Šta je novo?

IKEA Srbija i AVA shopping park

Da, trebalo bi da bude baš velika, jer će se na tom mestu praktično ukrstiti dva auto-puta, slično kao u Dobanovcima. No, imajući u vidu tempo radova na obilaznici, ko zna kada će to stići na red :(
 
Ne, mislim da bi petlja trebalo da bude gde je sada naplatna rampa. Zato je izmeštaju. No, verovatno će se raditi i modifikacije drugih petlji, poput Tranšpeda. Znaćemo tek kada bude predstavljen projekat za taj deo obilaznice ;)

Na sajtu "Koridora Srbije" ima mapa trase obilaznice - http://www.koridor10.rs/lat/mapa-obilaz ... -koridor10 - i na njoj se vidi da se obilaznica spaja sa auto-putem na mestu današnje naplatne rampe. Ali to je samo mesto spajanja, ne znamo kako će petlja izgledati i gde će se i kuda odvajati pravac za Vinču, Pančevo itd.
 
Па то, овде сам прочитао да треба да буде где је сад рампа, па ме ово мало чуди. А што би мењали остале петље? :D
 
Za "Tranšped" pretpostavljam zbog industrijske zone, naročito ako "Ikea" zaista planira robnu kuću na tom mestu. Druga stvar je što postoji želja žitelja tog naselja da se naplatna rampa kada se bude izmeštala, pomeri još iza tog naselja, kako ljudi ne bi plaćali putarinu kada idu na posao. Verujem da "Ikea" ima istu želju. No, i pored toga, tolika petlja dosta menja saobraćaj na tom potezu, neke modifikacije su verovatno neophodne i bez "Ikee" :)

Pogledaj npr. prilaz "Ikei" u Zagrebu:

fed5ca2d85eb6ddd4ae7bfbb36551d15.jpg


Ovde je još u fazi izgradnje, ali vide se dimenzije prilaznih saobraćjnica i veze sa auto-putem.
 
Ја сад баш смарам, али кад смо већ кренули. Зар не треба рампа да иде иза Врчина?
 
rampa treba da ide iza begaljičkog brda, znači negde kod mladenovca.


dalje, što se tiče petlje tranšped, petlja tranšped nema izlaz prema jugu, tj. na desnu stranu auto puta prema zucama, gledajuči ka nišu.

odnosno ima izlaz, ali divlji. više o ovome u sledećem linku

viewtopic.php?f=8&t=2496

e sad zašto je zanimljiva petlja tranšped.

pre nekoliko godina dosta zučana je dobilo pare za eksproprijaciju zemlje duž auto puta. nažalost desila su se i ubistva vezano za ovo

http://www.glas-javnosti.rs/clanak/hron ... selju-zuce

i ono što je mene uvek interesovalo je zašto je to eksproprisano. obilaznica nije predviđena tu da ide, zuce ima 2000 stanovnika i petlja tranšped nema potrebu za širenjem jer je dovoljna ovakva divlja kakva jeste.


a danas sam sve povezao. očigledno da ikea želi da napravi prodavnicu u zucama duž auto puta. naravno divlji izlaz za ikeu nije dobar pa mora da se uradi petlja kako dolikuje.


samo mi nije jasno zašto država otkupljuje zemljište i sređuje petlje za privatne kompanije, pa makar to bila i ikea.
 
Имамо посебну тему о овоме, а нова наплатна рампа ће се градити 1,5 километара после садашњег улаза/излаза (наплатних рампи) на аутопут код Врчина.
 
Zakljucati temu dok se nepojave bageri barem iskopaju temelje
 
Homer Jay":1833109j je napisao(la):
Za "Tranšped" pretpostavljam zbog industrijske zone, naročito ako "Ikea" zaista planira robnu kuću na tom mestu. Druga stvar je što postoji želja žitelja tog naselja da se naplatna rampa kada se bude izmeštala, pomeri još iza tog naselja, kako ljudi ne bi plaćali putarinu kada idu na posao. Verujem da "Ikea" ima istu želju. No, i pored toga, tolika petlja dosta menja saobraćaj na tom potezu, neke modifikacije su verovatno neophodne i bez "Ikee" :)

Икеја планира изградњу своје робне куће на том потезу "Траншпед" - "Врчин", и обе наплатне рампе ће бити измештене кад за то дође време, а то зависи од даљих радова на изградњи обилазнице и изградње саме петље код Бубањ потока. Као што сам већ напоменуо нова петља ће се градити 1,5 км иза садашње петље "Врчин".

То је уосталом и речено прошлог уторка на састанку у Министарству грађевине, саобраћаја и инфраструктуре где се разговарало са људима из Икеје.

ДEЛEГAЦИJA КОМПАНИЈЕ ИКЕА ПOСEТИЛA MИНИСТAРСТВO
01.07.2014 - 15:48

Прeдстaвници Mинистaрствa грaђeвинaрствa, сaoбрaћaja и инфрaструктурe рaзгoвaрaли су дaнaс сa дeлeгaциjoм кoмпaниje „Икea“ o рeшaвaњу инфрaструктурних питaњa, кoje je прeдуслoв дa дo крaja 2016. гoдинe у Бeoгрaду буду oтвoрeнe првe рoбнe кућe нajвeћeг свeтскoг лaнцa зa прoдajу нaмeштaja.

Tим Mинистaрствa нa чeлу сa држaвним сeкрeтaрoм Дejaнoм Tрифунoвићeм нaглaсиo je дa je oтвaрaњe прoизвoдних, дистрибутивних и прoдajних кaпaцитeтa „Икee“ oд изузeтнe вaжнoсти зa Србиjу. У циљу eфикaсниje рeaлизaциje нaрeдних кoрaкa прeдлoжeнo je дa Mинистaрствo, зajeднo сa нaдлeжним jaвним прeдузeћимa и Дирeкциjoм зa грaђeвинскo зeмљиштe и изгрaдњу Бeoгрaдa, пoтпишe прoтoкoл o сaрaдњи сa „Икeoм“ кojим би билe дeфинисaнe oбaвeзe свих стрaнa.

Дeлeгaциja „Икee“ истaклa je вaжнoст инфрaструктурнoг пoвeзивaњa лoкaциja нa кojимa ћe сe нaлaзити будући прoдajни oбjeкти кao и измeштaњa нaплaтнe рaмпe aутoпутa у Бубaњ Пoтoку и изгрaдњe нoвe пeтљe “Tрaншпeд”. To су прeдуслoви дa би штo прe пoчeлa грaдњa првих oбjeкaтa кaкo би Бeoгрaд зaдржao стaтус рeгиoнaлнoг цeнтрa „Икee“ зa jугoистoчну Eврoпу.

Сaстaнку су присуствoвaли и прeдстaвници Приврeднe кoмoрe Србиje.

http://www.mgsi.gov.rs/cir/aktuelnosti/ ... nistarstvo
 
ne znam što im je glupo da napišu da će praviti ikeu u zucu.
 
A joj, pa gde tamo da prave Ikeu, logicnije je da bude negde kod kvantaske pijace, na obilaznici prema Batajnici ili na zemljistu koje vec poseduje na ulazu u Nove Banovce. Dva auto-puta, most Zemun-Borca, buduci kargo aerodrom Batajnica, pruga, Dunav, blizina i Novog Sada, na samo nekih 60 km.
 
У Зуцу је ближи Нишу за 10 километара :)
 
somi pročitaj moj post od drugog jula.

zemlja je već kupljena.


jedini razlog zašto tranšped petlja mora da se menja je zato što ne postoji regularno isključenje za zuce. ovakva kakva je trenutno sasvim zadovoljava potrebe zučana.
 
По тој твојој логици рампа на Таншпеду је у Заклопачи. И постоји искључење ка Нишу на Траншпеду, не знам само како је нелегално или како си већ рекао.
 
otkud sad zaklopača?!?!?


elem da malo pojasnim. naravno da na tranšpedu postoji isključenje ka nišu, ali ne postoji isključenje SA autoputa ka zucu.

tj.. postoji ali divlje


1.png


ovde je probijena zaštitna ograda koja se nalazila na petlji i probijen poljski put koji vodi na naplatnu rampu. u međuvremenu taj put je asfaltiran.

zato je IKEI bitno da se petlja tranšped promeni. zato što očigledno imaju zemljište u zucama, ali nemaju regularan izlaz sa auto puta.

p.s. pretpostavljam da je do zabune došlo zato što nisam objasnio u prvom postu precizno na šta mislim i kad sam napisao isključenje ka jugu ja sam mislio na isključenje SA autoputa pravac zuce dok si ti mislio KA autoputu pravac niš.

potrudiću se da pišem jasnije u budućnosti. poz
zemljište zapadno od tranšpeda se vodi kao katastarska opština zuce. dosta zemlje je već eksproprisano što sam već pisao.

p.p.s.

zna li neko kako da sklonim ove slike puteva sa bing mapa da mogu da vidim čiste slike? unapred hvala.
 
Juce sam bio u ikei u budimpesti. Oni su ikeu napravili u sred grada u blokovskom naselju poput novobeogradskih. Napravili su je kao Roda C&C na novom bgdu. Znaci ispod same ikee ima dva nivoa parkinga i iznad dva sprata prodajnog prostora.

Tako da su ovo sve price za malu decu, oni da hoce oni bi je izgradili, nego oni cekaju vlast koja ce im dati plac na terazijama i izgraditi im besplatno halu a onda ce oni zaradjivati. O kiki nismo citali decenijama kako dolaze vec su samo rekli mi gradimo, otvaranje je tad i tad dodjite ako hocete.
 
Ovi svedi su malo zesca mraka. Sve bi nesta dzabice, ako ne moze dzaba onda neke beneficije.
Gori su od cifuta a nasi Pirocanci su za njih male mace!
Pitanje: zasto ikeja u Moskvi nije na teritoriji grada?
 
bojan87":3l3a08uj je napisao(la):
Juce sam bio u ikei u budimpesti. Oni su ikeu napravili u sred grada u blokovskom naselju poput novobeogradskih. Napravili su je kao Roda C&C na novom bgdu. Znaci ispod same ikee ima dva nivoa parkinga i iznad dva sprata prodajnog prostora.

Tako da su ovo sve price za malu decu, oni da hoce oni bi je izgradili, nego oni cekaju vlast koja ce im dati plac na terazijama i izgraditi im besplatno halu a onda ce oni zaradjivati. O kiki nismo citali decenijama kako dolaze vec su samo rekli mi gradimo, otvaranje je tad i tad dodjite ako hocete.


ИКЕА није усред (Будим)пеште, већ иза тамошњег "унутрашњег прстена" и на почетној станици једне метро линије; дакле - поприлична периферија.
И, да - у потпуности разумем стране компаније којима смета плаћање конверзије, јер се с таквим идиотлуком сигурно нигде нису сусрели.
 
Vrh