Šta je novo?

GTC Green Heart - [Poslovni kompleks | 87 500 m²]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=643166#p643166:3abbejbs je napisao(la):
razgradjevinar » 28 Jul 2019 04:36 pm[/url]":3abbejbs]usce 2 i i skyline, bas moras da ne gledas da ih ne vidis

To nisu kule. Da bi visoki objekat nazivao kulom (skyscraper) po definiciji mora ispuniti 2 uslova: 40 spratova i 150 m visine.
Beograd nema kule, dve se upravo grade a nije ni Usce 2 ni Skyline.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=643140#p643140:25phoqxi je napisao(la):
marone » 28 Јул 2019 22:43[/url]":25phoqxi]Evo brzinske montaze kako bi kompleks izgledao da ima jednu kulu.
Добро изгледа али, да ли постоји практична потреба за тим?

Да ли би конструкција постојеће зграда молга да издржи додатне спратове?

Уосталом, куле баш и нису најприкладније за потребе болнице.
 
Да питам једно хиљадити пут овде,

Која је разлика са аспекта тржишта и количине проостора у 20-30 000 м2 пословног простора у згради П+6 и 20-30 000 м2 у мањој пословној кули каква је Ушће?

(Разлика је иначе у земљишту, цени, заузетости али ви већ 10 година овде по правилу правдате изостанак пословних кула непотребношћу таквог простора имајући у виду слабу економију)

А у међувремену подалпске Швабе изградише цео бул. Милутина Миланковића а Израелци целе блокове таквог простора.
 
Apsolutno! Ljudi previđaju da je npr. Navigator 2 (49.000 kvadrata) više nego duplo veći od kule Ušće 2 (23.200 kvadrata) koju realizuje isti investitor - MPC.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=643140#p643140:15ryu83o je napisao(la):
marone » Ned Jul 28, 2019 3:43 pm[/url]":15ryu83o]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=624960#p624960:15ryu83o je napisao(la):
Norexan » 25 May 2019 03:56 pm[/url]":15ryu83o]Јел ће постојати нека улица у Београду где би могле да се граде ред високих пословних кула или ћемо и даље градити нискоспратне бараке на таквим локацијама? Још једна улица упропаштена . Next. :blah:

Evo brzinske montaze kako bi kompleks izgledao da ima jednu kulu.



Poslovne kule u Beogradu se ne grade zato sto nema potrebe za njima. Trenutno su u izgradnji dve kule (blok 65 i BNV) i obe su pretezno stambene. To govori o ekonomiji i poslovnoj klimi jednog grada i drzave. Drugo, grad i dalje ima ogromne neizgradjene povrsine (ne samo parcele vec citave "oblasti"). Graditi kule kao stvar prestiza je pogresan koncept. Gradice se kada i ako bude potrebe za njima.
file.php
Ovo bi bilo Vrh!
 
haha, odlično ispalo.

Sličan oblik kao Mol kapmus i kula koji se u Budimpešti grade.
 
Град би могао да укине порезе на спратност, укине земљишне порезе на површину под зеленилом а подигне земљишне порезе на изграђену површину како би подстакао инвеститоре да граде у висину и остављају довољно зеленог простора. Истина је да има доста површина за градњу али би било лоше да се све претворе у бетонску џунглу зграда од 5,6 спратова као што има примера по граду
 
Sjajan projekat sa arhitekturom sa kojom smo u teskom deficitu pretvara se u cirkus, kiceraj i tesku glupost. Upravo ono cega sam se bojao pocinje da se nazire u stvarnosti. Nadam se da ce tvorci ove bezvezarije i gluposti u vrlo skoro vreme shvatiti sta su uradili i ukloniti ovu slamu oko ovih lepih zgrada.
 
Ma ovo je fantasticno !

Projekat godine 2019. ! Meni brisleji ne smetaju, sta vise, dace malo topline samom objektu. Slicno kao i drveni paravani na Skyline-u.
 
Po meni trenutno najlepši projekat koji se gradi u BG.
 
Раде и недељом на постављању заштитника од сунца-брисолеја на зградама „Зеленог срца“.

А у суботу и недељу је баш било живо испред ових зграда на делу Булевара Милутина Миланковића, између Омладинских бригада и Шпанских бораца, одржане су две „трке убрзања 402 метра“ за првенство Србије, Босне и Херцеговине и Регинални куп. Свратих да мало осетим мирис спаљених гума, мирис горива и присетим се лепих некадашњих дана али правих трка (кружних) и наравно да сликам ове лепе зграде и напредак „украшавања“. Фотографије од 08.09.2019.

Са раскрснице са Омладинских бригада где је у десној траци Булевара Милутина Миланковића, неких 50 метара од раскрснице, био старт споменуте трке. Циљ је био после 402 метра, значи неких опет 50-так метара иза раскрснице са Булеваром уметности. У левој траци је био ткз. „бокс“ / „пит стоп“ за возила. Наравно у свему овоме је битна позадина - односно зграде. :)
Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14
Мало ближи поглед на зграде или поглед из „бокса“
Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10
Да мало завиримо у „унутрашњост“ блока зграда
Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6
Поново погледи са улице
Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2
Мало зумБиран :D брисолеј
Pogledajte prilog 1
И да завршим са фотографијом самог старта трке 402 метра

:sesir:
 
Леба ти, Гаго, ти си стручњак, ај објасни какве су ово трке биле због којих затворише булевар за викенд?? Неке старудије - голфови двојке, фиат типо и корсе од пре 30 година, и неке релативно новије бембаре са све регистарским таблицама, домаћим и страним - нешто се тркају на 402 метра. Што на 402?!

Неће ваљда ово да постане традиција...?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=658451#p658451:1cmufeqw je napisao(la):
Пантограф » Pon Sep 09, 2019 8:54 am[/url]":1cmufeqw]Леба ти, Гаго, ти си стручњак, ај објасни какве су ово трке биле због којих затворише булевар за викенд?? Неке старудије - голфови двојке, фиат типо и корсе од пре 30 година, и неке релативно новије бембаре са све регистарским таблицама, домаћим и страним - нешто се тркају на 402 метра. Што на 402?!

Неће ваљда ово да постане традиција...?

Ovo ti je u pitanju drag racing. Moze da se trka ko god se prijavi i plati naravno...a trke se uvek izvode na 402 metra jer je to poznati americki “quarter mile” ili ti cetvrtina milje.
 
Захваљујем. Значи, имамо и ту дисциплину у Србији. Лепо је знати.
 
@Пантографе, суштину ти је објаснио @Минке, а углавном су то прерађени старији аутомобили који се такмиче у класи 10 секунди и ти (старији) аутомобили се углавном прерађују. У тркама 402 метра урзања има чини ми се 11 класа. Иначе у тој највећој класи првак државе и Европе је Есад Дошљак из Новог Пазара и вози малу Опел Корсу РС од 3 хиљаде кубика и мислим да има 1500 коњића. Ту су наравно уграђени у мотор и супер пуњач (суперчарџер) и нитро систем. Дужину од 402 метра пређе за 10,381 секунди ! Они новији аутомобили које си видео припадају другим класама где нема толико преправки на мотору.

Бмв шестица из Крагујевца
Pogledajte prilog 2
Пежо 306, мислим да има негде између 800 и 1000 коњића
Pogledajte prilog 3
Била су и ова два лепотана, али нису учествивала, бар док сам ја био тих пола сата
Нисан ГТ-Р или ти Годзила, мотор 3,8 литара, око 600 коњића

Нисан 370 З(Z) Родстер, 3,7 литара, око 600 коњића
Pogledajte prilog 1

Иначе то све прилично кошта, момци би дали све за део мотора, знам по себи, док сам био једно мање време учесник, али као сувозач на релијима. Лично нисам љубитељ ни 402, а ни дрифт такмичења, ја сам за класику = рели, брдо, круг, а посебно рели.

Иначе 402 трке убрзања су део званичног календара „Спортског ауто и картинг савеза Србије“ (САКСС) http://www.sakss.org.rs/moma/SAKSS-KALE ... a-2019.pdf , и све те трке се рачунају за национални шампионат и Куп Србије, Шампионат Бих, Шампионат Хрватске и Регионални Куп. Сад за викенд се вози у Осјеку.

Табела за 402, без јучерашњих резултата: http://www.sakss.org.rs/files/Zbirni%20 ... 02%20m.pdf

Извињавам се за скретање са теме и надам се да @Игор спава и да неће написати „вратимо се теми“ :D . Али и да не спава, @Пантографе нећемо да га послушамо овог пута(хаха) :wink:

Надам се да си задовољан са одговором
:sesir:
 
Vrh