Ne, to uopšte nije moja poenta nego tvoj lični (pogrešni i ograničeni) doživljaj mog posta. A to je nešto na čemu moraš sam da poradiš.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=511810#p511810:1hrjbuih je napisao(la):direktor » Sub Jan 27, 2018 10:59 pm[/url]":1hrjbuih]Po tvojoj logici sutra treba pocupati i sve pruge i zatviriti i zs i sto lupati pare u brzu prugu kad imamo autoput
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=511780#p511780:1mbveoqm je napisao(la):solecar » Sub Jan 27, 2018 7:58 pm[/url]":1mbveoqm]A što onda mi širimo tramvajsku mrežu? Što jednostavno ne počupamo tramvajske šine i kontaktnu mrežu za trole pa svuda lepo ubacimo autobuse? Ima da budemo fleksiblni , Bog da na vidi.
Није то мит већ тренд који је тада захватио и СФРЈ. То је период аутомобилизације, Београд постаје аутомобилски град са неким од саобраћајних решења, аутомобилска индустрија у земљи улази у масовну производњу, развијају се велика аутотранспортна предузећа у свим општинама, укида се железница уског колосека, цена нафте је погодна, укидају се трамваји по градовима (поред Новог Сада, Ниша и Суботице укида се трамвај и у Љубљани, Дубровнику и Пирану) као и тролејбуси (Љубљана, Ријека и Сплит). Taкође узмимо и у обзир и развој електроенергетског система где су ТЕНТ Б и Ђердап 2 пуштени у погон средином осамдесетих.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=511844#p511844:2ze25mnz je napisao(la):Bender Rodriguez » Нед Јан 28, 2018 1:03 am[/url]":2ze25mnz]Ukidani su i trolejbusi širom planete 60ih godina prošlog veka pa ljudi nisu od toga pravili mitove.
аутобуси.нетSe7en":95qnj5ow je napisao(la):Evo i moje poslednje fotografije od hibridnih Volvo 7700 autobusa koji su vozili u Čačku od aprila 2017. do juna 2018. godine.
Autobusi su navodno vraćeni zbog velikih mesečnih troškova za njihovo korišćenje jer su bili iznajmljeni. Ne znam da li je to tačno i ako nije, da li ćemo ikada saznati pravi razlog njihovog povlačenja iz saobraćaja, ali bilo kako bilo, hibrida u Čačku više nema. Svi hibridi trenutno stoje parkirani u krugu Volvo servisa u Preljini. Još uvek su u bojama Autoprevoza sa čačanskim registarskim tablicama.
#687
I hibrid kojeg sam imao priliku da vozim na zvaničnoj prezentaciji, ujedno i prvi autobus koji sam vozio...
U međuvremenu je veći broj Merkavima Mercury iz Izraela uključen u gradski saobraćaj u Čačku, na linije Sloboda-Slatina i Avenija-Obrež. Svi autobusi su brendirani imenom firme i grbom grada.
У то време је трамвајска техника стагнирала, док се аутобуска техника развијала у већини земаља, укључујући СФРЈ. Једино су Варшавски пакт, Швајцарска, Аустрија, Немачка и Бенелукс сачували трамваје.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=511548#p511548:28bjl6el je napisao(la):solecar » 26 Jan 2018 06:21 pm[/url]":28bjl6el]Šta se to desailo pa su svi osim Beograda prešli sa tramvaja na autobuse?
+ Тако је! Плус као врата![url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=577099#p577099:252asax5 je napisao(la):Bender Rodriguez » 26 Oct 2018 05:23 pm[/url]":252asax5]Što je babi milo to joj se i snilo.