Najverovatnije su, osim varijanti 47, sve prenumeracije najavljene u ovoj knjižici izvršene 18. maja 1984. Prema jednoj od onih mapa trola, tada je 11 postala 22, a i ta i ostale prenumeracije navedene su u zagradi u planu iz 1984.Tarifni sistem i linije gradskog prevoza - 1983. godina (knjiga "Beograd Beograđanima: Gde i kako", Uroš i Dušan Čolović). Izvinjavam se na lošijem kvalitetu fotografija.
Slično je bilo i sa 13 -> 31, 31 -> 5122 je postao 322, a 11 je prenumerisan u 22 zbog tramvaja 11 i projekta Tramvajem u XXI vek.
Jel ovo još predratna fotografija? Mislim da je i tada postojala sedmica, ali je vozila od Pristaništa preko Slavije, Beogradske i Bulevara do stare okretnice na Zelenom Brdu koja je danas parkić, ali su i dalje sačuvane šine. Tek od 1984. ta linija saobraća današnjom trasom, Ustanička-Resavska-Stari Savski Most-Novi Beograd/Blok 45.
7 (Pristanište - Radioindustrija) uvedena je 1951, a do 1987. kada su izgrađene šine kroz Resavsku, išla je preko Slavije. Inače kad je tek uvedena, nosila je broj 16, tada su brojevi do 20 bili rezervisani za tramvaje (9ka je prvo bila 20).Jel ovo još predratna fotografija? Mislim da je i tada postojala sedmica, ali je vozila od Pristaništa preko Slavije, Beogradske i Bulevara do stare okretnice na Zelenom Brdu koja je danas parkić, ali su i dalje sačuvane šine. Tek od 1984. ta linija saobraća današnjom trasom, Ustanička-Resavska-Stari Savski Most-Novi Beograd/Blok 45.
Невероватно како је улица била сређена, зеленило редовно одржавано...
Још једна лепа вест из ГСП Београд. У старо гвожђе иду још два возила која су глумила музејске експонате, ватрогасна Застава 620 и траамвај Т4Д из Немачке донације.
Још једна лепа вест из ГСП Београд. У старо гвожђе иду још два возила која су глумила музејске експонате, ватрогасна Застава 620 и траамвај Т4Д из Немачке донације.