[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=833998#p833998:8t9pk0jx je napisao(la):
ĆoRaVa_SoVa » 23 Мар 2021 12:43 pm[/url]":8t9pk0jx]Pozdrav,
da li neko ima info da li će ovaj frankeštajn od petlje biti uskoro napravljen kako valja?
Hvala
@Ћорава Сово, о томе сам писао пре три године (фебруара 2018.) на овој истој теми на страни два
https://beobuild.rs/forum/viewtopic.php ... 25#p517207
С обзиром да су се све слике и цртежи избрисали
, поновићу неке од делова из мог писанија, и наравно све слике и цртеже. Цртеже сам иначе добио од „Путеви Србије“.
Те две недостајуће рампе које још треба да се изграде, чекају још од 1972.године, а тада је ауто-пут пуштен у саобраћај. Писао сам о овоме и на теми "Саобраћајница Т6".
Пројекат недостајућих рампи је одавно завршен и он је још 2012. године од надлежног тадашњег министарства одобрен тј. дата је дозвола са клаузулом да се у року од годину дана започну радови на новој рампи, смер са саобраћајнице Т6 (од Кванташке пијаце тј. Бежанијске косе) на ауто-пут према граду и изградњи потпуно нове силазне рампе са ауто-пута из правца аеродрома на саобраћајницу Т6 према Земуну и бившој лакат кривини. Нажалост није прибављена дозвола од надлежних из ЈКП Зеленило Беогрда и ЈКП Србијашуме, а дозвола није прибављена из разлога јер ова два ЈКП нису дозволила да се један мањи део зеленог појаса и растиња посече у том зеленом појасу, а ради потребе изградње нове улазне рампе на ауто-пут !!! Паре су тада биле одвојене за те радове који су могли да се ураде, без радова где је требало да се ради експропријација малог дела фабрике Змај. Тај новац је тада био доступан из повученог кредита, а сада се више не располаже тим новцем. Цртеж нових рампи које сам споменуо, жуто су нове рампе, а ту је уцртана и обележена постојећа рампа.
У делу петље где садашња рампа спушта саобраћај са ауто-пута из правца града према Земуну и бившој лакат кривини, би требало да се изграде две рампе (силазна и улазна). Међутим у том делу су још увек нерешени имовинско-правни односи са некадашњом фабриком „Змај“. Излазна рампа би по пројекту требало да се помери према објектима фабрике „Змај“, а у том делу фабрике би требало да се руше неки од постојећих садашњих пословних објеката. Померањем ове излазне рампе према фабрици, добио би се простор за изградњу улазне рампе на ауто-пут са саобраћајнице Т6.
На цртежу који сам исто добио од „Путева Србије“, се види цела пуна будућа петља „Змај“ како треба да изгледа у облику стандардне „детелина“ петље, а види се и део фабрике „Змај“ који би требало срушити (обележен наранџастом линијом), како би се изградиле те две рампе - нова силазна и нова улазна - у том делу петље. Док се то не регулише, проћи ће јако пуно времена и још дуго времена ћемо чекати да са левог скретања са саобраћајнице Т6 скренемо на рампу према ауто-путу за аеродром и даље.
Да се избегне скупо решавање имовинских односа, можда би требало изградити једну рампу облика „тобоган“ која би из правца аеродрома одводила саобраћај на саобраћајницу Т6 у правцу Земуна. Укључење на ову саобраћајницу Т6 са "тобогана" би се вршило на постојећу излазну рампу. Тако би се:
-избегла градња излазне рампе са аутопута из правца аеродрома у правцу Земуна,
-градња улазне рампе са саобраћајнице Т6 из правца Кванташке пијаце на аутопут према аеродрому би у том случају требала да буде нешто мањег радијуса,
-сачувао би се зелени појас у делу петље где је садашња рампа која води саобраћај са саобраћајнице Т6 из правца Кванташке пијаце у правцу града
Можда на овој слици петље „Келн исток“ (Autobahnkreuz „Köln Ost“) где се укрштају ауто-путеви А3 и А4, је најупечатљивије видети како би то решење са „тобоган“ рампом изгледало. Ову слику петље сам већ постављао на теми о Т6, а сад сам уцртао правце који се на неки начин поклапају са нашом петљом „Змај“.
animated gif hosting
Надам се @Сово да си задовољан са одговором, мислим на онај део одговора, шта је све условило да није дошло до наставка градње две рампе.