Linija od centra grada do Zemuna, preko Save...
"Beograd je u tom trenutku već imao 13 tramvajskih linija, pa je sasvim logično bilo da ova, nova, ponese oznaku 14. Ova numeracija poštovana je i posle Drugog svetskog rata, pa će se stariji čitaoci lako prisetiti da su posleratne linije ponele oznake koje, uglavnom, i danas nose. Dakle, ka sremskom delu i levoj obali Save krenuli su trolejbusi i autobusi sa oznakama 15, 16, 17, 18…
Izgradnja pruge koštala je oko 12 miliona ondašnjih dinara. Koloseci su se nalazili sa obe strane druma na mostu, kao i Državnog puta Beograd – Zemun. Ovaj drum se u to vreme tako zvao, a nije vodio trasom današnjih bulevara koji nose imena Nikole Tesle i Mihajla Pupina, već dijagonalno u odnosu na njih, pa je prolazio duž prostora na kojem se sada nalazi Palata „Srbija“, odnosno nekadašnji SIV.
Novinski izveštači opisuju gradsku atmosferu tog novembarskog dana 1935, naglašavajući da je na svečanom otvaranju bio i gradonačelnik Vlada Ilić, ali i druge visoke zvanice."
Preuzeto sa sajta: na vodi.com.