Šta je novo?

Istorija JGP-a

Tramvaj 13 na cukarici i dan danas kuce sa desne strane skoro isto izgledaju to je ispod tzv kifle kojom se penje na brdo
Dovoljno je bilo da se vrati krov naonim halama na dorcolu na kojima fali
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=503707#p503707:2h0ath0n je napisao(la):
3541 » Uto Dec 26, 2017 10:59 pm[/url]":2h0ath0n]Linija 1, pored dvora...
file.php
Kakav bi bio šmek da i danas imamo ovakve bandere i konzole, a ne da je sve bezlicno.
Mada kad vidim onu nebulozu u kralja milutina kod NBS, i bezlicno mi deluje super.
 
Što je ukinuta okretnica kod Novog groblja? Da li je linija 12 Kalemegdan - Banjica , današnja 41 ili 42?
 
Колико ја знам:
32 је данашњи 42, 12 је постала 41, али су касније мало мењали трасе.
42 је (не знам које године) из Кнеза Милоша пребачен у Маршала Тита и булевар ЈНА, а 41 је ишао од Калемегдана, преко Теразија, Славије, ЈНА до Бањице. Постојао је и 41Л. Касније је постао тролејбуска линија и пребачен на садашњу трасу.
 
Било би занимљиво хронолошки видети како су се линије и њихове трасе развијале кроз све ове године постојања јавног превоза у Београду.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=506180#p506180:1sd0zhwl je napisao(la):
Сенке » January 7th, 2018, 12:43 am[/url]":1sd0zhwl]Колико ја знам:
32 је данашњи 42, 12 је постала 41, али су касније мало мењали трасе.
42 је (не знам које године) из Кнеза Милоша пребачен у Маршала Тита и булевар ЈНА, а 41 је ишао од Калемегдана, преко Теразија, Славије, ЈНА до Бањице. Постојао је и 41Л. Касније је постао тролејбуска линија и пребачен на садашњу трасу.
Početkom osamdesetih je 41 pretvoren u trolejbusku liniju. Čini mi se da je nedugo zatim uvedena i 40. Za ovo drugo nisam 100% siguran.
 
Pa okretnica kod novog groblja ukinuta kad je pruga produzena do bogoslovije
Steta sto je ne produzise do visnjice
 
Kol'ko vidim na slici , pruga ide dalje od groblja , a tu je i okretnica.
 
Bio je slus malo napred tj slepi kolosjek izvlacnjak kakv i sad postoji po okretnicama
Postoje fotke kako je bas tu ostala zaglavljena jedna breda za vrijeme rata
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=506906#p506906:6zurlswy je napisao(la):
Dejan011 » Tue Jan 09, 2018 12:29 am[/url]":6zurlswy]1961. godina

Pogledajte prilog 4
file.php

Cini mi se da ovi tramvaji nisu imali migavce!

A far je tako starinski da me asocira kao da su vozaci ili kondukteri stavljali svecu od voska u njega svako predvece. :)
 
Ukrštanje tramvaske i železničke pruge između Topčidera i Rakovice...

Sećam se, kao klinac da mi je ćale pričao kako je tu bilo ukrštanje nekad i da mi je to bilo nepojmljivo. I stalno sam ga zapitkivao kako je to bilo rešeno, koji set šina se prekida i kako.. Mislim da je zažalio što mi je pomenuo. :D Tada su još bili ostaci železničkih šina u asfaltu Rakovačkog puta, dok most preko Topčiderke i dalje stoji.
 
Inace tada su i za tramvaj koristili jeftinije zeljeznicke sine
 
Na onon pravcu posle na Rakovackom putu, gde je do skoro bilo groblje teretnih vagona pored dva tramvajska koloseka postoji i treci, delimicno zatrpan i zarastao u travu/korov, izmedju postojecih koloseka i ulice. Uvek me je zanimalo zasto je tako ostavljeno i kad...
 
^^
Sad videh na Bingu da je tu ranije bila stara okretnica. Nego me zbunilo što su kapije stavljene preko nje, pa sam pomislio da je taj krak vodio negde dublje u krug fabrike.
 
Taj sto ulazi u fabriku je za staru okretnicu.Okretnica je i dalje tu, sa sve klupama, kontaktnom mrežom (doduše raskačenom od ostatka). Tramvaj se tu okretao negde do početla 90ih čini mi se kada je produžena trasa do Kneževca. Po meni velika šteta što ne može da se koristi jer npr kada su zadnjih godina bili problemi sa mrežmom, uglavnom su bili između te stare okretnice i Kneževca a tramvaj je svaki put skraćivan do Topčidera, a najveći deo putnika uglavnom izlazi na stanicama Košutnjak/IMR/Rakovica.
 
Na tom tzv 3 kolosjeku su bili naparkirani tramvaji koji su izbacivani iz upotrebe masovnim dolaskom katica
I postoji kolosjek za istovar tramvaja
 
Baš tako , dugo je tamo stajalo groblje tramvaja.
Što se tiče problema sa mrežom koliko znam problemi su bili između Miloševog konaka i IMR. Jedne godine je BMW odneo par stubova, posle je došlo do kidanja mreže i u oba slučaja bilo je duži period bez tramvajskog saobraćaja.
 
Da se podsetimo zima kakve su nekad bile.

 
Vrh