HADZIJA282
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 24.08.2018.
- Poruke
- 120
- Pohvaljen
- 302
940, levo 968 i desno 1027
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=624111#p624111:2b7ps5jr je napisao(la):Gaspar18 » Sre Maj 22, 2019 12:10 am[/url]":2b7ps5jr]Када би још нека фотка Ман Су из Автомонтаже да се нађе на нету, аутобус уз Икарусе обележио моју младост... Обожавао сам ту тврдоћу словенца на 65, а касније у Ива Шпеду на 18 и 95... Јесу били тврди аутобуси за то време, и некад знали да баце приколицу, али су имали душу!
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=624111#p624111:291keoxi je napisao(la):Gaspar18 » Sre Maj 22, 2019 12:10 am[/url]":291keoxi]Када би још нека фотка Ман Су из Автомонтаже да се нађе на нету, аутобус уз Икарусе обележио моју младост... Обожавао сам ту тврдоћу словенца на 65, а касније у Ива Шпеду на 18 и 95... Јесу били тврди аутобуси за то време, и некад знали да баце приколицу, али су имали душу!
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=627226#p627226:qn0zhhk1 je napisao(la):solecar » Uto Jun 04, 2019 3:51 am[/url]":qn0zhhk1]To što su se trase linija minimalno menjale je posledica više razloga. Nekada se mnogo više vodilo računa o infrastrukturi i jedini sinonim za divlju gradnju i bez kontrole je bila Kaluđerica. Danas , em što imamo "Kaluđericu" na toliko mesta da to prosto nije normalno , imamo i zaostalu infrakstrukturu koja je posledica naglog porasta ljudi , što zbog ratova u BIH i Hrvatskoj devedesetih , što zbog nenormalnog priliva ljudi iz unutrašnjosti. Pod ovim "nenormalno" podrazumevam to da je Beograd postao ideal života ljudi iz unutrašnjosti , i da je "Bog" onaj ko se trajno nastani u isti , jer što bi rekao Bane Krstić , "Ajdemo u Beograd i ne vraćajmo se , jer tamo ima sve.". Mnogo lakše je bilo pustiti gradnju "niz vodu" i ne činiti ništa na poboljšanju postojeće infrastrukture , čak i tamo gde je bilo potrebno minimalno angažovanje , tako da su mnoge prilike propuštene da se infrastruktura prilagodi novonastaloj situaciji. Zbog toga imamo situaciju da se broj stanovnika povećao , a infrastruktura je takva da može da podrži solo vozilo , a potrebe su za zglob , ili da samo određenim ulicama mogu da saobraćaju vozila normalnog kapaciteta , a negde čak ni minibus...
Na sve ovo se nadovezao i enorman porast broja kola , čiji se problem rešava širenjem pešačkih zona , iscrtavanjem parking mesta sa kanticom farbe i pretvaranje dvosmernih ulica u jednosmerne , sečom drveća zarad novih parking mesta i smanjenjem prostora za pešake , kao i izgradnja novih višespratnica do pred sam kolovoz , bez garažnih mesta , umesto da se posvetila pažnja povećanju broja javnih garaža i mikro garaža u međuunutarnim blokovskim celinama , tamo gde je to moguće. Novi Beograd tu najbolje stoji , iako bi i tu moglo da se poboljša na pojedinim mestima.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=631419#p631419:a4jkh76k je napisao(la):solecar » 18 Jun 2019 10:58 pm[/url]":a4jkh76k]Ne radi link. Kaže da je istekla sesija.