Linije 13 i 16 su ukinute 1969, petlja Autokomanda je završena 1971. Sledeće 1972 je ukinuta linija 15, tj. zamenjena autobusom, iste godine je bila planirano da ukinu i 11, ali se, srećom, iz nekog razloga to nije desilo. I 1973 je ukinuta 14. Već 1975 su počeli planovi za povratak i ekspanziju trolejbuske mreže.
Što se tiče monografija, one jesu neozbiljno isane, što zbog nemara, što i zbog nedostatka izvora. Naime kada je DTO prešao u vlasništvo grada, posle I sv. rata, belgijski koncesionari su pokupili svu dokumentaciju. Bila je i međunarodna arbitraža započeta krajem 1922 u Lozani i 1924 je Beograd postao vlasnik DTO-a, ali je morao da plati nadoknadu belgijskim akcionarima.
Što se tiče monografija, one jesu neozbiljno isane, što zbog nemara, što i zbog nedostatka izvora. Naime kada je DTO prešao u vlasništvo grada, posle I sv. rata, belgijski koncesionari su pokupili svu dokumentaciju. Bila je i međunarodna arbitraža započeta krajem 1922 u Lozani i 1924 je Beograd postao vlasnik DTO-a, ali je morao da plati nadoknadu belgijskim akcionarima.