Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Da li je 90ih postojalo stajalište kod bivše FMP za liniju 55? U numeraciji stajališta postoji rupa između stajališta MZ Čukarička padina i Inos, stajališta #972 i #973 čije oznake sada nose stajališta u Umci.
Razrešismo misteriju testiranja Tatre T4-D U Beogradu, vreme radnje 1968.
Znači, pogreših, odnosno T4-D se testirao pre nabavke Tatre T4-YU, a ne pre KT4. Dva komada su učestvovala GB 110 & 111.
I evo fotki tih modela koji su testirani u direktnoj eksploataciji, odnosno samo 111. Nisam našao 110 za sada.
Linija broj 2 koja je išla trasom Električna centrala na Dorćolu, uz Rige od Fere ( u povratku nizbrdo ), pored Kalemegdana, pored reke i železničke stanice do Slavije i nazad i to sve na jednim šinama do 1914. Prebačena je na tadašnje Gradsko polje posle nekoliko prevrtanja tramvaja pred Svetosavskim domom.
Tramvaji su marke "Thomson-Houston", nabavljeni pri uvođenju saobraćaja tog tipa 1894. godine. Tada je kupljeno 11 primeraka, sedam sa niskom i četiri sa visokom "lanternom". Kupovane su i tramvajske prikolice otvorene ("letnje") i zatvorene ("zimske").
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.