mekbejn
Naravno da će autoput ka Soluni biti klasičan autoput, jer je to drugi ili treći najvažniji koridor u Bugarsku. Sledeće godine tamo će se graditi dva tunela ukupne dužine od 20 kilometara i koštaće 1 miljardu eura (!!!), tako da taj pravac je apsolutni prioritet. Autoput A2 Hemus će iči blizo Rumunske granice, a od njega ka granici je planirane čak 4 ekspresna puta (1 ka Vidinu, dva ka Ruse i jedan ka Durankulak-Constanca). Ali za sve te stvari ću kasnije bolje napisati, sad idem redom.
A2 E79 E83 HEMUS (Sofija - Veliko Trnovo - Varna).
Ovaj je drugi najvažniji putni pravac u Bugarskoj jer povezuje glavni grad države sa glavnom gradu na Crnom moru, kao i velik broj malijih gradova po svojoj trasi. Ukupna dužina A2 je 433 kilometara, od kojih je izgrađeno samo 151 (ali ubedljivo najteži deo je završen a to je prelaz kroz Staru Planinu). Ostali 17 kilometara se trenutno grade, a plan je da se pušte u prometu već do Julija ove godine.
Trenutno se radi na dve deonice na oba kraja autoputa. 8,5 kilometara se rade na ulazu u Sofiji jer je sad put išao po t.z. ekspresnom putu kroz predgrađa, a sada će se direktno vezati na Obilaznicu. Drugi još 8,5 kilometara se rade na istočnoj strani, t.j. obilaznica grada Šumena sve do isključenja za put ka Rumuniji preko Ruse. Obe deonice su oko 80% završene i će se puštaju u prometu u Juniju i Juliju, što se procenuje da će sakratiti vreme putovanja između Sofije i Varne za oko 20 minuta.
A2 Sofijska Obilaznica - s. Jana:
Naravno da će autoput ka Soluni biti klasičan autoput, jer je to drugi ili treći najvažniji koridor u Bugarsku. Sledeće godine tamo će se graditi dva tunela ukupne dužine od 20 kilometara i koštaće 1 miljardu eura (!!!), tako da taj pravac je apsolutni prioritet. Autoput A2 Hemus će iči blizo Rumunske granice, a od njega ka granici je planirane čak 4 ekspresna puta (1 ka Vidinu, dva ka Ruse i jedan ka Durankulak-Constanca). Ali za sve te stvari ću kasnije bolje napisati, sad idem redom.
A2 E79 E83 HEMUS (Sofija - Veliko Trnovo - Varna).
Ovaj je drugi najvažniji putni pravac u Bugarskoj jer povezuje glavni grad države sa glavnom gradu na Crnom moru, kao i velik broj malijih gradova po svojoj trasi. Ukupna dužina A2 je 433 kilometara, od kojih je izgrađeno samo 151 (ali ubedljivo najteži deo je završen a to je prelaz kroz Staru Planinu). Ostali 17 kilometara se trenutno grade, a plan je da se pušte u prometu već do Julija ove godine.
Trenutno se radi na dve deonice na oba kraja autoputa. 8,5 kilometara se rade na ulazu u Sofiji jer je sad put išao po t.z. ekspresnom putu kroz predgrađa, a sada će se direktno vezati na Obilaznicu. Drugi još 8,5 kilometara se rade na istočnoj strani, t.j. obilaznica grada Šumena sve do isključenja za put ka Rumuniji preko Ruse. Obe deonice su oko 80% završene i će se puštaju u prometu u Juniju i Juliju, što se procenuje da će sakratiti vreme putovanja između Sofije i Varne za oko 20 minuta.
A2 Sofijska Obilaznica - s. Jana: