[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=589552#p589552:ku96tsvr je napisao(la):
direktor » 18 Dec 2018 11:11 pm[/url]":ku96tsvr]Zasto tu ustartu nije uradjeno u fulu
Ако сам ја некомпетентан, распитајте се код неког кога сматрате компетентнијим.
Уколико се формирају преблизу укључење па искључење на путу намењеном кретању великим брзинама долази до укрштеног престројавања (на овом форуму се помињао још и непрецизан и збуњујући израз "преплет"). У тој ситуацији се из тих разлога граде помоћне бочне саобраћајнице на којима је брзина ограничена. У помоћним бочним саобраћајницама се токови улива и излива на критичној деоници сабијају у једну саобраћајну траку, чиме се избегава опасно укрштено престројавање. Други разлог је избегавање дисперзије брзина, која може узроковати и загушење, и погоршање услова за безбедну вожњу са ризиком ланчаних судара.
На другој слици је полузавршено, али системско решење, где и горњи и доњи друм морају на крају да имају помоћне бочне саобраћајнице преко којих се врше лева и десна скретања.
Пре спајања УМП и Спољне тангенте, прво је са јужне стране био само пут за Кванташ, а касније је спојена Бежанија. Већ када је спојена Бежанија, кретање из Шимановаца ка Земуну и из Земуна ка Бежанији су се укрштала на небезбедан начин са обзиром на обим саобраћаја. Како би пуна петља захтевала много веће инвестиције од "две асвалтиране улице по 200 метара", како маса форумаша бајковито представља, једно од решења и за проточност и безбедност је семафор, односно два узастопна семафора. Не заборавите да је доња саобраћајница булеварски правац са семафорима, а не аутопут, чак ни прави "шнелштрасе". У складу са обимом саобраћаја из Шимановаца ка Земуну, пред укључење за тај правац могу бити две, или чак три траке, а захваљујући томе скратити време чекања за правац Земун - Бежанија. Наравно, за ово би требало извршити бројање саобраћаја. Можда покаже да је оправдано уложити 3-4 милиона евра у проширење петље.
Према тврдњама моје мајке, и на Батајничком друму се формирају застоји у поподневном шпицу ка Земуну, због возила која се укључују на мост ка Борчи. Дакле, и ту је одсуство било каквог пута денивелисаног и са првенством пролаза направило катастрофу. Ништа, будите ми здрави и весели када се на слична с..ња буду надовезивали Нови Савски мост и тунел Пицин парк - Ботаничка башта. Овде је осетљиво што те раскрснице и кружни токови обарају капацитет инфраструктуре на скупим објектима.