Šta je novo?

IMT

Неки 539/539С сигурно :D Штета па су пропале остале фабрике које су биле укључене у производњу пољопривредних машина. Него шта мислите да преименујемо ову тему Бивша фабрика ИМТ-блок 64? Што се саме локације тиче, мислим да је најбитније да се прво изграде квалитетне саобраћајнице које би задовољиле све потребе. И кад год гледам мапу, некако ми се чини штета што простор између Европске и Јапанске улице није искоришћен као метро коридор до Ледина, Сурчина и Аеродрома, а можда је и могла и железница туда да се провуче на стубовима. Али АПЦ и Запад 65 су такве идеје запечатили. Цела та да кажем кривина НБГ између Милутина Миланковића и Гандијеве нажалост испаде накарадно на крају.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=529804#p529804:33h3mt26 je napisao(la):
Дошљак » 03 Apr 2018 02:32 am[/url]":33h3mt26] . . Него шта мислите да преименујемо ову тему Бивша фабрика ИМТ-блок 64? . .
Možda bi trebalo sačekati urbanističko-arhitektonski konkurs za tu lokaciju

i potom tender za prodaju, pa da vidimo po kojim imenom će biti taj projekat.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=529812#p529812:qkpk3jx3 je napisao(la):
dragan » Уто Апр 03, 2018 6:04 am[/url]":qkpk3jx3]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=529804#p529804:qkpk3jx3 je napisao(la):
Дошљак » 03 Apr 2018 02:32 am[/url]":qkpk3jx3] . . Него шта мислите да преименујемо ову тему Бивша фабрика ИМТ-блок 64? . .
Možda bi trebalo sačekati urbanističko-arhitektonski konkurs za tu lokaciju

i potom tender za prodaju, pa da vidimo po kojim imenom će biti taj projekat.

Могли би, али овако тема више звучи да се бави фабриком него локацијом на којој су њени погони у овом блоку на НБГ. А блок 64 ће остати блок 64 шта год се у њему налазило, као што је и блок 67 остао блок 67 и поред назива Белвил под којим га сви знају данас.
 
Najljubaznije molim vlasti grada ( a znamo da mnogi prate ovaj forum ) da od zemljišta IMT-a, koje čini 35 hektara, odvoje 5 hektara i namene za sadnju i razvoj botaničke bašte koja bi mogla da se uređuje i dopunjuje u narednim decenijama. To ne bi bio preveliki ekonomski trošak, a u svakom slučaju bi povećalo vrednost preostalog zemljišta i humanizovalo ovaj deo NBg-a. Uostalom, to bi bio i dobar politički potez zarad populizma, što bi bilo potpuno legitimno.
 
Neće biti ni milimetar zelenila, ne moraš ni da razmišljaš o tome. Pogotovu će biti veselo kada nakače saobraćajnice na Omladinskih Brigada i Jurija Gagarina. Sa autoputem i autobuskom stanicom tu će konstantno biti zagušenja, a metroa nema ni u najavi.
 
Политичка популарност није циљ сам по себи него само средство за пуњење џепова. А ботаничка пашта, паркићи и зеленило не пуне џепове него градско грађевинско земљиште...
 
Али овако густа матрица саобраћајница које су широке и секу се у истој равни .... јбт, срање у најави ...
 
20180519_104535.jpg


Ziv je IMT umro nije sajam poljoprivrede u novom sadu
 
Koji lepotan brate. Otac mi je imao 539 sa kabinom. 89god. Pade Krajina i ode sve u pm.
 
ИМТ на Пољопривредном сајму 2018. у Новом Саду

Власница "Тафеа": Вратићемо сјај славном бренду
Н. С. | 21. мај 2018. 19:52 | Коментара: 6
Штанд ИМТ на Новосадском сајму посетила Малика Сринивисан, власница "Тафеа". Задовољна пословном атмосфером, очекује повратак старе славе ИМТ
http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... 0%B4%D1%83

Власница Тафеа преконтролисала је ИМТ-ов адут
 
Jel ima nekih novosti oko lokacije "IMT" ?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=540058#p540058:2od8voj9 je napisao(la):
Tihi_SRB » 24 May 2018, 02:22[/url]":2od8voj9]Koji lepotan brate. Otac mi je imao 539 sa kabinom. 89god. Pade Krajina i ode sve u pm.

A imamo i forumaša koji je napravio pesmu posvećenu ovom vozilu.
 
Ваљда ће осмислити нормалне саобраћајнице.
 
Džaba interne saobraćajnice kada su Jurija Gagarina i Tošin bunar već sada preopterećene u špicu. Doduše, blizu im je voz, pa to može mnogo olakšati mnogima.
 
Sada se pruža, što bi rekli ovi što vole velike reči, istorijska šansa da se napravi još jedna saob. transverzala na NB - i drumska i tramvajska (potencijalno i metro) - produžetkom Evropske/Japanske ulice i njenim probijanjem do Đorđa Stanojevića u zoni Rode i Erport sitija.

Time bi i JG i TB mogle da odahnu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=594422#p594422:1uz5zk3d je napisao(la):
Пантограф » 11 Jan 2019 09:33 am[/url]":1uz5zk3d]Sada se pruža, što bi rekli ovi što vole velike reči, istorijska šansa da se napravi još jedna saob. transverzala na NB - i drumska i tramvajska (potencijalno i metro) - produžetkom Evropske/Japanske ulice i njenim probijanjem do Đorđa Stanojevića u zoni Rode i Erport sitija.

Time bi i JG i TB mogle da odahnu.

Šansa koja će, nema sumnje, nepogrešivo da se propusti.
 
Nažalost, to je sasvim realno.

Inače, taj koridor bi se, uz ostvarivanje veze sa svim značajnim saobraćajnicama na NB, prirodno nastvljao na Ulicu španskih boraca, koja je i danas u špicu veoma opterećena (i traži promenu signalnog režima na raskrsnici sa Trećim bulevarom, u kojem zeleno drži triput duže, a ima manje kola).
 
Mene samo zanima, da li postoje ljudi u gradskim službama koji barem predlažu ovakve stvari iako znaju da će verovatno biti odbijeni.

Zaista bi bio greh da se pravi novo naselje bez ovakvog koridora koji bi malo rasteretio ceo NBG.
 
Postoje solidni stručnjaci u Urbanističkom zavodu i u Direkciji za građevinsko zemljište. Ali, kod njih već postoji visok stepen samocenzure smislenih predloga, jer pretpostavljaju unapred da neće biti volje da se na njima radi. Stvarnost im daje za pravo; ni na najvažniji projekti ne napreduju godinama/decenijama.

Čekamo da vidimo šta će ovde da bude predloženo. Nažalost, u planskom dokumetnu višeg ranga, u GUP-u, nema tragova ovakve saobraćajnice.
 
Vrh