Šta je novo?

IMT

Bolje bi bilo dikkicu da da obecane subvencije IMR za traktore za etiopiju oni su sasvim zadovljni a ne da zavlaci radnike a vamo prica kako ce da ih spase imaju oni projekte novih traktora ali za nih treba uloziti novac ,za pocetak neka ispostuje dogovoreno da ne propane ugovor po kojem vec rade nedostaje im obrtnih sredstava.A onda neka nadje pare za novu tehnologiju i lokaciju za selenje samo da nebude kao sa ZMAJ kombajnima i masinama
 
Opet je danas pričao da će da sagrade novu fabriku traktora i tamo prebace radnike i opremu iz IMT-a i IMR-a. Jedino što može da ubrza taj proces je što današnje fabrike praktično leže na "rudniku zlata" - veoma vrednom građevinskom zemljištu. Ipak, ne može se reći da im tržišne prilike (što se nekretnina tiče) idu na ruku.
 
U toku je rekstruktruriranje IMT-a,95% vlasnistva je sada drzavno.Dobijaju novu upravu 8 maja ako dobro razumeh.Informacija je sa vrha firme.

Evo zanimljivog priloga od pre neki dan oko IMT traktora.

Koliko IMT-u treba da isporuči traktor

http://www.youtube.com/watch?v=mb8XftdsFFU

Kako se desilo kupcu IMT-ovog traktora da, iako je još 30.07.2012
uplatio punu cenu traktora od 1.451.000 dinara avansno, još ne zna kad će mu isporučiti traktor.
Prilog iz emisije Potrošački savetnik emitovane na RTS-u
 
IMT i IMR bez 'strateškog partnera' ili nekog ko će da uloži ozbiljne pre nema šansu.
Da prodaju vredno zemljište, neće imati dovoljno para da naprave negde drugde fabrike i pokrenu iole ozbiljnu proizvodnju.
 
Inace radnici ne primaju plate 7 meseci.Ne treba im strateski partner.

Samo trebaju da presele IMR na zemljiste IMT-a.IMT moze napraviti dobar traktor uz dobar menadzment,a najslabija tacka na traktoru im je zapravo IMR-ov motor.Bolje da ne pricam na sta lici fabrika IMR-a u Rakovici.Nisu imali cak ni farbu da ofarbaju motor jednom gospodinu kome su isporucili traktor.

Dok zemljiste IMT-a je prevelik zalogaj za bilo kog investitora a ne moze se prodavati deo po deo vec kompletno.
 
u svakoj grani industrije nam treba po jedan strateski partner, zasto se onda svi zajedno ne udruze?
IMT, IMR, DMB, Ikarbus i ostalih 100+ nekada jakih fabrika bi mogle sve zajedno da rasprodaju zemljista i da se spoje na jednom mestu gde bi proizvodili traktore, kamione, avione, vozove, tramvaje, autobuse, metroe i sta god im padne na pamet...samo im treba onda dobra lokacija u blizini autoputa, zelznice i reke. Bilo bi zanimljivo saznati koliko hektara zemljista poseduju sve ove fabrike zajedno i kolika je njihova vrednost pa se odatle upustiti u dalju diskusiju...
 
IMT-ovo zemljiste niko nece da kupi,da podsetim da je Cepter kupio zemljiste pa je odustao od prodaje.Nikome se ne isplatiti graditi tamo.

Zanimljiva je informacija da je IMT verovatno jedina prava fabrika traktora od Grcke do UKrajine i od Bugarske do Italije i ceske.Dakle nema nijedne fabrike traktora u regionu,osim IMT-a.I ne treba mu nikakva privatizacija vec samo dobra uprava.Do sada je bio problem je vlasnicnki udeo bio drustven.
 
Kako bre nema investitora za zemljište IMT-a?

Ja ne kažem da oni ne mogu da naprave dobar traktor (moj ćale poseduje isti 25 god star), ali:
- im je tehnologija zasterela, dakle potrebno je uložiti i u istraživanje
- ako se presele neko vreme neće raditi, to treba amortizovati
- ako ikak prorade u ozbiljnom kapacitetu, pitanje je plasmana. Kod nas sve manje ljudi se bavi poljoprivredom, dakle treba pucati i na strana tržišta. A tu treba da pomogne ili država ili 'strateški partner'
 
Evo kako nema investitora.

http://www.ekapija.com/website/sr/page/ ... nzorcijuma

Nije uopste zastarela tehnologija,naprotiv cak trebaju da predstave jedan novi model ove godine.

Nema razloga za preseljenje,to i objasnjavam.

Kapacitet trenutno je zalostan,200-300 traktora a radnika je 3 puta vise.

Procena je da na domacem trzistu se proda oko 5000 traktora godisnje.Kada bi IMT samo funkcionisao redovno samo mi trebalo drzava da daje subvencije od 25% i funkcionisali bi u plusu.Treba im prodaja od 2500 traktora godisnje da bi bili na nuli.

Pa sada vidi koliko je to jeftinije od fiata kome drzava daje po 10000 eura po radniku,dala je bepslatno zemljiste i oslobodila poreza.

Prica da se kod nas bave manje poljoprivredom u poljoprivrednoj zemlji je smesna.Uporedi koliko ce se prodati 500l fiata kod nas i koliko traktora pa uporedi ko ima bolju prodju.Mi smo poljoprivredna zemlja i to ne moze niko negirati,nismo industrijska niti turisticka kao recimo CG ili Hrvatska/
 
Ok, poštujem činjenice koje iznosiš.

Ja samo hoću da kažem da neko tu treba da uloži solidne pare, bilo država bilo neki privatnik.
Da se proizvodnja stabilizuje, da se tržište analizira i plasiraju proizvodi, da se odradi socijalni program.

Ne bih imao ništa protiv da subvencije za traktore budu i veće nego za FIAT (iako su subvencije generalno pipava stvar).

A moji se i dalje bave poljoprivredom, i gledam u okruženju koliko novih traktora su kupili komšije, rođaci, prijatelji. Vrlo retko.
 
Bez namere da budem uvredljiv ali tvoji su verovatno kao i moji iz sumadije.U Vojvodini se ima i vise para a i veci traktori se uzimaju.
 
Jok, baš iz Vojvodine. I primećujem da samo oni koji imaju baš dosta zemlje kupuju nove traktore (što je donekle i logično), ovi što imaju manje se uglavnom krpe, nema tu neke love.
Evo moj ujak ima 15-20 hektara i baš IMT traktor star 20-ak godina i ni blizu kupovine novijeg.
 
Prodat IMT

Brnabić kaže da je uspešno izvršena prodaja žiga i dela imovine IMT.
"Kupac je, kao što smo se i nadali, indijski 'Tafe', konglomerat za proizvodnju traktora i
poljoprivredne opreme. Nadam se da ćemo sada kao rezultata ovoga imati ponovo
pokrenutu proizvodnju traktora u Srbiji, ne samo za ceo region već i šire od toga".

IMT je prodat indijskom proizvođaču traktora "Tafe" za 66,8 miliona dinara.
https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... 20u%20maju?

Plan Indijaca za IMT - selidba sa NBG

"Namera nam je da u saradnji sa domaćim kooperantima obezbedimo da više
od 50% delova traktora bude iz Srbije što otvara tržišta sa kojima Srbija ima
ugovore o slobodnoj trgovini", kazao je Ahuđa.

Po njegovim rečima, nova fabrika traktora, koja će zadržati ime IMT, neće biti
na sadašnjoj lokaciji na Novom Beogradu, gde nije mesto teškoj industriji, ali
da još nije odlučeno gde će biti. . . .
https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1376389
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=529628#p529628:1nbs7pc6 je napisao(la):
Propeler » 02 Apr 2018 03:31 pm[/url]":1nbs7pc6]Da, zemljište ostaje gradu. Ne bi bilo logično da za 550 000 evra prodaju 18 hektara zemljišta
na NBg-u gde je tržišna vrednost jednog ara u okolini otprilike toliko, odn. 1/1800 deo toga zemljišta.
U svakom slučaju ime i licence IMT-a, nepokretnosti u Jarkovcu i mogućnost bescarinskog
izvoza u Rusku federaciju je prodato za smešno male pare.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=529630#p529630:1nbs7pc6 je napisao(la):
DusanBG » 02 Apr 2018 03:33 pm[/url]":1nbs7pc6]Pa to je to, sada imaju celo zemljište da ga zavaljaju i pretvore u stambeno/poslovno/trgovački prostor.
Tako da će ovaj deo NBG biti sada skroz slobodan za izgradnju. Baš me zanima kako će ovo zemljište
sada prodati - u komadu ili raspračati ili šta već, dobar deo mora da se odredi za uliec i sl.
Cena za firmu u stečaju ovde i nije toliko bitna, važno je prodati nekom
ko će nastaviti proizvodnju i zaposliti radnike, a glavna stvar je osloboditi
onoliko veliku lokaciju za prodaju, tj. to je kapitalna dobit ove prodaje IMTa.
 
Nadam se da ce se isplanirati neka velika zelena povrsina, a ne samo zgrade kada se krene u prodaju zemljista..
 
Neće tu biti preterano mnogo zelenih površina, već verovatno kao u okolini.
 
Moze li iko da pojmi i veruje da je ovolika fabrika prodata za oko 600 000 evra?????????!!!!
 
RIP Jurija Gagarina i Omladinskih Brigada. Ni metroa ni ništa. Gotovi ste.
Da ne govorimo o korupciji koja je dovela da se 74 hektara proda za 600.000 evra
 
Zemljište nije prodato, Indusi su praktično kupili samo brend IMT i ono što se od mašina i alata spasiti može. Proizvodnja se seli, još ne kažu gde.

Pošto je zemljište državno, to će verovatno uskoro da ide sve na prodaju.

Ne znam vredi li se uopšte nadati arhitektonskon konkursu - da se sve to urbanistički definiše pre prodaje - ili će se po našem starom običaju to uvaliti nekom bliskom biznismenu da radi šta mu je volja.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=529734#p529734:3dyztthr je napisao(la):
Homer Jay » 02 Апр 2018 10:01 pm[/url]":3dyztthr]Zemljište nije prodato, Indusi su praktično kupili samo brend IMT i ono što se od mašina i alata spasiti može. Proizvodnja se seli, još ne kažu gde.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
Управо тако, индијски Тафе је купио само жиг (робну марку) ИМТ, опрему и зграде, земљиште не (36 хектара), то остаје држави, јер је она и власник. Наравно преузели су и дугове ИМТ-а.

Што се тиче пресељења производње, зна се где ће се градити нова фабрика ИМТ-а. Цењену форумку јавност сам обавестио прошле године о томе на Дан Републике-29. новембра 2017. :D , и то на теми "Регионални развој", подтема "Индустрија Србије". Фабрика се сели тј. изградиће се нова у Јарковцу где ИМТ има своје земљиште, а тамо је производња машина за пољопривреду и шумарство.

viewtopic.php?f=9&t=3557&p=496833&hilit=%D0%88%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%86#p496833

Да и овде поставим ортофото Јарковца
 
Hvala nebesima, želim da verujem da će se nastaviti proizvodnja traktora i da će se izvoziti. Nema nam budućnosti bez industrije. I Zmaj iz Zemuna kada bi se obnovio gde bi nam bio kraj. Valjda će i cena traktora biti ok da mogu naši poljoprivrednici da ih kupuju.
 
@Вокс91, наравно да ће се трактори и извозити, а што се цене тиче видећемо која ће бити, пошто ће сад у мају на Пољопривредном сајму у Новом Саду бити изложен један од ИМТ трактора (не знам који модел).
 
Zmaj teško da će se ikad vratiti, on je odavno zatvoren i verovatno više i nema ljudi koji su radili u njemu a da nisu u penziji ili pred penzijom. Da ne pričam koliko bi para moralo da se uloži samo da se uhvati korak sa aktuelnim tehnologijama i konkurencijom. A onda i da se napravi nova fabrika i sve prateće što ide uz nju - kadrovi, marketing, mašine... Ogroman je to posao, u kome danas samo najbolji mogu da opstanu.

Što se IMTa tiče, kao što rekoh ranije na drugoj temi - za nekoga ko je u višegodišnjoj komi sa veoma malim izgledima sa se sam izvuče i oporavi, svako rešenje koje nije bankrot/rasturanje je poželjno i vredno rizika.
 
Vrh