Šta je novo?

Istorija JGP-a

Пет ИК-201 Сутранса је купио неки отпад из Ковина. Има ли неки пристојан ИК-201 у ГСП?
 
Screenshot_20250418-232317_YouTube.jpg

Screenshot_20250418-232939_YouTube.jpg
 
Изгледа Удружење љубитеља јавног превоза Стари град сад има три зглобна аутобуса у колекцији - ГСПов МАН, и Сутрансов ИК-161 и ИК-206.
Izgleda po svemu sudeći da od danas imaju i IK 201! Jer ga je kupio onaj covek koji je kupio i ik 161, uz to trebalo bi da udruženje dobije i Japanca 869#.
 
ИК 206 се ваљда води на предузећу човека који је купио и ИК 161.
 
ИК 206 се ваљда води на предузећу човека који је купио и ИК 161.
Pa po nekim informacijama koje imam kupila ga je firma i na nju se vodi, ali ima veze s udruženjem, na koga god da je vozilo bilo na samo udruženje ili neku firmu ili privatno lice ako ce se koristi u udruženju u svrhu npr ponekad voznji, moze se reci da ima svakako veze s udruženjem ili da je vozilo udruženja ili da ga ima u svojoj kolekciji, tako bi trebalo.
 
Све у свему, нешто је на крају ипак спашено од сечења.
 
Све у свему, нешто је на крају ипак спашено од сечења.
Pa pazi sta smo ocekivali vrlo dobro je ispalo, znamo svi kakva je generalno tehicka kultura kod nas,iako ima jos prilike da spase jos Ik 201(jedan IK 201 iz Kovina je preprodan, a to je moguce i za ostale koji su tamo) Za sad sam zadovoljan itekako, al sto da ne spase jos ik 201 i nekih drugih znacajnih vozila.
 
💀Patogeni puding💀
@PatogeniP
Nisu znali da treba da bude plav🤡
📷Fb
GqQr41-XAAAe9xG.jpg


radmar
@radmarzemun
·
2 ч
Čuveni Lejland...polu automatski menjač,kondukter ima svoju kućicu,cepkanje karata,pozadi dva prozora koji su se spuštali na dole,mi se kešali na njega,staneš na branik i uhvatiš za prozor,posle su stavili limove da ne možeš stati na branik,pa tramvaj 4 sa pragom na ulazu,troje sede na pragu bez problema,e sa 4 smo išli na koncert Dugmeta na Hajdučkoj česmi.
Da ne zaboravim Lejland je bio na (gospodskoj 😂) liniji 26...Pa autobusi sa klasičnom prikolicom i dva konduktera u autobusu i prikolici,pa trola sa vozačem na desnoj strani...
 
Na groblju autobusa prijepoljskog Polimljetransa i dalje stoji Graf n Steyr sa natpisom Beč pozdravlja Beograd, jedan od dva donirana Priboju i Prijepolju. Pribojski se navozao dok je projepoljski na ovom mestu 20godina.....
Pogledajte prilog 237609
A sta je bilo sa firmom i gde su nestali ostali busevi bilo ih je još tu ikara ponajviše
IMG-b0431b1ea9f735ba083097d024f712ab-V.jpg
 
Bilo ih je dosta u pogonu Zemun kad su donirani. Ja ih se i ne sećam toliko. Znam te buseve i iz Beča, bili mi uvek simpatični, al zglob je samo za ravno. Klasičan MAN D25 atmosferac od 240ks, koji brdo nikako ne voli. Vozači ih pamte po tromosti, i da su iole ozbiljniji uspon jedva savladavali. Beč toga nema, pa nije ni bitno. Menjač je trostepeni VOITH. Prva brzina je bila jako duga, pa mu ni to baš nije bilo od pomoći za star iz mesta.
 
A sta je bilo sa firmom i gde su nestali ostali busevi bilo ih je još tu ikara ponajviše
Pogledajte prilog 237710
Ima još jedan ikar 160/161. A iza ne vidim šta je, bila je ograda. Ja sam tu naišao da slikam nekog fapa :D

Meni je u PB ovaj Graf ostao u sećanju kao svemirski brod od autobusa u odnosu na ikare koji su pored njega izgledali ko da ih neko u garaži sklepao od starih buradi.

Jednom sam sa Grafom išao van grada pa ga je majstor zaleteo na otvorenom, baš je lepo išao. U tom trenutku 20 godina star, samo čuješ kako cakće motor. Nikakav drugi šum.
IMG_20250508_162855.jpg
 
Vrh