Šta je novo?

Istorija JGP-a

Zanimljivo pitanje, verovatno je u odgovoru neka nadogradnja / godina proizvodnje.
 
Pod tim modelom TAM AS 3500 na netu se pojavljuje dosta različitih modela, karoserija tako da ovo može da bude neka modifikacija iz 1971.
 
Sanos_S200_1-768x438.jpg

http://off.net.mk/links/nabrzinka/67038.
 
Koliko ja znam, ovaj Sanosov "duplak" nikad nije vožen na linijama GSP-a.
 
Ima podataka koji svedoče da je radio u beogradskom javnom prevozu.
 
Solo-autobusi jesu, ali "duplaci" (kao ovaj sa priložene slike) nisu.
 
Grešiš Vladivoje , bilo je par komada Sanosa S200 donacija LPP Ljubljana. Radili na Karaburmi.
Bili su kao novi kad su došli.
 
U beogradskom javnom prevozu radili su samo 3 godine - period od 2000 - 2003.
 
Malo unutrašnjosti Ljubljanskog Sanosa S115. Raspored sedišta sličan. Znači iza vozača je bilo jedno sedište u pravcu vožnje (ovde popreko klupa sa tri sedišta) pa automat za karte i zatim skoro celom dužinom jednostruka sedišta i na kraju popreko klupa sa četiri sedišta. Desna strana popreko klupa sa dva sedišta, dupla sedišta tri reda i ispred srednjih vrata jedno sedište, iza zadnjih vrata opet jedno sedište i klupa sa četiri poprečna sedišta. I ogromna platforma za stajanje.
Drveni furnir je bio tamno braon boje.

Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597403#p597403:3fc7vr31 je napisao(la):
Žika » 24 Jan 2019, 16:10[/url]":3fc7vr31]Grešiš Vladivoje , bilo je par komada Sanosa S200 donacija LPP Ljubljana. Radili na Karaburmi.
Bili su kao novi kad su došli.

Na kojim to linijama GSP-a su bili dupli autobusi (?).
Ja ne znam ni za jednu liniju GSP-a, da je bilo duplih Sanosa.

Na Lasti možda, na GSP-u ne.
 
95 100%.
Takav Sanos je bio na probi u GSP 1986-7 i nije odgovarao za Beogradske ulice. Predugačak.
Sada je drugačija priča.
 
Nikada u GSP-u nije bio na probi Sanos S-200. Bio je na probi trolejbus, autobus nikada. Samo dva Sanosa S-200 su radila u GSP-u i to je bila donacija Ljubljanskog LPP-a. Bili su u pogonu Karaburma i nosili su garazne brojeve 950 i 951.
 
Мислим да сам С200 виђао на 95 неки од зелених, углавном то чудо је знало да на 95 повуче масу само тако. Не бих да будем сујетан и напоран, али Санос С200 би једно 25 комада за линију попут 95 значило итекако...
 
Трамвај у Карађорђевој улици.
 
Vrh