Šta je novo?

Istorija JGP-a

20250209_215930.jpg
 
Da li je 90ih postojalo stajalište kod bivše FMP za liniju 55? U numeraciji stajališta postoji rupa između stajališta MZ Čukarička padina i Inos, stajališta #972 i #973 čije oznake sada nose stajališta u Umci.
 
Nije ga bilo. Inos se zapravo i nalazi kod FMPa.
 
Razrešismo misteriju testiranja Tatre T4-D U Beogradu, vreme radnje 1968.
Znači, pogreših, odnosno T4-D se testirao pre nabavke Tatre T4-YU, a ne pre KT4. Dva komada su učestvovala GB 110 & 111.

Screenshot (262).png



I evo fotki tih modela koji su testirani u direktnoj eksploataciji, odnosno samo 111. Nisam našao 110 za sada.




 
Tramvaj "dvojka" ulicom Rige od Fere.

Dvojka ulicom Rige od Fere.jpg


Linija broj 2 koja je išla trasom Električna centrala na Dorćolu, uz Rige od Fere ( u povratku nizbrdo ), pored Kalemegdana, pored reke i železničke stanice do Slavije i nazad i to sve na jednim šinama do 1914. Prebačena je na tadašnje Gradsko polje posle nekoliko prevrtanja tramvaja pred Svetosavskim domom.

Na savskoj liniji.jpg

Tramvaji su marke "Thomson-Houston", nabavljeni pri uvođenju saobraćaja tog tipa 1894. godine. Tada je kupljeno 11 primeraka, sedam sa niskom i četiri sa visokom "lanternom". Kupovane su i tramvajske prikolice otvorene ("letnje") i zatvorene ("zimske").

letnja prikolica.jpg
 
Vrh