Šta je novo?

IKEA Srbija i AVA shopping park

Ја сам реновирање собе одложио кад је икеа добила зелено светло јер је тренутна понуда у 90% салона иста и монотона.
 
Pogledajte ponudu u Jysk-u ... Uvek imaju neke akcije, a stvari su na fazon Ikee.
 
Vidjecu u Jysk thanks,a ne mogu cekat ikeu moram da se uselim pocetkom novembra a full je stan renoviran pa moram da kupim krevet, ormar itd itd
 
Ikea u Hrvatskoj je dobila gradjevinsku dozvolu krajem januara 2013 a otvorena je krajem avgusta 2014, i to je bilo sa kasnjenjem od skoro pola godine jer je izgradnja pocela u avgustu 2013 zbog dugih radova na pripremi terena.
 
N_L":3i2ehmu4 je napisao(la):
Steta sto se odugovlaci otvaranje IKEA-e, bas mi se ovih dana zavrsava renoviranje stana i vrijeme je za namjestaj i pomogla bi ikea dosta. Ima tu onih sto iz Madjarske donose ali nije to to. Gledam u eurosalon ima super stvari samo sto naravno su medju ako ne i najskuplji a mimo toga ne znam sto i kako, svugdje sto sam vidio nizak kvalitet ili mi ne odgovara dizajn, boje itd... IKEA bi mi bila dobar mix kvaliteta i cijena :\
Skoci do Soluna :)
 
Bliza je Madjarska onda ali sad prelazit put i nosat se sa stvarima jos da mi ih ocarine.. Oh well, nace se nesto.
 
Bolje je kupovati u Forma Ideale negu u nekoj Ikeji u inostranstvu jer za manje para cete dobiti isti kvalitet.
 
Ikea ima dosta sporednih stvari za pokucstvo, prestpostavljam da je N_L na to mislio: lampe, okviri za slike, saksije...

Dosta toga ima i u Home centru, ali IKEA stvarno ima ogroman izbor
 
N_L":17lvau3l je napisao(la):
Steta sto se odugovlaci otvaranje IKEA-e, bas mi se ovih dana zavrsava renoviranje stana i vrijeme je za namjestaj i pomogla bi ikea dosta. Ima tu onih sto iz Madjarske donose ali nije to to. Gledam u eurosalon ima super stvari samo sto naravno su medju ako ne i najskuplji a mimo toga ne znam sto i kako, svugdje sto sam vidio nizak kvalitet ili mi ne odgovara dizajn, boje itd... IKEA bi mi bila dobar mix kvaliteta i cijena :\

Ja ti toplo prporucujem OTC ili popularni Buvljak. Imas sve za kucu od igle do lokomotive po odlicnim cenama. Postoji i nekoliko tezgi sa Ikeinom robom.
 
Forma ideale je tesko sranje, bar iz mog iskustva. Krevet mi se raspao za manje od dve godine, sve ostale stvari koje sam uzeo su ubrzo pocele da se krune, jako losa iverica. Ikea mnogo bolja, veci izbor i jeftinija.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
loyola":n3ngvra2 je napisao(la):
Forma ideale je tesko sranje, bar iz mog iskustva. Krevet mi se raspao za manje od dve godine, sve ostale stvari koje sam uzeo su ubrzo pocele da se krune, jako losa iverica. Ikea mnogo bolja, veci izbor i jeftinija.

Ja sam kompletno renovirao stan pre 2 i po godine u Beogradu i kupio sam dosta stvari u Forma Ideale zbog toga sto mi je dizajn namestaja bio savremen i moderan, a i zeleo sam da kupujem domace.

Sto se tice kvaliteta namestaja, naravno da sam znao da nije neki extra kvalitet ali posto sam prvenstveno namenio to renoviranje stana za izdavanje to mi nije bio neki prioritet.
I takodje mi se svidjaju akcije koje pravi Forma Ideale sa popustima od 20 do 40% sto naravno Ikea nikad ne radi.
U globalu sam zadovoljan sa Forma Ideale jedino sto mi se trosed na razvlacenje raspao i njega zaista smatram losim kvalitetom.

Sto se tice Ikea namestaja, ne znam sad koje su cene u Madjarskoj ali u Francuskoj su paprene cene, sigurno je kvalitetnija njihova iverica od Forma Ideale ali opet ne opravdava tu ralizku u ceni.
Trosedi po cenama od 700 evra, garderoberi po cenama od 800 evra, za kuhinje necu ni da pricam. Fotelje su im isto skupe.
Imao sam i ja Ikejin namestaj u Parizu i to je namestaj koji moze da potraje 10 godina i to je to.
Jednostavno kao i Forma Ideale ili bilo koji drugi proizvodjac namestaja, to je potrosna roba koja je namenjena da traje odredjeno vreme i tu nema pomoci.

Inace u Parizu sam kupio namestaj iz doba Art Deco iz 30tih godina koji je naravno od punog drveta a jos ima tu prednost sto moze da se uklopi sa savremenim namestajem jer je izvranredan po pitanju estetike koja je bila toliko napredna za to vreme da je prosto uzivanje imati takve predmete u svom stanu.
Takav namestaj nije skuplji od nekog modernog namestaja.
I ne moze da se uporedi sa bilo cim od ove savremene prozivodnje jer je sve sto se proizvodi danas je djubre u odnosu na predratnu proizvodnju namestaja.

Ako zelite PRAVI napestaj, kupujte od punog drveta ili kupujte antikvitete.
 
mekbejn":rel40l6f je napisao(la):
Ako zelite pravi namestaj (puno drvo) budite spremni i da platite adekvatno :)

(ili kupite polovno / retaurirate...)

Ne mora da znaci, mogu se naci antikviteti za male pare. Neki ljudi ne znaju sta prodaju, a i zavisi koliko si sposoban da spustas cenu.
Ja sam primera radi kupio art deco bife sa mermernom plocom, duborezom i stakleno vitrinom za 180 evra.
 
IKEA ima i skupih stvari i jeftinih. Dobar krevet, trosed nećete nigde naći za male pare, pa ni u Ikei.

Što se tiče carine, bolje je ići u Hrvatsku (nego u Budimpreštu iako je razdaljina ista) jer carinici manje smaraju, i mnogo se manje čeka (ne čeka se u uopšte) na overu računa za povraćaj poreza.

Ako se kupuje mnogo stvari - evo saveta. Razbijte račun na više manjih. Najskuplje stvari stavite na jedan račun, a gomilu sitnica, ali i neku skuplju stvar stavite na drugi račun.

Na granici, ako imate oborena zadnja sedišta pa se vide kupljene stvari prijavite samo duži račun, pa u zavisnosti od carinika ćete ili proći dalje ili će vas poslati da platite šta treba da se plati (15-ak minuta). Plaća se 30-ak % od računa.

Kad dođete kući, odete u Rajfajzen i uzmete oko 12% sa svih računa (Global Blue) ili sačuvate račun i iskoristite povraćaj u istoj radnji.
 
Ikea ima global blue? Kad sam kupovao u Gracu nisam primetio...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ima i u Budimpešti, obe naravno.
Samo ne bih išao ponovo tamo, ako nemaš kombinaciju a nosiš malo više naplate dosta carinu. Nismo imali više računa, ali sad posle ovih žica i svega ostalog, izbegao bih HU svakako.
 
off:

izludjuje me sto se glagol komunicirati koristi u ovom obliku.
Jos kad mi neko kaze
"sa mnom je iskomunicirano", dodje mi da mu zabijem sredstvo komunikacije u facu
 
Ja sam to doživeo dok sam bio na praksi u jednoj banci. Mali milion puta sam čuo ja ću iskomunicirati sa tim i tim. Ja slušam i ne verujem. Svi ti moderni "biznisi" prednjače u ubijanju jezika. Šta sam sve čuo za vreme studija na fon-u, to je posebna tema.
 
Kokos":3raaipkd je napisao(la):
Ja sam to doživeo dok sam bio na praksi u jednoj banci. Mali milion puta sam čuo ja ću iskomunicirati sa tim i tim. Ja slušam i ne verujem. Svi ti moderni "biznisi" prednjače u ubijanju jezika. Šta sam sve čuo za vreme studija na fon-u, to je posebna tema.

Ма одма чим се коористи неправилан језик у јавности седмоцифрене казне па да се науче памети
 
Пошто је ето најављено да ће се до краја 2016.године отворити прва Икејина робна кућа, ево да мало погледамо и цртеж самих саобраћајница код Бубањ потока где ће бити та р.к.

Ту ће бити будућа комерцијално-индустријска зона, а укупна дужина саобраћајница у првој фази градње ће бити непуних 5 километара. То су саобраћајнице унутар тих зона са једне и друге стране аутопута. Биће ту и кружних токова, паркинга, а градиће се и нова петља код Траншпеда, односно прошириће се постојећа и биће слична садашњим петљама код Арене. Значи до краја следеће године би требало да се уради прва фаза тј. све ово што је обележено црвеним на приложеном цртежу.

Сама површина земљишта где ће бити р.к. Икеја, са њеним саобраћајницама и паркингом од 1400 паркинг места, ће бити величине од 11 хектара.

Цртеж саобраћајница:


Цртеж комерцијално-индустријских зона:


Цртеж зграде:


На почетној страни форума је текст о издатим локацијским условима који је Игор поставио 22. априла 2015, а ту је и овај цртеж р.к.:
http://beobuild.rs/ikea--izdati-lokacij ... p2467.html


3. COMMERCIAL ZONE ALONG THE HIGHWAY BELGRADE NIS, SOUTH FROM THE TOLLBOOTHS BUBANJ POTOK

The site is located between the highway Е75 – section Belgrade – Nis and the railway Belgrade
-Pozarevac, from the tollbooths ‘’Bubanj potok’’ up to the ‘’Тransped’’ interchange. It is covered by Detailed Regulatory plan.

The location is very attractive because it is situated at the intersection of two highways, i.e. two
branches of the Corridor 10: Belgrade – Nis and the Belgrade bypass which route partially overlapses the Corridor 11. It is of great importance both for the City of Belgrade and the Republic of Serbia due to its enormous development potential of the commercial zones, transportation system and infrastructure.

The design and construction of the traffic arteries within the entire Plan has the approximate investment value of EUR 53,8 million, and for the purposes of faster, more efficient and more economical implementation it can be divided into several phases, i.e. sections, in accordance with the layout attached on previous page.

The planned traffic network of length 16,4 km introduces the access to this commercial zone from the both highway E75 directions, from the existing and the planned one interchange ‘’Bubanj potok’’, regional road R-251 (Ring road), as well as from Belgrade bypass (common shares of E-70 and E-75 - Corridors 10 and 11).

The overall estimated value of the phase 1 works (design and construction of 4,9km of the road with infrastructure) is EUR 13,3 million.
Due to the large scope of works for the phase 1 implementation, and in order to activate the commercial zone, they came to the solution to use the existing bridge and roads (type “horn”) until the “Transped” interchange is constructed.

For the implementation of this temporary solution that includes the design and construction of approximately 2.2 km of roads and infrastructure (water supply, sewer, engineering,lighting, reconstruction, relocation and protection of thermo-technical and electrical installations, green areas, regulation of the River Zavojnička and Gleđevački creek) it takes EUR 7,1million.

http://www.beoland.com
 
"Highway E-75" би ипак требало да буде "Motorway" или бар "Expressway" (као у Кини), кад већ није "Freeway".

"Highway" је најобичнији пут.


Иначе, надам се да је будући изглед петље "Траншпед" први корак ка проширењу аутопута од Врчина до Литл Пожаревца у профил 3+3+шолдерс (зауставне), јер је то једина деоница у Србији где је тако нешто оправдано.
 
Vrh