Šta je novo?

Indirektna rampa kod Zmaja

PIGLET

Higher intermediate
Učlanjen(a)
13.06.2007.
Poruke
816
Pohvaljen
1.139
Otvaram novu temu sa ciljem da pokrenem kampanju (doduše pomenuše to u SAT-a pre par nedelja) o potrebi izgradnje indirektne rampe na ukrštanju Autoputa E-75 i gradske saobraćajnice koja vodi pored Tempa i i dalje ka Galenici (mnogi zovu novosadski autoput). Obzirom da sam redovno prisutan na toj deonici uočavam probleme koji nastaju prilokom uključivanja iz smera Zagreba na novosadski autoput-praktično su dva površinska ukrštaja koji ozbiljno igrožavaju saobraćaj na NS putu. Sadašnje rešenje deluje kao prva faza koja je i mogla da funkcioniše do određenog nivoa saobraćajnog opterećenja ali već izvesno vreme je neophodna izgradnja ove indiretne rampe. Ne bi ni bila skupa, nema imovinsko pravnih odnosa za rešavanje. Doduše verovatno bi trebalo malo pomeriti postojeće direktne rampe da bi se dobio dovoljan radijus za ove dve indirektne ali ni to nije neki problem. Mislim daje ovo stvar više volje nego sredstava pa sa tim motivom i otvaram ovu temu-da malo dignemo prašinu...

 
Trebali su samo da kompletiraju detelinu, pri tom, ima mesta... :kafa:
 
Podržavam!
Odavno mi ide na nerve što je intenzitet saobraćaja prerastao mogućnosti ove nedovršene petlje. Povremeno se stvaraju čepovi u kojima se nalaze kamioni (ne mislim na parkirane preko puta Tempa) i automobili. Stvar će se tek neznatno popraviti puštanjem obilaznice, ali će na placu kvantaša početi da radi i veletržnica, što će ovaj deo učiniti opasnim po život.

Mesta ima dovoljno, a cela operacija bi se izvela na sličan način kako je Grad dovršio autokomandu, odnosno izlaz ka Nišu. Siguran sam da bi Mrka pokušao da izbegne finansiranje tih radova, kako bi to na kraju morao da uradi Đilas. Taj model smo videli pri rekonstrukciji ostružničkog mosta i izgradnji deonice Ostružnica - Orlovača. "Beograđanima je stalo, pa neka ga sami izgrade", što bi rekao Velja.
 
Апсолутно подржавам!!!

Где год може да се избегне укрштање у нивоу, то теба урадити. Једино остаје нејасно зашто то није одмах урађено како треба.
 
Wile E. Coyote":10n2gl67 je napisao(la):
Једино остаје нејасно зашто то није одмах урађено како треба.

Polu resenje jos jednom, sto te cudi? :D
 
Чуди ме што је то ипак грађено у време кад полурешења нису била тако популарна као данас. :/
 
Pa ne bi se reklo bas.

Polu privremena resenja:
Autokomanda - Davno proslo vreme
Pancevacki most - Davno proslo vreme
Mostarska petlja nedovrsena skoro dogradjivan pesacki deo i opet nedovrsena - Davno proslo vreme
Prokop - Davno proslo vreme
Obilaznica - Nesto novije proslo vreme
Petlja Zmaj - Davno proslo vreme


Uglavnom kompletni projekti:
Most preko ade - kompletno zavrsen sa petljama tokom sedece godine u iscekivanju tunela
Kineski most - bice kompletiran sa sve petljama i vijaduktima u nastavku

Ovo je sto sam se setio ovako na brzinu i cinjenica je da su nam pretci ostavili velike i najznacanije infrastrukturne objekte i hvala im na tome ali i oni se nisu libili polu resenja i privremenih resenja koja ce nasa generacija morati da zavrsi ako misli da ide napred.
 
Wile E. Coyote":3i7jlybd je napisao(la):
Чуди ме што је то ипак грађено у време кад полурешења нису била тако популарна као данас. :/

Kako nisu? Pa, mi smo ih izmislili. :)
Autokomanda, novosadski polu-autoput, koji čak nije ni išao do Novog Sada, već se spajao sa starim drumom iznad Inđije... ima još primera, duga je naša tradicija "polurešavanja" problema. :kafa:

--edit:
Upravo videh Igorov komentar. :)

Od davnašnjih se i ja setih onih uključenja na pančevac....
 
Dobar spisak Igore,dodao bih i tobogan u bulevaru Vojvode Misica na taj spisak.
 
kad se šleper zaglavi, to je milina jedna, neverovatno da ovo nije urađeno, mnogi prođu nadvožnjakom, prestroje se u zaustavnu traku pa u rikverc idu ne bi li se dole uključili za ns :rolleyes:
 
Људи, стварно сте у праву. Игоре +1 за списак, али морам да те исправим.
Igor":2ymibivl je napisao(la):
Prokop - Davno proslo vreme
Ово још није довршено, а ка' ће, не зна се. Видећемо.
Igor":2ymibivl je napisao(la):
Obilaznica - Nesto novije proslo vreme
Није ни ово довршено, мада и овако увелико показује знаке полурешења (с те стране си у праву).
Jack Torrance":2ymibivl je napisao(la):
novosadski polu-autoput, koji čak nije ni išao do Novog Sada, već se spajao sa starim drumom iznad Inđije...
Ово је вероватно била западна варијанта пута за Нови Сад, који би избијао у Каменици, па на Мост ослобођења (увек ме је чудило зашто та веза није урађена до краја).
 
На том искључењу, чим се искључи са аутоута већ пар година не постоји један поклопац на шахту, сада је мали напредак па је та рупа означена. Слажем се са тим да је ово једна од најопаснијих раскрсница.
 
To je ostalo iz vremena kada se NS put tu i završavao, a onda su produžili u pravcu kvantaža i dalje ,ali nisu dovršili petlju. Naša posla :notok:

pod hitno da se uradi !!! nije skupo, a izuzetno bitno

Jack Torrance":2xsp74ip je napisao(la):
Wile E. Coyote":2xsp74ip je napisao(la):
Чуди ме што је то ипак грађено у време кад полурешења нису била тако популарна као данас. :/

Kako nisu? Pa, mi smo ih izmislili. :)
Autokomanda, novosadski polu-autoput, koji čak nije ni išao do Novog Sada, već se spajao sa starim drumom iznad Inđije... ima još primera, duga je naša tradicija "polurešavanja" problema. :kafa:

Kad se to Poluautoput za Novi Sad spajao sa starim drumom?
1978. godine u novembru sam sa roditeljima tuda išao za NS i bio je ceo u profilu poluautoputa uključujući i most Beška. Za novi sad se sketalo U bačkoj (leva strana Dunava) malo posle NAP pumpe, bila je raskrsnica u nivo, levo NS, a desno Kać, Šajkaš, i dalje ka Titelu...
 
Wile E. Coyote":2k0h3c3g je napisao(la):
Ово је вероватно била западна варијанта пута за Нови Сад, који би избијао у Каменици, па на Мост ослобођења (увек ме је чудило зашто та веза није урађена до краја).
Auto put preko Fruske Gore (Indjija - Sr. Kamenica) bi morao da ima tunel(e) i mostove, a to je preskupo. Mislim da je to odgovor. Potrebniji bi bio tunel od Kamenice prema Rumi i zagrebackom auto putu.
 
laki72":3fnw63i8 je napisao(la):
Kad se to Poluautoput za Novi Sad spajao sa starim drumom?
1978. godine u novembru sam sa roditeljima tuda išao za NS i bio je ceo u profilu poluautoputa uključujući i most Beška. Za novi sad se sketalo U bačkoj (leva strana Dunava) malo posle NAP pumpe, bila je raskrsnica u nivo, levo NS, a desno Kać, Šajkaš, i dalje ka Titelu...
Jos uvek je spojen http://maps.google.com/maps?q=Inđij...+Sremski+district,+Vojvodina,+Serbia&t=h&z=14
 
ranko999":3e96dd8t je napisao(la):
Wile E. Coyote":3e96dd8t je napisao(la):
Ово је вероватно била западна варијанта пута за Нови Сад, који би избијао у Каменици, па на Мост ослобођења (увек ме је чудило зашто та веза није урађена до краја).
Auto put preko Fruske Gore (Indjija - Sr. Kamenica) bi morao da ima tunel(e) i mostove, a to je preskupo. Mislim da je to odgovor. Potrebniji bi bio tunel od Kamenice prema Rumi i zagrebackom auto putu.

postoji taj projekat, doduše o njemu se samo priča godinama, a kako nema šanse da se započne s tim pre izbora realno je da možda krene pred sledeće
 
ranko999":1rjz6pfl je napisao(la):
laki72":1rjz6pfl je napisao(la):
Kad se to Poluautoput za Novi Sad spajao sa starim drumom?
1978. godine u novembru sam sa roditeljima tuda išao za NS i bio je ceo u profilu poluautoputa uključujući i most Beška. Za novi sad se sketalo U bačkoj (leva strana Dunava) malo posle NAP pumpe, bila je raskrsnica u nivo, levo NS, a desno Kać, Šajkaš, i dalje ka Titelu...
Jos uvek je spojen http://maps.google.com/maps?q=Inđij...+Sremski+district,+Vojvodina,+Serbia&t=h&z=14

Jasno je meni da postoji veza ta dva puta (Neće valjda neko iz indjije ili pazove iću do Batajnice ili NS da se ukljuci na Auto put), nego je receno da se Novosadski poluautoput spajao sa starim putem kod Indjije.
Iz toga sam ja shvatio da je samo deonica do Indjije bila novoizgrađena, a da se nadalje nastavljao starim putem za NS.

E sad, posto sam ja kao klinac 1976 putovao starim putem za NS, a 1978 novoizgrađenim poluautoputem, moguće da je u međuvremenu bio puštan po deonicama, pa se zato išlo recimo na Inđiju...
 
Link (googlemaps) koji sam okacio ne prikazuje vezu Indjije i autoputa, vec vezu starog puta i autoputa. I ta veza ima profil poluautoputa, kakvu je imao sadasnji autoput do pre par godina. Cim su tu vezu napravili kao poluautoput verovartno su planirali da spoje sa Sr. Kamenicom tj. Novim Sadom... Veza Indjije i autoputa je ovo http://maps.google.com/maps?q=Inđij...+Sremski+district,+Vojvodina,+Serbia&t=h&z=14
 
da li je to ova nova veza što su gradili skoro?
 
Nije. Ova veza postoji od kad je napravljen poluautoput. Inace, mi smo u dubokom O.T.!
 
Не. Полуаутопут се некад завршавао иза Инђије. Вероватно је био план да се касније продужи до Каменице, па је траса ипак скренута на Бешку. Затим је продужен до места где је сад Темеринска петља и где је некад био онај хорор-семафор, па до Сирига, па до Фекетића, а онда ваљда скроз до Хоргоша. И полуаутопут је некад грађен на парче.
 
О полу завршеној петљи "Змај" писао сам још средином фебруара месеца о.г. на теми "УМП...". Али пошто је сад отворена посебна под тема о овој полу завршеној петљи, ајде да сад поновим моје мишљење и сателитски снимак садашњег стања те петље са уцртаном улазном-излазном рампом, који поставих тада, а да мало допринесем овој позитивној расправи и мишљењима.

Негде средином осамдесетих година, а поготово 1990. године, било је речи и расправе око коначног завршетка ове петље, и да буде онако како и треба, у облику делте. Расправа је тада била и на нивоу државе и града, али на жалост све оно што се дешавало после те године, а сви знамо шта, је све бацило у заборав ! И данас жалим што нисам сачувао тај чланак из тадашње Експрес Политике.

Садашњи улаз односно излаз са саобраћајнице Т6 на аутопут према Шиду и излаз са аутопута из правца Шида за Нови Сад (на Т6) су „привремено“ изграђени ! У стању и облику у каквом су и сад причињавају доста проблема у саобраћају, што сви знамо, поготово излаз са аутопута за правац Нови Сад, по неки пут колона буде и на самом аутопуту у зауставној траци !!!
Петља „Змај“ требало би да изгледа отприлике овако како сам уцртао (мада би што се тиче уцртавања, то неко сигурно боље одрадио), и не би могла да буде баш симетрична „делта петља“, јер је оној рампи, која води саобраћај са аутопута на Т6 тј. према Новом Саду, тада „сметао“ део плаца фабрике комбајна „Змај“. Онда би се и она два несрећно „привремено“ изграђена улаза-излаза, заувек затворила и саобраћај би, на задовољство свих, текао неометано.
Али они људи који треба да воде рачуна о саобраћајницама, безбедности саобраћаја, његовом побољшању, то управо и не раде, него су се толико учаурили у својим фотељама и не виде даље од свог носа и партијских књижица. Не вреди ни пуно причати, писати, критиковати.

Ове две рапме на овој петљи су се могле урадити у склопу саме садашње реконструкције аутопута, и још многа друга побољшања, али су управо проблем ови људи који о томе траба да мисле, воде рачуна и одлучују. Паре су исто битан део (проблем) !

Ево како би то требало да буде:

hosting images
 
^^Могуће:

Нацртао сам само произвољно, лукови (рампе) могу да се повећају и да буду ближе већ постојећим рампама. Места има довољно, поготово кад се оде на лице места и погледа.

Шта рећи рецимо за ону силазну рампу на "плавом мосту", која је накнадно саграђена. Она је тек са малим луком, а шлепер може без проблема да проће том рампом, додуше спорије, али битно да прође.
 
Vrh