Šta je novo?

Hotel Jugoslavija [ Hotel ]

trump-tower-1-jpg.193563



Kako mi nisu jasni današlji ljudi, jedan deo njih koji otkida na Honk Kong kao ideal kome treba da teži Beograd, tako mi nisu jasni ni ti soliteri takvi kakvi su podignuti u doba komunista i na takvom mestu.​
Овде има "простора између" (и читавих улица) а урбанизам на реци америчког приморског града од пре 100 и кусур година немају везе са Београдом

Мени није јасно како истовремено треба да будемо

  1. против реконструкције старих зграда
  2. изградње нових које подсећају на старе и
  3. против изградње нових зграда које прате актуелне развојне трендове

Београд треба да буде град без прошлости и без будућности, замрзнут у 1989. јер смо пре Тита били босоноги дивљаци а после смо пропали. Једини дозвољени урбанизам треба да буду турске махале у 21. веку без тротоара и зеленила јер то не ствара гужве ни загађење
 
Park zajedno sa kejom je potpuno dovoljan da primi sve posetioce.
Тренутно је на ивици густине (од Радецког до Ушћа). Гужве су постале у неким тренуцима неподношљиве за било какво угодно шетање. Сам парк има простор али додавање нових садржаја, стамбених и пословних зграда урнисаће квалитет конзумирања истог. Дечији паркови су већ претрпани.

Greota pa beobuild forum nije postojao pre 45 godina da se ospori gradnja heineken solitera 100m nize uz obalu, i jos 5 solitera 200m dalje. Kakav je to tek skandal tad bio, sve zgrade petospratnice a ovi crveni bi da grade solitercine..
Неодобравање планираних кула не подразумева аутоматски одобравање солитерчина које су са истим разлозима додати реци где томе није место. Разлика је што су тада повлашћене елите куповане становима на најбољој локацији. Данас се повлашћене елите богате приватизацијом онога што не треба да буде приватизовано. Ако је хотел већ такав какав је и изграђен, не мора да буде додатно урнисан кулама већ само реновиран. Ако је Сава Центар реновиран и исплатив, хотел Југославија може и лакше да се реновира и доведе намени. Не мора зарада да буде 500%.

Овде има "простора између" (и читавих улица) а урбанизам на реци америчког приморског града од пре 100 и кусур година немају везе са Београдом

Мени није јасно како истовремено треба да будемо

  1. против реконструкције старих зграда
  2. изградње нових које подсећају на старе и
  3. против изградње нових зграда које прате актуелне развојне трендове

Београд треба да буде град без прошлости и без будућности, замрзнут у 1989. јер смо пре Тита били босоноги дивљаци а после смо пропали. Једини дозвољени урбанизам треба да буду турске махале у 21. веку без тротоара и зеленила јер то не ствара гужве ни загађење

1. Не треба бити против реконструкције старих зграда већ против ДОДАВАЊА нових квадрата
2. Не треба бити против изградње нових које личе на старе (како Амстердам и Брисел)? Холанђанин сруши стару и дигне исту такву и исплати му се, али зато инвеститор београдски не може исто тако. Мала зарада?
3. Треба бити против изградње нових тренди зграда ако оне ЛОШЕ утичу на КВАЛИТЕТ ЖИВОТА на свим аспектима (ваздух, ветар, инфраструктура, гужве, вртићи, школе)...

Да ли се неко питао где ће тај стамбени блок да шаље децу у школу, вртиће? Попуњени до грла у кругу од 5км сви редом.

И да поновимо, само ви зидајте куле изгубићете изборе.
 
Тренутно је на ивици густине (од Радецког до Ушћа). Гужве су постале у неким тренуцима неподношљиве за било какво угодно шетање. Сам парк има простор али додавање нових садржаја, стамбених и пословних зграда урнисаће квалитет конзумирања истог. Дечији паркови су већ претрпани.


Неодобравање планираних кула не подразумева аутоматски одобравање солитерчина које су са истим разлозима додати реци где томе није место. Разлика је што су тада повлашћене елите куповане становима на најбољој локацији. Данас се повлашћене елите богате приватизацијом онога што не треба да буде приватизовано. Ако је хотел већ такав какав је и изграђен, не мора да буде додатно урнисан кулама већ само реновиран. Ако је Сава Центар реновиран и исплатив, хотел Југославија може и лакше да се реновира и доведе намени. Не мора зарада да буде 500%.



1. Не треба бити против реконструкције старих зграда већ против ДОДАВАЊА нових квадрата
2. Не треба бити против изградње нових које личе на старе (како Амстердам и Брисел)? Холанђанин сруши стару и дигне исту такву и исплати му се, али зато инвеститор београдски не може исто тако. Мала зарада?
3. Треба бити против изградње нових тренди зграда ако оне ЛОШЕ утичу на КВАЛИТЕТ ЖИВОТА на свим аспектима (ваздух, ветар, инфраструктура, гужве, вртићи, школе)...

Да ли се неко питао где ће тај стамбени блок да шаље децу у школу, вртиће? Попуњени до грла у кругу од 5км сви редом.

И да поновимо, само ви зидајте куле изгубићете изборе.
Стварно не могу да напишем овде што није већ милион пута речено. Градња у висину смањује гужве, Београд има проблема са гужвама баш зато што пола "града" живи у турским махалама и насељима километрима далеко од центра.

Недостатак инфраструктуре је кривица јавног сектора који не ради свој посао; ако један Њујорк може са 360.000 запослених да инфраструктурно подмири потребе 10 милиона становника без да блокира градњу и развој града онда то могу 650.000 запослених у јавном сектору Србије.

Блокирање градње новог хотелског/стамбеног/пословног простора може у најбољем случају да пумпа цене квадрата и кирије јер се број људи који се настањују у Београду и број туриста неће смањивати па ће бити још већа отимачина. Следећи кораци ће вероватно бити затварање граница и "дозволе за становање у Београду" и сличне будалаштине братије која је суштински недорасла управљању ичега сложенијег од скупштине станара

Такође, блокирање градње пројекта по плану старом 17 година након што је неко дао велике паре за исти је тежак безобразлук и не би прошао ни у једној нормалној земљи а посебно не због неких нимбијевских аргумената који су одавно побијени и нашироко кривљени за урбанистички колапс у Америци
 
Beograd according to Kailan:
istheusstart.jpg

Rešenje according to Kailan:
34570-117227.jpg

I ne samo da Beograd nije sav u mahalama i prizemljušama (pogotovu zadnjih 10 godina, otkako se kidiše na svaki slobodan kvadrat) nego sve i da jeste bio, rešenje za taj jedan ekstrem nije odlaženje u drugi ekstrem.
 
Poslednja izmena:
Ovde se gradi u visinu na mestima gde nema stambenih objekata ili su stambeni objekti od dva sprata i pretvaraju se u stambene objekte od deset spratova.

Poturanje price da gradnja u visinu smanjuje guzve ne znam da li je glupost onoga koji to izjavi ili spinovanje.

Jedno je kad ti planski gradis novo naselje i odlucis se za gradnju u visinu, drugo je kad dodas solitercinu u sred grada na mesta gde nije bilo nista ili postoje porodicne kuce.

Na primer, gradnja u visinu na mestu Generalstaba ce smanjiti guzve jer ce tu sad ziveti hiljade novih ljudi ljudi koji ce praviti manje guzve nego 0 ljudi koji trenutno tamo jer je zgrada u rusevinama?

Nece se stanovnici ,,turskih mahala" iz naselja kilometrima od centra preseliti u nove kulcine, a mahale ce biti srusene nego ce se ovde nakrcati jos ljudi.

Pricam generalno o guranju maksimalne spratnosti gde god stignu i da to nije ta gradnja u visinu koja pomaze.

Sto se tice konkretno svega oko hotela Jugoslavija nisam dovoljno upucen i ne kritikujem, niti podrzavam taj projekat.
 
Na primer, gradnja u visinu na mestu Generalstaba ce smanjiti guzve jer ce tu sad ziveti hiljade novih ljudi ljudi koji ce praviti manje guzve nego 0 ljudi koji trenutno tamo jer je zgrada u rusevinama?
Заправо, хоће, и то је веома лако за објаснити: у случају да се ти људи ту не уселе, они неће остати неусељени, тј. бескућници, него ће живети исто у Београду, али на другом месту. А онај ко живи на углу Кнеза Милоша и Немањине задовољиће много, дакле, неупоредиво више дневних потреба пешачењем, па чак и јавним превозом (без обзира на богатство, лакше је и удобније 10 пута тролом неколико станица, него ићи колима) чак и од онога што живи два километра одатле, а некмоли 10 километара, који ће у старту прећи 20.000 км годишње више аутомобилом. А на тим путовањима, тај последњи не само што ће закрчити Кнеза Милоша, него и Газелу, аутопут... Т6, Панчевац...

Тек за развој озбиљнијих система јавног превоза, зна се да је релативно низак коефицијент изграђености (паланачки) најнеповољнији; ту често нема оправданости ни за градњу трамваја, да не спомињемо метро. Холандију нпр. ту вади бициклизам - укупан удео јавног превоза је низак. На теми ТЦ у Рајићевој поставио сам јуче како су планери београдског метроа оправдавали станицу "Калемегдан" градњом огромног броја квадрата у њеној зони, па погледајте.

То нас води до крајње једноставног закључка - искрено, очекивао бих од талентованијег основца да досад то схвати, јер је понављано хиљаду пута, али да, ваљда је проблем што се у старту не сагледа да станари тих зграда нису потенцијални бескућници, па се изводе погрешни закључци (стога је сада и болдовано) - да је за Београд урбанистички најповољнија густа градња мешовитих садржаја (то је сада тренд, а у Београду је увек био тренд и ту смо били авангарда) у једном од два његова доминантна центра: историјском, и у Централном бизнис дистрикту (Нови Београд).
 
Za istorijski centar je najpovoljnija gusta gradnja na ulicama iz 19. veka. 🤣

Inače uvek je simpatično kada o saobraćaju i javnom prevozu pričaju ljudi koji ne izbijaju iz automibila.
 
Чак и ако не иде никад, опет је за град боље да живи ту, него на Дедињу.

А и то је проблем, та ваша заробљеност у свету Ђанија и Карлеуша.
 
Kaže čovek koji je više puta ovde hvalio i branio Karleušu. 🤣

I koji sve posmatra kroz prizmu Novog Beograda, pošto ništa drugo ni ne zna.
 
Za istorijski centar je najpovoljnija gusta gradnja na ulicama iz 19. veka. 🤣

Inače uvek je simpatično kada o saobraćaju i javnom prevozu pričaju ljudi koji ne izbijaju iz automibila.
Pre svega treba verovati forumskim strucnjacima, a ne svojim ocima.

Svako trcanje zavrsavam pod stresom jer dotrcim blizu zgrade i onda idem po sred ulice i kad imam onaj cool down period, sad sam sav anksiozan jer idem po sred ulice i stalno se okrecem da vidim da li ide neki automobil.

I posto nisam ziveo u ovom kraju neko vreme i sad sam se vratio, pokusavam da se setim kako sam ranije neoptereceno trcao i neoptereceno zavrsavao trcanje.

Znam da sam mogao da stanem na kraju i na miru prosetam, a i samo trcanje je izgledalo drugacije i nisam trcao po ulici.

I onda se setim i klikne mi - imali smo trotoar jbt. Znate ono parce asfalta koje je namenjeno pesacima.

Kada bih zavrsio trcanje, hodao sam trotoarom mirno i tu se hladio posle trcanja.

Sad su tu automobili parkirani, a ja idem po sred ulice.

A to je zato sto su u toj ulici bile porodicne kuce, a sada su na tim istim parcelama zgradetine.

Ali gradnja u visinu smanjuje guzve, opusteno.

A onda sve te nove ljude strpati da rade u centru grada, to je isto kul.

Sa jednom ulicom koja vodi ka centru. Ovde kod Ada Mola se u jednoj tacki skupi cela ekipa sa Ibarske Magistrale, Milosa Velikog, Cukaricke padine, Zarkova i svih naselja tu, pa sve do Turske negde.

Da nema mosta na Adi, bas bi bilo veselo.

Ali treba tu sad jos na mestu Hipodroma da se izgradi, u visinu naravno jer visine smanjuju guzve.

Posto svi u centar treba da idu da rade jer Pantograf je rekao da je to jedna od najboljih stvari koja se desila za Beograd, da je centar grada postao ponovo poslovni centar.

Pa idemo svi onda ujutro, i iz kulcina umesto Generalstaba i iz Cacka i iz Kraljeva i iz Stepojevca i iz Zarkova i sa Vozdovca... svi se taman tu negde ukrstimo u Kneza Milosa i milina.

A sto te kulcine budu vise, to ce biti manja guzva jer bolje da 1000 automobila izadje iz zgrade nego 5.

Ja razumem sta vi pricate, ali to je tako kada se planski radi i ozbiljno. Mi ovde na delu dobijamo samo dodatni haos, anarhiju i kriminal.

Sad su se kao u BNV uselili ljudi iz Borce pa je manja guzva jer sada sednu na dvojku i odu na posao u centar.

U praksi, uselilo se Djani koji svejedno ide u Simanovce na snimanje i pravi guzvu dok ide tamo i mogao je da ide u Simanovce i sa Dedinja i mogao bi preko Topcidera na Most na Adi i pravio bi manju guzvu nego sad.
 
Poslednja izmena:
Не троши тастатуру. Паркирање на тротоару је забрањено; то би вам прво Пантограф увео - да не сме да се паркира где не сме да се паркира. Немаш где - ко те ј...; што ниси купио гаражу? Али, "хоћемо бесплатно паркирање на метар од улаза" је једно од главних слињављења на овом форуму тупаве београдске дечице, па за то да се обратиш њима. Синоћ сам паркирао километар од стана јер је Партизан играо у Арени - заузели ми паркинг - и мени је то ОК. Јака ствар, пала круна с главе. Велики град, сналази се.

Сад, и ту има један детаљчић који треба схватити: нове зграде углавном имају гараже а старе највећим делом не; значи, опет је ту мањи проблем са новоградњом...
 
А и то је проблем, та ваша заробљеност у свету Ђанија и Карлеуша.
To su cinjenice, ja nemam dodira sa tim svetom.

Ako se nesto radi, ne mogu se ignorisati cinjenice. To nije ogorcenost, to su cinjenice.

U ovoj zemlji, oni koji imaju da plate za stan u kulcinama koje ce nici umesto Generalstaba, nisu ljudi koji imaju svest da bi valjalo sesti na bus dve stanice do posla nego su ljudi koji do trafike idu automobilom.

Jer ovde se u 99 posto slucajeva nije obogatio posten i obrazovan narod nego fukara.

Ne kritikujem ja sad to i ne bih da ulazim u te price i zvucim ogorceno, ali to je cinjenica i ne mozemo je ignorisati.

U kulcine koje ce nici umesto Generalstaba nece se useliti profesori fakulteta koji ce malo prosetati do Kralja Milana pa trolom ici do njihovog faksa nego likovi koji ce tuvivati kada idu do trafike po pljuge.
 
Јесу, чињенице. Ено је Драгана Мирковић живи у Бечу; да видимо помињу ли њу у расправама о урбанизму као неки фактор.

А, да, тамо ни немају овакав форум. Нема га нико. Јер остали имају одавно изграђен град, а не ову смену пољана, уџерица и фасада са клима уређајима.

И јесте, сви су покварени. Неки тип оснује ИТ фирму, прода је Американцу за 15 милиона $, зликовац. Црн је живот кад се тако мисли.
 
Nepoznavanje novogradnje na Desnoj obali Save najviše se iskazuje kroz tvrdnju da svako ko kupi stan u novogradnji, kupiće i garažno mesto.

Masa ljudi koji imaju automobil pri kupovini stana ne kupe i garažno mesto, jer vele što bi plaćali 20.000 evra za njega kad mogu da parkiraju na kolovozu ili trotoaru.

Takođe, veći deo novogradnje dolazi sa usranim parking-klackalicama, čija garažna ne mogu da prime ništa veće ili više od Volkswagena Široko. Visinsko ograničenje obično 1.6 metara ako se dobro sećam. Tu automatski ispada mnogo modela automobila, pogotovu porodičnih.

Opet, ko živi na Desnoj obali Save i video je nešto novogradnje, zna ovo odavno. Svako ko je ikad otišao dalje od Slavije zna to.
Pre svega treba verovati forumskim strucnjacima, a ne svojim ocima.

Svako trcanje zavrsavam pod stresom jer dotrcim blizu zgrade i onda idem po sred ulice i kad imam onaj cool down period, sad sam sav anksiozan jer idem po sred ulice i stalno se okrecem da vidim da li ide neki automobil.

I posto nisam ziveo u ovom kraju neko vreme i sad sam se vratio, pokusavam da se setim kako sam ranije neoptereceno trcao i neoptereceno zavrsavao trcanje.

Znam da sam mogao da stanem na kraju i na miru prosetam, a i samo trcanje je izgledalo drugacije i nisam trcao po ulici.

I onda se setim i klikne mi - imali smo trotoar jbt. Znate ono parce asfalta koje je namenjeno pesacima.

Kada bih zavrsio trcanje, hodao sam trotoarom mirno i tu se hladio posle trcanja.

Sad su tu automobili parkirani, a ja idem po sred ulice.

A to je zato sto su u toj ulici bile porodicne kuce, a sada su na tim istim parcelama zgradetine.

Ali gradnja u visinu smanjuje guzve, opusteno.

A onda sve te nove ljude strpati da rade u centru grada, to je isto kul.

Sa jednom ulicom koja vodi ka centru. Ovde kod Ada Mola se u jednoj tacki skupi cela ekipa sa Ibarske Magistrale, Milosa Velikog, Cukaricke padine, Zarkova i svih naselja tu, pa sve do Turske negde.

Da nema mosta na Adi, bas bi bilo veselo.

Ali treba tu sad jos na mestu Hipodroma da se izgradi, u visinu naravno jer visine smanjuju guzve.

Posto svi u centar treba da idu da rade jer Pantograf je rekao da je to jedna od najboljih stvari koja se desila za Beograd, da je centar grada postao ponovo poslovni centar.

Pa idemo svi onda ujutro, i iz kulcina umesto Generalstaba i iz Cacka i iz Kraljeva i iz Stepojevca i iz Zarkova i sa Vozdovca... svi se taman tu negde ukrstimo u Kneza Milosa i milina.

A sto te kulcine budu vise, to ce biti manja guzva jer bolje da 1000 automobila izadje iz zgrade nego 5.

Ja razumem sta vi pricate, ali to je tako kada se planski radi i ozbiljno. Mi ovde na delu dobijamo samo dodatni haos, anarhiju i kriminal.

Sad su se kao u BNV uselili ljudi iz Borce pa je manja guzva jer sada sednu na dvojku i odu na posao u centar.

U praksi, uselilo se Djani koji svejedno ide u Simanovce na snimanje i pravi guzvu dok ide tamo i mogao je da ide u Simanovce i sa Dedinja i mogao bi preko Topcidera na Most na Adi i pravio bi manju guzvu nego sad.
A pa ti misliš na ovo:
IMG-20220722-020105.jpg

Znam to, viđam to svaki dan.

Nažalost, ima forumaša koji otkidaju na to. Pogotovu kad se ne pravi u njihovom kraju.
 
Za istorijski centar je najpovoljnija gusta gradnja na ulicama iz 19. veka. 🤣

Inače uvek je simpatično kada o saobraćaju i javnom prevozu pričaju ljudi koji ne izbijaju iz automibila.
Ljudi zaboravljaju Palatu Albanija i cinjenicu da je potez od Palate do Slavije tzv. Terazijski greben planiran za solitere po uzoru na Menhetn. Beogradjanka prati plan iz 1930-ih
 
Pa da, tad je krenulo slepilo u upravljanju i razvijanju Beograda koje se prenosi kroz generacije i mandate i do dan danas.

A nizbrdo od Terazija je klizište, a na samim Terazijama su podzemne vode (otud i pumpe i večita voda u podrumima Moskve i Pozorišta na Terazijama). Još je Mihailo Obrenović to bio shvatio kad je krenuo da pravi Narodno pozorište.
 
Poslednja izmena:
Nepoznavanje novogradnje na Desnoj obali Save najviše se iskazuje kroz tvrdnju da svako ko kupi stan u novogradnji, kupiće i garažno mesto.

Masa ljudi koji imaju automobil pri kupovini stana ne kupe i garažno mesto, jer vele što bi plaćali 20.000 evra za njega kad mogu da parkiraju na kolovozu ili trotoaru.

Takođe, veći deo novogradnje dolazi sa usranim parking-klackalicama, čija garažna ne mogu da prime ništa veće ili više od Volkswagena Široko. Visinsko ograničenje obično 1.6 metara ako se dobro sećam. Tu automatski ispada mnogo modela automobila, pogotovu porodičnih.
(y)


IMG-20220722-020105.jpg

Znam to, viđam to svaki dan.

Nažalost, ima forumaša koji otkidaju na to. Pogotovu kad se ne pravi u njihovom kraju.
Sećam se, jednom prilikom smo raspravljali o ovom fenomenu prilikom proširenja Makenzijeve. Javio se čovek koji je bio protiv toga jer bi izgubio parking mesto ispred zgrade. Na to sam prokomentarisao kako postoji garaža u Baba Višnjinoj koja je neiskorišćena (tako su drugi pisali). Na to sam dobio odgovor da mu se finansijski ne isplati da plaća dnevni zakup garažnog mesta. Moj odgovor je bio da bi moglo da se uredi da se plaća mesečni zakup kao na iscrtanom parking mestu na trotoaru, da bi se rasprava završila time što mu je mnogo da pešači od garaže u Baba Višnjinoj do stana.​
 
(y)



Sećam se, jednom prilikom smo raspravljali o ovom fenomenu prilikom proširenja Makenzijeve. Javio se čovek koji je bio protiv toga jer bi izgubio parking mesto ispred zgrade. Na to sam prokomentarisao kako postoji garaža u Baba Višnjinoj koja je neiskorišćena (tako su drugi pisali). Na to sam dobio odgovor da mu se finansijski ne isplati da plaća dnevni zakup garažnog mesta. Moj odgovor je bio da bi moglo da se uredi da se plaća mesečni zakup kao na iscrtanom parking mestu na trotoaru, da bi se rasprava završila time što mu je mnogo da pešači od garaže u Baba Višnjinoj do stana.​
Srbin bi, da može, parkirao auto pored kreveta.
 
Mislim da se više puta do sada apsolviralo da se garaža u baba višnjioj ne računa u garaže
 
Ovde se gradi u visinu na mestima gde nema stambenih objekata ili su stambeni objekti od dva sprata i pretvaraju se u stambene objekte od deset spratova.

Poturanje price da gradnja u visinu smanjuje guzve ne znam da li je glupost onoga koji to izjavi ili spinovanje.

Jedno je kad ti planski gradis novo naselje i odlucis se za gradnju u visinu, drugo je kad dodas solitercinu u sred grada na mesta gde nije bilo nista ili postoje porodicne kuce.

Na primer, gradnja u visinu na mestu Generalstaba ce smanjiti guzve jer ce tu sad ziveti hiljade novih ljudi ljudi koji ce praviti manje guzve nego 0 ljudi koji trenutno tamo jer je zgrada u rusevinama?

Nece se stanovnici ,,turskih mahala" iz naselja kilometrima od centra preseliti u nove kulcine, a mahale ce biti srusene nego ce se ovde nakrcati jos ljudi.

Pricam generalno o guranju maksimalne spratnosti gde god stignu i da to nije ta gradnja u visinu koja pomaze.

Sto se tice konkretno svega oko hotela Jugoslavija nisam dovoljno upucen i ne kritikujem, niti podrzavam taj projekat.

Dobro, ali kakve bi saobraćajnice trebalo da budu oko hotela Jugoslavija (to je tema), pa da ih te dve zgrade ne opterete? Sada tu imamo 3 + 3, šta treba napraviti - 6 + 6? Dajte, to je besmislica - da zbog gužvi ne treba graditi, posebno tu po Novom Beogradu i to u tom delu u kome se skoro ništa novo nije ni gradilo poslednjih decenija. Izmislite neki drugi "argunent" u ovom slučaju, jer to ne pije vodu ovde.

PS: Sada čitam po socijalnim mrežama da je odjednom i Hotel Jugolsavija važan spomenik. Ne znam samo čemu spomenik, nekreativnoj komunističkoj arhitekturi?
 
Pa da li je vama jasno da se skoro završava projekat zauzimanja svih Beogradskih obala, naravno, uz uništenje parkova ako tamo i dalje postoje? Samo ću nabrojati šta se već planira, gradi ili je završeno uz Savu, idući nizvodno:

Na desnoj obali Save

Od Ade Ciganlije pa do Brankovog mosta dograđeni Beograd na vodi (zato je izbačen sajam), putnicko pristanište, Beton hala, tvrđava, sportski centar na livadi kod Nebojša kule, sportski centar umesto Novakovih terena, K-Distrikt, Sportski centar 25 maj, stare Jugoslovenske stambene zgrade, stambeni kompleks Marina Dorćol, pa ko zna šta u luci i dalje niz Dunav.

Na levoj obali Save

Ko_zna_šta_uzvodno, pa Memorijalni centar holokasta, budući tržni centar ispod Brankovog mosta i kafanski stolovi okolo, možda Gondola, ogromna kafana "Nacionalna klasa", Muzej savremene umetnosti, Prirodnjački muzej, Muzej umetnosti 21. veka, veliki akvarijum, veliki panoramski točak, postojeća crpna stanica kanalizacije, velika nova crpna stanica za interceptor, jarbol i paradni prostor oko njega, vojska, ...

Pa uz Dunav ... čitav grad splavova i njihova po svemu privatna dvorišta na obali, Hotel Jugoslavija sa dve vertikalne i jednom horizontalnom kulom (stari hotel), ko zna šta na livadi pored njega, dečiji zabavni park, ponovo splavovi, ex vojna a sada prodata i privatna Dunavska obala u Zemunu i ogromni sportski centar na zemljištu Hidro baze. Onda pauza za stari kej, pa radikalska kafana, pa parking, pa pristanište, onda ponovo X kilometara kafana.

"Kod muzeja savremene umetnosti na Ušću izgradićemo Prirodnjački muzej, koji će imati dva miliona artifakata, tu ćemo napraviti četvrt kulture ili muzejsku četvrt", dodao je Vučić."
Kakav crni park Ušće. To je prošlost.

A što se tiče tih novih zgrada uz obalu, čak ni mali bedni prostor između njih više ne pripada nama. Ne, i to će biti privatno, samo za stanare.

Tek sam sad video ove slike. Ustvari i ono malo zelenila što će postojati između zgrada je podignuto u vis i postalo je privatno. Na drugim mestima u Beogradu, između solitera, bar možete da šetete. A pogledajte ovo: Sva tri "parka" (dva između po tri solitera, levo, i jedan desno od vijugave zgrade) su na nivou drugog sprata, ograđena su, i SAMO su za stanare. Tj oduzeli su nam i onaj prostor između solitera koji bi inače pripadao svim prolaznicima.

mar_viz_10_210413-jpg.185998
 
Poslednja izmena:
Vrh