@Пантографе, суштину ти је објаснио @Минке, а углавном су то прерађени старији аутомобили који се такмиче у класи 10 секунди и ти (старији) аутомобили се углавном прерађују. У тркама 402 метра урзања има чини ми се 11 класа. Иначе у тој највећој класи првак државе и Европе је Есад Дошљак из Новог Пазара и вози малу Опел Корсу РС од 3 хиљаде кубика и мислим да има 1500 коњића. Ту су наравно уграђени у мотор и супер пуњач (суперчарџер) и нитро систем. Дужину од 402 метра пређе за 10,381 секунди ! Они новији аутомобили које си видео припадају другим класама где нема толико преправки на мотору.
Бмв шестица из Крагујевца
Pogledajte prilog 2
Пежо 306, мислим да има негде између 800 и 1000 коњића
Pogledajte prilog 3
Била су и ова два лепотана, али нису учествивала, бар док сам ја био тих пола сата
Нисан ГТ-Р или ти Годзила, мотор 3,8 литара, око 600 коњића
Нисан 370 З(Z) Родстер, 3,7 литара, око 600 коњића
Pogledajte prilog 1
Иначе то све прилично кошта, момци би дали све за део мотора, знам по себи, док сам био једно мање време учесник, али као сувозач на релијима. Лично нисам љубитељ ни 402, а ни дрифт такмичења, ја сам за класику = рели, брдо, круг, а посебно рели.
Иначе 402 трке убрзања су део званичног календара „Спортског ауто и картинг савеза Србије“ (САКСС)
http://www.sakss.org.rs/moma/SAKSS-KALE ... a-2019.pdf , и све те трке се рачунају за национални шампионат и Куп Србије, Шампионат Бих, Шампионат Хрватске и Регионални Куп. Сад за викенд се вози у Осјеку.
Табела за 402, без јучерашњих резултата:
http://www.sakss.org.rs/files/Zbirni%20 ... 02%20m.pdf
Извињавам се за скретање са теме и надам се да @Игор спава и да неће написати „вратимо се теми“
. Али и да не спава, @Пантографе нећемо да га послушамо овог пута(хаха) :wink:
Надам се да си задовољан са одговором