Marcus Lupus
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 04.01.2010.
- Poruke
- 912
- Pohvaljen
- 1.199
Odgova u stilskom i sadržinskom skladu sa pitanjem, Boškolinijem i njegovim glasačkim telom.Сјајна досетка, одговара редовном посетиоцу ракијаде у истом месту.
Odgova u stilskom i sadržinskom skladu sa pitanjem, Boškolinijem i njegovim glasačkim telom.Сјајна досетка, одговара редовном посетиоцу ракијаде у истом месту.
А како се постиже?
Bravo!Аутомобилски саобраћај је пропали експеримент, све гужве које видимо су последица њега. Дакле, Газела није пред пуцањем због метроа ни беовоза ни трамваја ни тролејбуса ни аутобуса ни бицикала ни тротинета, она је пред пуцањем због аутомобила. Проблем са паркингом у граду је последица аутомобила. Узурпирање тротоара и пешачког простора је последица аутомобила. Са једног краја Београда на други се аутобусом стиже дуже него возом од Београда до Суботице због аутомобила. Где се уведе жута трака и забрани аутомобилима да возе ту у њој нема гужве. Да се сви аутомобили заплене, продају у иностранству а те паре уложе у ширење јавног превоза гужве не би било. Да се сва возила јавног превоза продају и од тог новца купе аутомобили дотадашњим путницима гужве би биле још горе.
Аутомобил престаје да буде одрживо превозно средство када насеље пређе одређену густину насељености а Београд ју је одавно прешао. То је објективно, чињенично стање које зависи од закона физике и површине коју аутомобили захтевају по особи коју превозе. Да ли ће то неком да се свиђа или не је заиста потпуно небитно, аутомобилски саобраћај у граду ће се свеједно урушити под својом тежином (и активно се урушава). Једино је чињеница да што пре кренемо у супротном смеру то ће трошкови вађења кестења из ватре бити мањи.
Ljudi moraju da se pomire da ne mogu tako da zive.Dalabu. Gazela je danas čitav dan (subota) na 100% opterećenja. A ne ide se na posao. Ljudi hoće - da žive.
Ok, priznajem da nisam upucen konkretno u slucaj Gazele. Mada se generalno zalazem i dokazano je i logicno na kraju krajeva da ako ljudi vise koriste javni prevoz, manje su guzve. I sve oko mosta bi bolje funkcionisalo, pa onda i samim tim i sam most.Ne, ništa od toga neće biti - čak ni autobusi neće brže prelaziti Gazelu, osim ako ne budu išli krajnjom levom trakom - što je, pa, nemoguće - ali o tome je bilo na adekvatnoj temi (jer krajnja desna žuta traka ne koristi u špicu odavno ni u Bulevaru Mihajla Pupina, a nekmoli će na Gazeli, između dve petlje na prekratkom rastojanju).
Sve je to čist Vesićizam, oblik diletantizma.
A ovo i jeste vreme ideologijom zaslepljenih diletanata.
U gradu Beogradu pr5ostor je problem.Kod nas prostor nije problem već distribbucija istog.
Pravo resenje je Shinra Tensei. Posle se izgradi novo drustvo.Ukidanjem parlamentarizma na republickom nivou.
Samo lokalne partije na nivou opstina mogu biti pod nekom kontrolom gradjana
U Skupstini treba da budu predstavnici opstina. Mozda samo po jedan predstavnik.
I oni biraju vladu strucnjaka.
Dalje, zabranom svih partija koje su bile u parlamentu od 2000.
Proglasavanjem SNS, SPS, DS, G17+ itd za zlocinacke organizacije i procesuiranje visih esalona vlasti.
Заправо, одговара само аутору "мудрости".Odgova u stilskom i sadržinskom skladu sa pitanjem, Boškolinijem i njegovim glasačkim telom.
Żiveo automobil! Živela sloboda!
Jedino prevozno sredstvo koje koristi 100% stanovništva bez izuzetka, i koje nas vodi tačno tamo kuda želimo da odemo.
U čemu je onda problem? Politika parkiranja rešava to. Kao da će Beograd još mnogo da raste. Neće.Иначе води те где желиш под претпоставком да имаш где да се паркираш што ће све мање бити случај, неретко се дешава да у граду паркираш 3 или 4 улице даље од места где желиш па пешачиш више него што би од оближње станице
Da se nije gradilo toliko zgrada bez dovoljno parking mesta za sve stanare i da kupci stanova koji imaju automobil nisu kupovali na lokacijama gde uopšte nema predviđeno parking mesto za njih, BG bi bio mnogo humaniji za život. Ali kada je profit ispred svega onda imamo to što imamo.Ljudi ne razymeju da ne moze da se zivi isto u gradu od 2 miliona i u gradu od 300000 ljudi.
Sto je veca gustina stanovnika vise je i ogranicenja.
Tačno, ja kad hoću do centra parkiram u Galeriji jer znam da uvek ima mesta pa odatle peške idem. Ne želim 20+ min da tražim parking mesto i da se nerviram. Što je problem sa parkingom veći to je manja želja za korišćenjem automobila.Иначе води те где желиш под претпоставком да имаш где да се паркираш што ће све мање бити случај
Ovo zapravo mnogo vise govori o tebi nego o njemu.Da nisam upoznao V. Jeremica glasao bi verovatno za njih.