Šta je novo?

Istorija JGP-a

Taj prototip prototip dvostruko zglobnog je bio na probi i u Zagrebu, a bio je u Beogradu i verujem u Ljubljani. Mislim da su ga u većim gradovima bivše SFRJ isprobavali.
 
I kako se pokazao?
 
Bio u beogradu, radio izmedju ostalog i na 31
Ja naravno isao da se provozam, iako mi nije bilo na pravcu kretanja :)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
U Zagrebu je radio na liniji Glavni kolodvor - Velika Gorica. Živeo sam u tamo, a bus je ispitivan ja mislim 1989, kasno proleće, početak leta ili rana jesen. Živeo sam kod Velesajma i imao sam pogled na tu trasu. Bio je jedno vreme i posle ga nisam video. Na žalost nisam uspeo da se provozam njime.
 
Pa ko ce znati.
Dal se vratio za nemacku, ili je nastavio testiranje u nekoj drugoj zemlji...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
man-890-ug-05.jpg


Ovakvi MAN-ovi su takodje radili na liniji 16 70-tih godina.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=503454#p503454:d3zh5nnk je napisao(la):
Igor » Mon Dec 25, 2017 11:57 pm[/url]":d3zh5nnk]I kako se pokazao?

Jedan od problema je bio sto drugi ucesnici u saobracaju nisu bili navikli na dva zgloba, mislili su da im se prividja, ili da su se nesto otrovali nekom psiho supstancom.
 
Kacio sam ja sliku njegovu na forume... Samo mi je krivo sto niko recimo nema unutrasnjost MAN Avtomontaze solo ili zgloba... E to mi je krivo, a zderem bukvalno samog sebe. Mnogo sam voleo kao klinac onu zadnju platformu u Avtomontazi :) :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=503452#p503452:kqk55l0i je napisao(la):
Aleksandar1 » Pon Dec 25, 2017 11:47 pm[/url]":kqk55l0i]Moguce da sam ipak pomesao nesto, ali ovaj autobus je proizvedrn samo u 3 primerka, i mislim da nije bio u Beogradu:

2b4b1f05319b48fd1c7d14e6d9970cfb--man-se-auto.jpg


Model se zvao MAN SGG280 H.

Pisao sam o njemu pre dve godine.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=362555#p362555:kqk55l0i je napisao(la):
Žika » Pon Dec 14, 2015 1:10 pm[/url]":kqk55l0i]Bio je to MAN SGG 280.
Mercedes je imao sličnu varijantu tada O 305 GG.
Koliko se sećam tada je bio na probi na 16 , 31 i ko zna gde i nije odgovarao Beogradu pa ga nisu ni kupovali. Slično je prošao i zglobni Sanos. Mislim da je bila 1986/87.
MAN SGG je pokretao motor D2866 MTUH od 208 kW ili 280 ks i nalazio se u zadnjoj prikolici (iza četvrte prateće osovine) a pogon preko četvorostepenog Voith automatskog menjača je bio na trećoj i drugoj osovini.









Jako nezgodan za kretanje po centru Beograda.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=502805#p502805:2zwr7124 je napisao(la):
solecar » 23 Дец 2017, 10:14[/url]":2zwr7124]Mislim da je to bilo koju godinu ranije. Išao sam na časove nemačkom u neposrednoj blizini okretnice na Studentskom trgu , sredinom 90tih , i koliko se sdećam , već tada su samo trole 28 i 41 , kao i linija 31.

ја се сећам да сам се као клинац возио 26 од Јерковића до града, и то тачно до Студентског трга. мислим да је било негде '96 или '97

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=502920#p502920:2zwr7124 je napisao(la):
Žika » 23 Дец 2017, 21:16[/url]":2zwr7124]Negde oko 1995./96. je spuštena na Dorćol.

биће да је онда '96
 
Vozio 26-ticu 1996. 100% , 1995. 90 %.
 
Ovo lux model, sa nikolvanim keder lajsnama, brisačima i retrovozorima + felne farbane u sivo

 
Ja prosto ne mogu da verujem da nije preziveo nijedan ikarus ik4.
Do pre 7 ili 8 godina je bio jedan u dvoristu privatne kuce u Lipovici. Otisao pod brener.
 
Svežije ludilo

1262 sa Metaxa reklamom jedan od lepših



 
Mislim da ovaj model nije ušao u serijsku proizvodnju.
 
U pozadini se kroz prašinu vidi uništen tramvaj.
 
Vrh