Taj model je bio baš ispred svog vremena.
Danas sam posetio i obećanu drugu lokaciju kod Nove Galenike gde se nalaze Cvrčkovi autobusi.
Dooosta toga se promenilo od nekih ranijih poseta drugih ljudi, naime nekoliko autobusa je promenilo položaje, neki su dosta urnisaniji nego lani, a neki su izgleda i nestali.
Ono što mi je najviše upalo u oči jeste nekadašnja njiva koja očigledno to više nije, neko CAT-ovo vozilo se nalazi pored i ravna teren, rade se neke cevi po obodima i pravo je pitanje da li će ovi autobusi biti tu za godinu dana.
Nevermind evo fotografija:
Prva grupa autobusa pored saobraćajnice ka Pupinovom mostu.
Solaris Urbino 18 ex P42830 & MAN A23 ex P42833
MAN
Solaris, na sve strane je lom uz ogromno blato.
MAZ-203 ex P42305, kontra svetlost mi je pravila veliki problem za fotke.
Tu su još jedan solo MAZ kao i još jedan A23 ex P42844
Ipak najzanimljiviji autobus na ovoj poljani je Ikarbus IK-201 u trovratnoj verziji ex P42836
On je baš baš promenio lokaciju, nalazio se na drugom delu placu.
Nažalost, ulazak u Ikarbus je bio nemoguć, prebukiran je otpadom, vrata se ne mogu otvoriti.
Zanimljiva relacijska tabla na Ikarbusu.
Tek smo na pola puta, prebacujem se na drugi deo placa, gde se nalazi manje više ista ekipa kao i ranije, međutim malo razbacanije.
Sve vreme me posmatra jedan čovek, o čemu se radi, ne znam, ali nije skidao pogled sa mene.
Liaz ex P42301 je ostao na istom mestu.
Solaris Urbino 18 ex P42845, o i njegov brat su promenili nešto svoje položaje.
Legendarni natpis.
Njegov brat ex P42829
Na skoro istom mestu dva MAZ-a ex P??? & P42306 (ovo bi Student mogao da dopuni)
Tu je još jedan A23 ex P42832
To je to sa ove lokacije, za mesec dana ću probati da uslikam Ikare u krugu fabrike Ikarbus, ali za to mi treba oblačan dan i još malo hladnije vreme.