisu hteli i da nisu uvideli da prednosti takve tranzicije nadmašuju njene nedostatke. Ista priča važi i za javni prevoz odnosno saobraćajni preporod zemalja nakon WW2.
E vidiš, Karlo spada u ove koji su toliko bolesno opterećeni sobom i svojim hobijem, da kad bi bio tehnolog, odvalio bi gore navedenu glupost o ambalaži, kao što ovde odvaljuje ovo za Partiju i autobuse. Takve izjave treba potapati od koga god da dolaze. A pogotovu ih treba potapati kad dolaze od nekoga ko se sav busa vrhunski stručnjak, a u celoj toj priči, u jednom globalnom fenomenu koji je bio zahvatio ceo svet i čak bio predmet studija i analiza... vidi samo to da su tramvaji ukinuti da bi šefovi Partije mogli da se vozikaju limuzinama. Nivo opsesije i ostrašćenosti koju on iskazuje postaje bolestan. A ti samo nastavi da nagrađuješ i podržavaš takvo ponašanje vatajući se za irelevantne stvari a ne videći šumu od drveta. Vidim smeta ti Zuma kad vidi samo argumente za čuvanje čupavaca na Trgu a ne vidi argumente protiv. Ali ti ne smeta kad Karlo isto to radi u kontekstu priče o uzrocima zastupljenosti autobusa i tramvaja.
Elem, izem ti ja inženjera saobraćaja koji u priči o saobraćaju priznaje samo jedan podsistem a druge ignoriše. I koji u priči o tom podsistemu uvek vidi samo prednosti a nedostatke ignoriše. Izem ti ja takvog stručnjaka. Takav ''stručnjak'' koristan je koliko i vaga koja uvek vuče na jednu stranu.
Elem, sve i da su postojali takvi lobiji, malo morgen bi oni pola faking sveta naterali da se prebace sa tramvaja na drumska vozila da ovi to nisu hteli. To je kao kada bi neki tehnolog rekao da smo sa drvenih i staklenih ambalaža prešli na plastične i kartonske samo zato što je neki lobi u Americi tako hteo. Takav čovek treba da se pokrije ušima i ne javlja do kraja života. Da, bilo je interesa, ali ideja o kakvoj svetskoj kampanji koja je to nametnula je presmešna. A sve i da usvojimo na trenutak da je to istina, malo morgen bi tako nešto uspelo širom sveta da ljudi to nisu hteli i da nisu uvideli da prednosti takve tranzicije nadmašuju njene nedostatke. Ista priča važi i za javni prevoz odnosno saobraćajni preporod zemalja nakon WW2.
E vidiš, Karlo spada u ove koji su toliko bolesno opterećeni sobom i svojim hobijem, da kad bi bio tehnolog, odvalio bi gore navedenu glupost o ambalaži, kao što ovde odvaljuje ovo za Partiju i autobuse. Takve izjave treba potapati od koga god da dolaze. A pogotovu ih treba potapati kad dolaze od nekoga ko se sav busa vrhunski stručnjak, a u celoj toj priči, u jednom globalnom fenomenu koji je bio zahvatio ceo svet i čak bio predmet studija i analiza... vidi samo to da su tramvaji ukinuti da bi šefovi Partije mogli da se vozikaju limuzinama. Nivo opsesije i ostrašćenosti koju on iskazuje postaje bolestan. A ti samo nastavi da nagrađuješ i podržavaš takvo ponašanje vatajući se za irelevantne stvari a ne videći šumu od drveta. Vidim smeta ti Zuma kad vidi samo argumente za čuvanje čupavaca na Trgu a ne vidi argumente protiv. Ali ti ne smeta kad Karlo isto to radi u kontekstu priče o uzrocima zastupljenosti autobusa i tramvaja.
Elem, izem ti ja inženjera saobraćaja koji u priči o saobraćaju priznaje samo jedan podsistem a druge ignoriše. I koji u priči o tom podsistemu uvek vidi samo prednosti a nedostatke ignoriše. Izem ti ja takvog stručnjaka. Takav ''stručnjak'' koristan je koliko i vaga koja uvek vuče na jednu stranu.