27G bi trebalo da je današnja 32, a 541Ž je postala 504. To sam video na nekom starom planu grada koji sam imao, ali nažalost maltene ništa od tih planova nemam sačuvano, jer su se prosto raspali od upotrebe.
Kad je sadašnja 27 uvedena, bila je podeljena na 4 linije:27G bi trebalo da je današnja 32, a 541Ž je postala 504. To sam video na nekom starom planu grada koji sam imao, ali nažalost maltene ništa od tih planova nemam sačuvano, jer su se prosto raspali od upotrebe.
Mislim da jeste, u tom slučaju 43 je 38+39. Mada meni u planovima piše da je išla do naselja Sava KovačevićZar nije 38 išao za Kotež?
Sve do neke 2010-11 su bile tri 27-ice:Kad je sadašnja 27 uvedena, bila je podeljena na 4 linije:
27A Trg Republike - Karaburma
27B Trg Republike - Rospi Ćuprija
27V Trg Republike - Severni bulevar
27G Trg Republike - Ćalije
Onda je 27B produžena do Višnjice, a 27G do Mirijeva.
1979/80. 27A je ukinuta, a 27V spojena sa 16A i postala 65.
1983/4. 27G postaje obična i jedina 27, a 27B postaje 32.
Za 541Ž nisam najsigurniji, delila je obe okretnice sa 541B (koja je postala 504). Tačnu razliku ne znam, moguće je da je svraćala do Železnika.
To je nastalo dosta posle velike prenumeracije.Sve do neke 2010-11 su bile tri 27-ice:
27A - danasnja 27
27E
27L - do Vuka, ukinuta oko tih godina (vozila ona stara mecka sa dvoje vrata, pakao da se izadje u spicu)
Okretnica kod one pumpe je bila aktivna pocetkom '90-ih,u to sam siguran,kada su 15 i 18 produzene to vec ne znam.Ovih dana opet razbijam glavu oko svih trasa 20ice, kao i okretnice Zemun (Novi grad). Izgleda da se prvo nalazila kod pumpe (kasnije je ta okretnica preimenovana u Zemun (Prvomajska)), 1974. premeštena je tamo gde je danas igralište u Krajiškoj, i ne znam otkad je tamo gde je danas...
Kojom trasom je saobraćala ta stara trolejbuska linija 12 Kalemegdan-Banjica od pre 60 godina, ako je mreža proširena Bulevarom Kneza Miloša i preko Dedinja do Banjice 2 tek u drugom talasu trolejbusizacije sredinom osamdesetih? Na Vikipediji ima podatak da je u to vreme postojala neka linija čak i do Dušanovca, a ovde se spominje samo današnja Kruševačka kao terminus.Znam da sam kačio za 1993. ali možda ima neka razlika u odnosu na Geokarta/Bigz plan.
Pogledajte prilog 185323Pogledajte prilog 185324Pogledajte prilog 185325Pogledajte prilog 185326Pogledajte prilog 185327Pogledajte prilog 185328Pogledajte prilog 185329Pogledajte prilog 185330Pogledajte prilog 185331Pogledajte prilog 185332Pogledajte prilog 185333Pogledajte prilog 185334
Tokom prve ere trolejbusa postojale su linije:Ispada da su jedno vreme Bulevarom Oslobođenja saobraćali tramvaji, trolejbusi i autobusi zajedno, moglo se trolom stići direktno do Marakane. Kad je uvedena ta linija? I jel ova trolejbuska 13-ca do Dušanovca ukinuta zbog izgradnje autoputa?