Ne, to uopšte nije moja poenta nego tvoj lični (pogrešni i ograničeni) doživljaj mog posta. A to je nešto na čemu moraš sam da poradiš.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=511810#p511810:1hrjbuih je napisao(la):direktor » Sub Jan 27, 2018 10:59 pm[/url]":1hrjbuih]Po tvojoj logici sutra treba pocupati i sve pruge i zatviriti i zs i sto lupati pare u brzu prugu kad imamo autoput
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=511780#p511780:1mbveoqm je napisao(la):solecar » Sub Jan 27, 2018 7:58 pm[/url]":1mbveoqm]A što onda mi širimo tramvajsku mrežu? Što jednostavno ne počupamo tramvajske šine i kontaktnu mrežu za trole pa svuda lepo ubacimo autobuse? Ima da budemo fleksiblni , Bog da na vidi.![]()
Није то мит већ тренд који је тада захватио и СФРЈ. То је период аутомобилизације, Београд постаје аутомобилски град са неким од саобраћајних решења, аутомобилска индустрија у земљи улази у масовну производњу, развијају се велика аутотранспортна предузећа у свим општинама, укида се железница уског колосека, цена нафте је погодна, укидају се трамваји по градовима (поред Новог Сада, Ниша и Суботице укида се трамвај и у Љубљани, Дубровнику и Пирану) као и тролејбуси (Љубљана, Ријека и Сплит). Taкође узмимо и у обзир и развој електроенергетског система где су ТЕНТ Б и Ђердап 2 пуштени у погон средином осамдесетих.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=511844#p511844:2ze25mnz je napisao(la):Bender Rodriguez » Нед Јан 28, 2018 1:03 am[/url]":2ze25mnz]Ukidani su i trolejbusi širom planete 60ih godina prošlog veka pa ljudi nisu od toga pravili mitove.
Икарбус ИК201 by Somi303, on Flickr
Икарбус ИК201 by Somi303, on Flickr
Икарбус ИК201 by Somi303, on Flickr
Икарбус ИК201 by Somi303, on Flickr
Икарбус ИК201 by Somi303, on Flickr
Икарбус ИК201 by Somi303, on Flickr
Икарбус ИК201 by Somi303, on Flickr
Икарбус ИК201 by Somi303, on Flickr
аутобуси.нетSe7en":95qnj5ow je napisao(la):Evo i moje poslednje fotografije od hibridnih Volvo 7700 autobusa koji su vozili u Čačku od aprila 2017. do juna 2018. godine.
Autobusi su navodno vraćeni zbog velikih mesečnih troškova za njihovo korišćenje jer su bili iznajmljeni. Ne znam da li je to tačno i ako nije, da li ćemo ikada saznati pravi razlog njihovog povlačenja iz saobraćaja, ali bilo kako bilo, hibrida u Čačku više nema. Svi hibridi trenutno stoje parkirani u krugu Volvo servisa u Preljini. Još uvek su u bojama Autoprevoza sa čačanskim registarskim tablicama.
![]()
#687
![]()
I hibrid kojeg sam imao priliku da vozim na zvaničnoj prezentaciji, ujedno i prvi autobus koji sam vozio...
![]()
![]()
![]()
U međuvremenu je veći broj Merkavima Mercury iz Izraela uključen u gradski saobraćaj u Čačku, na linije Sloboda-Slatina i Avenija-Obrež. Svi autobusi su brendirani imenom firme i grbom grada.
У то време је трамвајска техника стагнирала, док се аутобуска техника развијала у већини земаља, укључујући СФРЈ. Једино су Варшавски пакт, Швајцарска, Аустрија, Немачка и Бенелукс сачували трамваје.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=511548#p511548:28bjl6el je napisao(la):solecar » 26 Jan 2018 06:21 pm[/url]":28bjl6el]Šta se to desailo pa su svi osim Beograda prešli sa tramvaja na autobuse?
+ Тако је! Плус као врата![url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=577099#p577099:252asax5 je napisao(la):Bender Rodriguez » 26 Oct 2018 05:23 pm[/url]":252asax5]Što je babi milo to joj se i snilo.