Šta je novo?

Indirektna rampa kod Zmaja

Ovo je ono o čemu sam često govorio u temi o obilaznici i sličnim. Rešenje ovog problema je jednostavno, samo treba da se prekopira model koji već nedge postoji, a dostupno je da se vidi. Ne treba da se izmišlja ,,topla voda". Ali ima jedna, najza..banija stvar u celoj priči. Onaj ko je nadležan, neće da pokrene rešavanje ovoga, a to je gore od svega ostalog zajedno vezanog za ovaj problem.
 
Nadležnima upravo i odgovaraju kočenja od udruženja građanja, Zelenila ili ko god da se protivi ovakvim izgradnjama.

Ne moraju da odvajaju novac iz budžeta, niti da se cimaju oko projekata, kredita i razne papirologije (primaće istu platu, a manje će raditi), a reći će kako su društveno odgovorni i kako imaju odličnu saradnju sa drugim preduzećima, kako slušaju građane...
 
Pa da, sve u ovoj državni naopako, što da to bude kako treba.
 
Ko vozi često ove deonice, odavno je osetio potrebu za ovim rešenjima. Često se kolona šlepera prostire na AP u zaustavnoj traci usled preopterećenja postojećeg rešenja.
Bojim se da je izgradnja mosta Mihaila Pupina samo donela novi saobraćaj, a ako se (kad se) izgradi nova T6 sa zapadne strane bežaniskog groblja očekuje nas kolaps na ovim improvizovanim rešenjima.
Nažalost odavno sam izgubio veru da ovde nešto mogu da reše stručni ljudi kojim je posao da se bave ovom tematikom. Sve je stvar političke volje. Dok Veliki vožd ne pozove i ne "naredi" da se nešto uradi ne može se očekivati nikakva realizacija.
Besmislena situacija je da Zelenilo blokira realizaciju rešenja koje treba da osetno unapredi bezbednost, smanji emisuju štetnih gasova, skrati vreme putovanja i ko zna koliko nemerljivih pozitivnih efekata.
Još jednom je tuce borića važnije od ljudskih života, bože u kakvom improvizotijumu živimo....a katastrofalne psoledice te politike osečaju porodice poginulih i povredjenih na nakaradnom rešenju kod Orlovače...
 
+1 pogotovo ovo napisano

Još jednom je tuce borića važnije od ljudskih života, bože u kakvom improvizotijumu živimo....a katastrofalne psoledice te politike osečaju porodice poginulih i povredjenih na nakaradnom rešenju kod Orlovače...
 
još jednom da pokušam da podignem temu.Ko svakodnevno prolazi ovuda svedok je čepa koji se formira na ovom mestu. Kolone se formiraju na autoputu u zaustvnoj traci a oni koji idu ka Bežaniji su taoci onih koji skreću ka Zemunu/Pančevu. Molim nadležne (ako neko čita) da što pre krenu u izgradnju indirektne silazne rampe i formiraju punu detelinu.


 
Izgleda da je lakše napraviti most od par stotina miliona evra preko Dunava nego napraviti dve rampe od možda par miliona evra na jednoj od najopterećenijih izlaza/ulaza sa autoputa kroz Bg. To je jedan od većih paradoksa našeg iracionalnog sistema.

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk
 
Ама људи, гондола је ваљда важнија!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=589552#p589552:1n8291ph je napisao(la):
direktor » Uto Dec 18, 2018 11:11 pm[/url]":1n8291ph]Zasto tu ustartu nije uradjeno u fulu

Štednja ili neki samo njima znani razlog.
Ovoj petlji sa ovim obimom saobraćaja bilo bi opasno da se dodaju ta dva uključenja/isključenja (mada i sada nije baš bezbedno da stoje kolone na isključenju).



Pretpostavljam da bi moralo ovako da se uradi petlja sa fizičkim odvojenim nadvožnjacima za isključenje /uključenje i da bi to bilo jedino bezbedno rešenje.

 
Крајње је време да се направи цела детелина, ово што имамо данас је срамотно решење.
 
Jbg, falilo nekome da asfaltira dvorište, nije hteo da gazi blato....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=589552#p589552:ku96tsvr je napisao(la):
direktor » 18 Dec 2018 11:11 pm[/url]":ku96tsvr]Zasto tu ustartu nije uradjeno u fulu
Ако сам ја некомпетентан, распитајте се код неког кога сматрате компетентнијим.

Уколико се формирају преблизу укључење па искључење на путу намењеном кретању великим брзинама долази до укрштеног престројавања (на овом форуму се помињао још и непрецизан и збуњујући израз "преплет"). У тој ситуацији се из тих разлога граде помоћне бочне саобраћајнице на којима је брзина ограничена. У помоћним бочним саобраћајницама се токови улива и излива на критичној деоници сабијају у једну саобраћајну траку, чиме се избегава опасно укрштено престројавање. Други разлог је избегавање дисперзије брзина, која може узроковати и загушење, и погоршање услова за безбедну вожњу са ризиком ланчаних судара.

На другој слици је полузавршено, али системско решење, где и горњи и доњи друм морају на крају да имају помоћне бочне саобраћајнице преко којих се врше лева и десна скретања.

Пре спајања УМП и Спољне тангенте, прво је са јужне стране био само пут за Кванташ, а касније је спојена Бежанија. Већ када је спојена Бежанија, кретање из Шимановаца ка Земуну и из Земуна ка Бежанији су се укрштала на небезбедан начин са обзиром на обим саобраћаја. Како би пуна петља захтевала много веће инвестиције од "две асвалтиране улице по 200 метара", како маса форумаша бајковито представља, једно од решења и за проточност и безбедност је семафор, односно два узастопна семафора. Не заборавите да је доња саобраћајница булеварски правац са семафорима, а не аутопут, чак ни прави "шнелштрасе". У складу са обимом саобраћаја из Шимановаца ка Земуну, пред укључење за тај правац могу бити две, или чак три траке, а захваљујући томе скратити време чекања за правац Земун - Бежанија. Наравно, за ово би требало извршити бројање саобраћаја. Можда покаже да је оправдано уложити 3-4 милиона евра у проширење петље.

Према тврдњама моје мајке, и на Батајничком друму се формирају застоји у поподневном шпицу ка Земуну, због возила која се укључују на мост ка Борчи. Дакле, и ту је одсуство било каквог пута денивелисаног и са првенством пролаза направило катастрофу. Ништа, будите ми здрави и весели када се на слична с..ња буду надовезивали Нови Савски мост и тунел Пицин парк - Ботаничка башта. Овде је осетљиво што те раскрснице и кружни токови обарају капацитет инфраструктуре на скупим објектима.
 
A šta mislite o ovakvom rešenju, sa dve rampe koje idu preko postojećeg puta? Mislim da je nagib moguće izvesti i da sve ostane u gabaritima petlje - stubovi mogu biti na ostrvu.
 
Лаички мени ово изгледа изводљиво, мада кнап. Рампа би морала да почиње одмах нако проласк испод моста а затим би имала неких 80 метара да достигне висину довољну на нови прелазак преко саобраћајнице. Толика је отприлике дужина рампе код арене којом се укључују/искључују возила са кружних мостова на АП, тако да би требало да буде довољна дужина.
Финансијски би сигурно било захтевно, али ова раскрсница по значају сигурно заслужује веће финансије.
 
Pa, mislim da ima mesta knap za ovo, a sad... ekonomski... Ukoliko treba da se otkupljuje zemlja da bi se proširivala petlja, može da se desi da izađe na isto na kraju ili neznatno skuplje. Opet, ovde je gore autoput, a dole je takoreći ulica gde je maksimalna brzina 60km/h pa penjanje/spust se ne bi odvijalo pri velikim brzinama i samim tim krivine mogu biti malo oštrije do te ulice ispod (ima vremena za usporavanje i ubrzavanje).
 
Ne može ovo, šta vam je, spust bi mogao da krene tek nakon što rampa preskoči saobraćajnicu ispod celom širinom, i da bude gotov pre nadvožnjaka iznad. Tj, na dužinu od 20tak metara bi moralo da se savlada 7-8 metara visine. To je nagib od 40%!
 
не знам чиме си мерио, али ако би рампа изгледала од прилике како на Стоевовој слици и ако би се користила зауставна трака на саобраћајници и на тај начин омогућило да успон почиње одмах након моста, а силазак се завршаво непосредно пре моста могло би да се добије до 80 метара за успон тј нагиб 10%.
 
Pa prvo - ne može da počne odmah, mora da postoji prostor da se dugačka i visoka vozila ne bi zakucala u nadvožnjak iznad. Dalje, ovo dokle si merio bi zahtevalo izuzetno oštru krivinu i malo prostora za spuštanje, opet prestrmo. Siguran sam da ni jednom inženjeru na svetu ne bi palo na pamet da isprojektuje takvu rampu.
 
Ljudi ne izmisljajte toplu vodu...
Ofsetuju se ove dve direktne rampe i umetnuju se dve indirektne, rutinska stvar.
Da, stradace 15- 20 borica, a i ne moraju, mogu da ih presade...
 
За почетак, од решења за безбедност, најјефтинији је самофор. За проточност јефтиних решења нема. А када је у питању безбедност, опет се добија укрштено престројавање ако оба правца Т6 остану на истом нивоу. Овде бих ја сугерисао решење да се правац Бежанија-Земун укопа један спрат ниже, а да се ове две рампе ка Шиду спусте испод трака на правцу Земун-Бежанија.

То није фикс идеја, већ једно од безбедних решења, а сигурно има и још неких других.
 
Imperativ za ovu denivelisanu rskrsnicu je denivelacij veza. Nikakav semafor tu ne sme da se radi jer će preneti zagušenja na AP što je nedopustivo.
Koje rešenje? to bi trebalo neko da isprojektuje, tj da vidimo kakvi su nivelacioni odnosi...

Kao prvo rešenje prdlažem samo zemljane radove na rampama, mislim da bi unapredili rešenje bar za 30%.
Kad saobraćaj naraste do te mere da i to rešenje bude propterećeno, da neophodne su nove mostovske konstrukcije...i posebne manipulativne trake van voznih traka....

Samo teoretišemo a nadležni ćute, i medije nešto ne zanima da kao društveno-odgovorni segment društva pokrenu ova pitanja od javnog značaja...mrtvo more.
 
Od medija nam i nije mnogo ostalo, jedna tv bez nacionalne f, par nedeljnika i jedan dnevni list. Svi su pod takvom baražnom vatrom, da verujem da neće ni oni dugo... Jednostavno živimo u društvu bez dijaloga, a tu onda nema logičnog formiranja javnog interesa. Sve zavisi od pojedinačne volje moćnika, voluntarista. A tu je jedna ili dve rampe na AP poslednja, ali poslednja rupa na svirali.
 
Pozdrav svima, već duže vreme čitam forum, pa sam rešio da se uključim iako nisam stručnjak. Unapred izvinite na kriminalnom editovanju :)
U poslednje vreme na ovom potezu su užasne gužve, kolone usporavaju i saobraćaj na auto putu. Mislim da bi jedan navožnjak donekle rešio stvar. Tu već postoji i prostor i visina. Nadvonjak bi bio spojen sa postojećim saobraćajnicama kružnim tokovima. Na prostoru sadašnjeg semafora bi bila dozvoljena samo skretanja u desno, a za levo zatvorena.
 
Добродошао Милер. Слажем се са твојом анализом у великој мери, само не верујем да би се много постигло решавањем само једне раскрснице. Овде је огроман проток на целој деоници АП-бивша лакат кривина, а и даље краци према Пупиновом мосту и ка Новом Саду. У ударним терминима чепови се стварају на свим семаризованим раскрсницама у оба смера. Делује ми да је ова раскрсница коју си ти издвојио (ка Плавим Хоризонтима и ТЦЗ) заједно са раскрсницом са Угриновачком нешто критичнија него остале, али плашим се да би само њеним решавањем само прелили чеп на друге раскрснице.
Прво у смеру ЛК-АП, само укључење у смеру ка Газели је ограниченог протока и ту би дошло до повећаног чепа јер би нестало успорење саобраћаја на раскрсници са путем ка Плавим Хоризонтима. У другом смеру раскрсница са Војним путем би постала велика препрека. Ову раскрсницу не треба занемарити. Још колико јуче сам имао искуство да је искључење са АП код Змаја од правца Газеле било потпуно закречено што је успоравало саобраћај и на самом АП. Силаском на деоницу ка ЛК схватио сам да узрок закрчења није била раскрсница ка ПХ, већ управо ова са Војним путем.
Ово твоје решење где би умесно левог скретања возила скретала десно па на КТ па преко надвожњака нисам сигуран да би возачи радо прихватили, али бо помогла чињеница да многа возила скрећу пре пумпе па оним лошим путем преко ТЦЗ излазе на саобраћајницу, или у твом решењу преко надвожњака прелазе исту и настављају ка ПХ, само би захтевало да се поправи овај пут кроз бишви комплекс Змај.
Мислим да би гледање шире слике мало унапрадило ствар. Тј мислим да недостаје неки нормалан прилаз Алтини и ПХ након петље Змај који би знатно побољшао ситуацију. Урпаво су ова два насеља и изградња моста допринели знатном повећању саобраћаја упркос томе што је саобраћај ка НС измештен на обилазницу. Како ја то замишљам нацртао сам на слици испод (плави пут):
 
Vrh