Šta je novo?

GTC "Ada Mall"

Na ovom mestu je trebalo da bude izgrađen podzemni prolaz, a ne ova nesrećna beskorisna i precenjena sklepotina od pasarele.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=830771#p830771:2ufalvem je napisao(la):
solecar » 13 Mar 2021 12:15 pm[/url]":2ufalvem]Te stepenice su tako projektovane zato što će na tom mestu da bude novi nadvožnjak. Tačno se vidi kako projektanti idu jedan korak unapred.

Jasno, jasno. Ali koliko ćemo godina čekati taj novi nadvožnjak? Koliko dugo će se ljudi na tom ćošku gomilati i gurati pre nego što dobijemo normalan prilaz pasareli?
 
Ево радници процијењују да ће за мјесец дана бити готово.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=i3kXp59T-dY[/youtube]
 
Bilo bi cool da iz zaje*******ancije ostave ovako stepenice bez gelendera :mrgreen: :lol:
 
U potpunosti sam zaboravio na izgradnju novog nadvožnjaka, zato nije moguće da stepenice budu okrenute logično, to jest da budu okrenute ka Adi a ne ka mostu. Zato je i pasarela u obliku slova L jer nije moguće imati pasarelu direktno preko puta Ada Malla zbog novoplanirane petlje.
 
Могло је то да се уз малу преправку уради тако да буде добро и сада, и када се изгради нови надвожњак.

Пресеку се степенице на пола, направи платформа као на међуспрату, и друга, нижа половина дода у супротном смеру, како степенице најчешће свуда иду.
Кад се у будућности изгради надвожњак, одсече се платформа, доњи део степеница навари на горњи да буду као сада, и опет буде добро.
Постоји могућност и да степенице у нижем делу, с платформе, иду на обе стране.

У сваком случају, додатан трошак би био мали и могао би Град да га преузме.
 
Šta god bilo, ovaj "event centar", njegov parking i njegove dogradnje moraju biti porušene.
Tako bi se omogućilo bolje ulivanje gradskog saobraćaja u Radničku i veći protok vozila.
Pasarela mora primiti pešake u naletu na Adu, roditelje sa decom, klince na rolerima, ljude koji guraju biciklu .... kako će to sve na ovoj širini nije mi jasno i još mi nije jasno zašto nisu predviđene platforme več uporno liftovi koji se ne smeju pustiti u rad čak ni na mostu preko Ade.
 
Mislim da ovde lift neće biti problem da se održava jer će tc da se brine o tome,drugo je kad slepci iz gradskih službi nisu sposobni da održe lift u funkciji duže od par meseci.
 
Dobro rečeno u vezi gužve, pogotovu za nas sa biciklima, a biće nas na pasareli. Da li znamo da će GTC odražvati pasarelu?
Ta nadogradnja bašte jeste skaradna ali grad neće da se bakće time jer će pre ili kasnije praviti novi nadvožnjak i to je to.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=833194#p833194:252co7ct je napisao(la):
Piccolo » Суб Мар 20, 2021 9:48 pm[/url]":252co7ct]Mislim da ovde lift neće biti problem da se održava jer će tc da se brine o tome,drugo je kad slepci iz gradskih službi nisu sposobni da održe lift u funkciji duže od par meseci.
Koliko sam ja čuo ovo je njihova donacija Gradu, znači Grad će biti zadužen za održavanje.
 
Novi nadvožnjak neće skoro. Lično, to mi je OK jer su i ovako nenormalne gužve od Mosta na Adi ka Obrenovcu. Sudeći po tekstu, pešački se ukida, ali ne piše kada tačno, tj. da li odmah po završetku pasarele.

NADVOŽNJAK KOD ADE ČEKA NOVI PROJEKAT: Obnova nestabilnog vijadukta koji spaja Radničku i Banovo Brdo posle rešavanja imovinskih odnosa

NADVOŽNJAK kod Ade Ciganlije, koji spaja Radničku i Kirovljevu ulicu, godinama je u lošem stanju.

Maja prošle godine saobraćaj preko njega je bio onemogućen. Iako je vozilima posle "sitnih" radova dozvoljen, iz bezbednosnih razloga zabranjeno je kretanje vozila težih od 12 tona. Zato linije 23, 37, 51, 52, 53, 58, 88 i 560E i dalje saobraćaju izmenjenom trasom.
U JP "Putevi Beograda", koji su zaduženi za održavanje gradskih saobraćajnica, kažu da su pokrenute aktivnosti na projektovanju i izgradnji nove mostovske konstrukcije na mestu postojećeg drumskog mosta.

- Prema informacijama Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju pokrenute su aktivnosti na projektovanju nove mostovske konstrukcije, uz rešavanje imovinsko-pravnih odnosa. Sve se radi u skladu sa Planom detaljne regulacije za prostorno kulturno-istorijsku celinu Topčider I faza - Radnička ulica, opština Čukarica. Naše preduzeće trenutno obavlja samo tekuće održavanje uz trenutno važeći režim saobraćaja - navode u "Putevima Beograda".

Kako kažu u Direkciji, u nadležnoj službi za katastar nepokretnosti u toku je postupak deobe katastarskih parcela.

- Potrebno je formirati građevinsku parcelu S2, u okviru koje se nalazi mostovska konstrukcija predviđena planom detaljne regulacije za prostorno kulturno-istorijsku celinu Topčider druga faza - Radnička ulica. Istovremeno, pokrenuti su postupci rešavanja imovinsko-pravnih odnosa na katastarskim parcelama na kojima su ispunjeni uslovi za upis javne svojine u korist Grada na zemljištu koje ulazi u sastav buduće saobraćajnice i mostovske konstrukcije - kažu u Direkciji.

Tek po okončanju postupaka deobe katastarskih parcela i rešavanju imovinsko-pravnih odnosa, planiraće se finansijska sredstva za izradu tehničke dokumentacije i izgradnju nove mostovske konstrukcije prema važećem urbanističkom planu. Sve dok novi nadvožnjak ne bude sagrađen, linije javnog prevoza će obilaziti, a automobili "guliti" gume po sadašnjoj konstrukciji.

PASARELA PRI KRAJU

I DOK napretka sa nadvožnjakom nema, pasarela kod Ada mola je pri kraju. Radnici postavljaju stepenice, a sledi i montaža liftova. Tako će pešaci dobiti bezbedan prelaz preko prometne Radničke ulice. Ujedno, ukidanjem prelaza za pešake, ubrzaće se saobraćaj na ovoj deonici.

https://www.novosti.rs/beograd/vesti/97 ... kih-odnosa
 
Потребно је изградити тај надвожњак, и још један полукружни у профилу једне траке, за промену смера (враћање ка граду и остваривање везе десним скретањем ка Лазаревачком друму) негде иза Темпа, чиме би могла да се укину сва лева скретања и да се у потпуности елиминишу гужве на том потезу, било кад током дана (следећи семафор је тек у Железнику!). Најједноставније могуће интервенције, са максималним ефектом.

Ствар је искључиво дилетантског пројектовања кад се без икаквог уског грла направи - уско грло. Другим рчима: не мора свака раскрсница да буде семафоризована са комплетним програмом веза, а то знамо у Србији и дуже од пола века, само нешто и не примењујемо у последње време.
 
Kako rešiti ogromne gužve kad se ljudi vraćaju sa Ade ka gradu? I to je levo skretanje (tj. dva komada, jedno kod Beogume, drugo kod Lidla). Takođe, ostaje levo skretanje od grada ka Čukaričkoj padini negde (možda jedno može da se zabrani, ali jedno mora da ostane negde).
 
Мислим да не може, због разних стубова на разделном острву.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=833900#p833900:226dkmsr je napisao(la):
klisko » 23 Mar 2021 06:29 am[/url]":226dkmsr]Kako rešiti ogromne gužve kad se ljudi vraćaju sa Ade ka gradu? I to je levo skretanje (tj. dva komada, jedno kod Beogume, drugo kod Lidla). Takođe, ostaje levo skretanje od grada ka Čukaričkoj padini negde (možda jedno može da se zabrani, ali jedno mora da ostane negde).

Па јеси ли прочитао шта сам написао изнад: кад идеш из града, возиш право, па се полукружним надвожњком вратиш у контра-смер, у крајњу десну траку, па скренеш десно ка Падини. Кад идеш са паркинга на Ади, укључиш се десно, па даље исто. Крајње једноставно и ефектно решење, реда величине пет милиона евра и рашчишћава гужве на том месту једном засвагда.
 
Gužve na obe strane pravi semafor u Paštrovićevoj i leti i desno skretanje ka parkingu Ada.
Ukidanjem semora rešavaju se veliki problemi.
 
Najveće gužve pravi semafor kod Lidla kad se izlazi sa Ade kome zeleno svetlo traje 10 sekundi i koje propušta 3 vozila
 
Haj'mo malo i na suprotan smer... Nije mi jasno i zašto nisu produžili dve trake od spusta sa mosta na Adi ka Radničkoj sve do starog nadvožnjaka ka BB, kako oni koji idu sa NBG ka BB ne bi pravili haos ovima koji idu iz grada ka Obrenovcu. U špicevima je tu haos.
 
Мислим да ту ипак има простора за преплитање, а да најближи семафор ствара чеп. Без њега, било би гужве, али знатно мање.
 
Biće zeznuto uključenje iz Paštrovićeve kad se ukine semafor, ipak dve trake se ulivaju u tri.
Odatle su trebali da dodaju dve nove trake do mosta preko Ade i uvučeno autobusko stajalište i naravno isto to sa suprotne stane.
 
Bio je juče prilog u Beogradskoj hronici. Smušeno su rekli da se čeka ekspropriacija da bi počela rekonstrukcija postojećeg nadvožnjaka, a ustvari se čeka izgradnjeg nadvožnjaka dok ovaj očigledno neće da pipaju. Takođe, čeka nas i izgradnja pasarelele kod Tempa.
 
Tu može samo jedan objekat da smeta ako se postojećim trakama doda jedna za suprotan smer. Ako je tako onda mogu lako da reše problem.
 
Vrh