Пасарела је ту првенствено због аутобуског стајалишта код Шећеране. Да су стајалишта друкчије распоређена, не би је ни било потребно градити, а нарочито да је изграђен и нови вијадукт за Баново брдо.
Наиме, садашње стајалиште и оно преко пута нису ту зато што су у близини стамбене зграде и грађани из њих који ту улазе у градски превоз. Не, ту улазе и излазе махом они који иду на Аду Циганлију. И, истовремено, од њих се највише пешачи до делова Аде који су најпосећенији.
Оба стајалишта би могла да се укину.
Они који иду Обреновачком магистралом могу да изађу на претходном стајалишту код бензинске пумпе. Ту могу да преседну и они који прелазе с приградског на градски превоз, исто тако и они који преседају на, на пример, линију 89 за нови Београд.
За оне четири линије које иду с Бановог брда може се направити стајалиште у Паштровићевој. И нова линија која би ту скретала према Ади (док се не изгради нови вијадукт), уместо према Граду.
Један део оних који иду из Града могу да излазе код великог паркиралишта код Аде, или на следећој станици код Салона БМВ/Минија. Други део, с линија које се пењу на Баново брдо, могу да преседну код Сајма, или Руске. Требало би, само, појачати сезонске линије које иду старим Обреновачким путем.
Дакле, појачањем линија према Ади могу се укинути два стајалишта једно наспрам другог, и Пасарела би била сувишна на том месту. Главна стајалишта би била код бенз. пумпе и оно преко пута њега, ту би били најјачи пешачки прелази, и, још боље, право место за пасарелу/подземни пролаз.
Када се погледа мапа тог дела града, види се да је с Бановог брда ближе изаћи у Кировљевој и спустити се низ Високу до Аде, него као сада - ићи од Шећеране.
С изградњом новог вијадукта, спомињана је и жичара од Аде до Бановог брда, и друкчијом организацијом градског саобраћаја (самим тим и навика и путања које користе грађани), још једном - два постојећа стајалишта и пасарела би постали сувишни. Цео потез од улаза на Аду до Моста би био без семафора, пешачких прелаза и било каквих застоја.
За ТЦ "Ада" с Бановог брда и сада многи излазе у Кировљевој, а још ближе би било у Паштровићевој, а из супротног смера, нарочито по изградњи новог вијадукта, излазило би се исто тако у Кировљевој.