Šta je novo?

Istorija JGP-a

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527956#p527956:2vbnfogw je napisao(la):
Dejan011 » March 26th, 2018, 7:05 pm[/url]":2vbnfogw]
Jel ovo skretanje iz Nemanjine u Savsku?
 
Grešite, skreće u Slobodana Penezića Krcuna.
 
Ako mislimo na istu sliku to je sadasnja Beogradska ulica spustanje ka Slaviji, ili ako cemo po vremenu kada je slikana ugao Borisa Kidrica i Proleterskih brigada.
 
Ja se IK5 nesto i ne secam kroz istoriju, a obzirom da sam rodjen 89te godine, da li su podsecali malo po enterijeru na seriju iz Slovenacke Avtomontaze?
 
Tipičan Ikarus.
Prve serije su imale okrugle plafonjere posle su dobile one stare pravougaone.
Drvena sedišta (nisam 100% siguran da li su prve imale tapacirana sedišta) i tamno braon lesonit na bočnim zidovima kao i tanmo braon donji deo vrata. Velika platforma u zadnjem delu koja je bila niža za jedan stepenik i za razliku od Sanosa pojedinačna sedišta uz levi bok.
Imali su licencni RabaMAN motor. Dobri su bili jedino su malo kod nas kuburili sa kočnicama. Ne znam da li na netu ima slika kada je 23-ka sustigla jedan auto u Kneza Miloša i podvukla ga pod kombi.
 
Cara Dušana 1968


Slavija 1968


Tašmajdan


Pristanište


Bulevar revolucije
 
Nesreća kod Železničke stanice 15.10.1958. Tramvaj iskočio iz šina.

 
s-l1600.jpg

1963.
 
Фотографисао сам 2010. године у центру Лештана, био је сервисни.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509424#p509424:2s5zhb5p je napisao(la):
Bumbarevo brdo » Thu Jan 18, 2018 2:17 am[/url]":2s5zhb5p]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509407#p509407:2s5zhb5p je napisao(la):
solecar » Sre Jan 17, 2018 11:51 pm[/url]":2s5zhb5p]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509385#p509385:2s5zhb5p je napisao(la):
Bumbarevo brdo » January 17th, 2018, 11:51 pm[/url]":2s5zhb5p]Okretnica prvomajska nije bila sistemom ulica kao na gornjoj mapi, vec bas na mestu same pumpe, isto kao i na muharu gde je okretala 83. Slucajnost ili ne, obe su beopetrolove.

Korisnik solekar prosto voli da se pravi pametan, a veze nema, i aleksandar je vec lepo objasnio. Nije dovoljno samo da se kampuje ispred mape, druze solekar.
:lool: Ovako kako sam postavio je bilo na dva plana koja sam ranije imao , ali šta se može kada pojedinci vole da se prave pametni i da su pravu u svakoj prilici. :lool:
Upravo o tome se i radi, ti se dalje od plana nisi nikad ni mrdnuo, a godinama gusis forume.
Ovaj put sam svakako u pravu, pitaj bilo kog starijeg zemunca. A ti, po obicaju, samo nastavi da siris dezinformacije, verujuci netacnim kartama.
Sad videh ovo. Recimo da ste obojica u pravu. Formalno, okretnica je bila na mestu sadašne benzinske pumpe, ali se ne sećam da sam ikada video da se autobus tu okrenuo. Obično su išli Pazovačkim putem do Geteove i čekali vreme u jednosmernom delu Prvomajske. To sam dobro upamtio, pošto je drugara iz škole udario auto na pešačkom prelazu na raskrsnici sa Ševinom, jer je autobus bio parkiran tik uz pešački prelaz i poništio preglednost i vozačima i pešacima, a deca kao deca, naravno izletala bez gledanja. Inače, tu se jedno vreme okretala i 18ica.
 
Да ли се неко сећа на којим станицама су стајали експреси 37, 47 и 48?
 
Ova mapa je stara tačno 50 godina... vidi se po broju trolejbuskih linija.
 
Zaboravio sam da napisem radi se o spisku linija sa plana grada iz 1975 godine
 
Vrh