Šta je novo?

GTC "Ada Mall"

Степениште је позиционирано у складу са будућим коначним решењем а не тренутним стањем. Позиција пасареле је благо коригована у односну на цртеж у ПДР. Када би степениште било са друге стране, излазило би директ на саобраћајну рампу будућег надвожњака.


pdrrampaadapasarela.jpg
 
Pa šta? Zbog projekta koji nije ni blizu da počne da se radi dobijamo nefunkcionalno rešenje koje će biti tu godinama.

Te stepenice se urade za nedelju dana i njihovo rušenje i ponovno pravljenje sa "prave" strane ne bi smeli da budu nepremostiva stavka u budžetu.
 
Pitanje je kako bi se nakalemilo stepenište, pasaeela je pod određenim uglom u odnosu na ulicu a stepenište je na 90° u odnosu na pasarelu. Kad bi se postavilo pod tim uglom možda bi izlazilo na ulicu ili kad bi se korigovao ugao onda bi stepenik ili više njih moralo da budu različite širine što nije bezbedno kad se veći broj ljudi mimoilazi ili za stare ljude.
Kad odleti stari nadvožnjak odlazi i tunel i dobiće se pristojan plato.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=850882#p850882:3v79irdf je napisao(la):
astrodule » Uto Maj 18, 2021 9:49 am[/url]":3v79irdf]Pa šta? Zbog projekta koji nije ni blizu da počne da se radi dobijamo nefunkcionalno rešenje koje će biti tu godinama.

Te stepenice se urade za nedelju dana i njihovo rušenje i ponovno pravljenje sa "prave" strane ne bi smeli da budu nepremostiva stavka u budžetu.
Za neke na ovom forumu, PDR je Božja reč. I odbijaju da prihvate da život i grad moraju da teku i za to vreme od današnjice pa do realizacije svih tih PDRa.
A taj vremenski period se ovde u 90% slučajeva meri decenijama.
 
Pa to. Zbog nečega na papiru, što neće biti realizovano narednih 5 godina sigurno, pešaci će da kruže i da se guraju na prilazu stepenica.
 
Mislim da je investitor trebao još malo da se isprsi pa da ova pasarela bude trokraka i da formira trougao, to bi baš lepo izgledalo.
 
Kad puste pasarelu u rad i vide kakvu su glupost napravili moraće da dodaju i stepenice na drugu stranu. Projektanti su se opet izblamirali, ali ih to očigledno ne tangira previše.

Sent from my JSN-L21 using Tapatalk
 
Ne verujem da će dodati stepenice ali se nadam da će posle izgradnje nove petlje staviti još jedne stepenice okrenute ka zapadu to jest Adi.
 
Ne verujem da su projektani krivi. Njima su verovatno pokazali kuda će nove rampe da idu. Kriv je onaj koji je zadavao zadatak što nije sagledao širu sliku.
 
roland":ybhwf4b6 je napisao(la):
Kad puste pasarelu u rad i vide kakvu su glupost napravili moraće da dodaju i stepenice na drugu stranu. Projektanti su se opet izblamirali, ali ih to očigledno ne tangira previše.

Sent from my JSN-L21 using Tapatalk
Obično im je najveća briga prozivanje nekih random likova s foruma.

Ja bi najvoleo da pasarela ima kršteno održavanje (šta je rak rana u Srbiji) pa da ti liftovi dočekaju bar 5 godina u ispravnom stanju. A sad, krak levo ili desno, kako god.

Poslano sa mog SM-G780F koristeći Tapatalk
 
Пасарела је ту првенствено због аутобуског стајалишта код Шећеране. Да су стајалишта друкчије распоређена, не би је ни било потребно градити, а нарочито да је изграђен и нови вијадукт за Баново брдо.

Наиме, садашње стајалиште и оно преко пута нису ту зато што су у близини стамбене зграде и грађани из њих који ту улазе у градски превоз. Не, ту улазе и излазе махом они који иду на Аду Циганлију. И, истовремено, од њих се највише пешачи до делова Аде који су најпосећенији.
Оба стајалишта би могла да се укину.
Они који иду Обреновачком магистралом могу да изађу на претходном стајалишту код бензинске пумпе. Ту могу да преседну и они који прелазе с приградског на градски превоз, исто тако и они који преседају на, на пример, линију 89 за нови Београд.
За оне четири линије које иду с Бановог брда може се направити стајалиште у Паштровићевој. И нова линија која би ту скретала према Ади (док се не изгради нови вијадукт), уместо према Граду.

Један део оних који иду из Града могу да излазе код великог паркиралишта код Аде, или на следећој станици код Салона БМВ/Минија. Други део, с линија које се пењу на Баново брдо, могу да преседну код Сајма, или Руске. Требало би, само, појачати сезонске линије које иду старим Обреновачким путем.

Дакле, појачањем линија према Ади могу се укинути два стајалишта једно наспрам другог, и Пасарела би била сувишна на том месту. Главна стајалишта би била код бенз. пумпе и оно преко пута њега, ту би били најјачи пешачки прелази, и, још боље, право место за пасарелу/подземни пролаз.
Када се погледа мапа тог дела града, види се да је с Бановог брда ближе изаћи у Кировљевој и спустити се низ Високу до Аде, него као сада - ићи од Шећеране.
С изградњом новог вијадукта, спомињана је и жичара од Аде до Бановог брда, и друкчијом организацијом градског саобраћаја (самим тим и навика и путања које користе грађани), још једном - два постојећа стајалишта и пасарела би постали сувишни. Цео потез од улаза на Аду до Моста би био без семафора, пешачких прелаза и било каквих застоја.

За ТЦ "Ада" с Бановог брда и сада многи излазе у Кировљевој, а још ближе би било у Паштровићевој, а из супротног смера, нарочито по изградњи новог вијадукта, излазило би се исто тако у Кировљевој.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=850882#p850882:1epgucqd je napisao(la):
astrodule » 18 Мај 2021 08:49 am[/url]":1epgucqd]Pa šta? Zbog projekta koji nije ni blizu da počne da se radi dobijamo nefunkcionalno rešenje koje će biti tu godinama.

Мислим да од комарца правите магарца, ал ајде.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=850477#p850477:t4zcpzku je napisao(la):
Bender Rodriguez » Ned Maj 16, 2021 11:50 pm[/url]":t4zcpzku]Ova skleparela ne prestaje da me oduševljava

Koliko petljavina, ćorsokaka, zavlačenja, obilaženja...
file.php

Ovo i ja sad gledam i ne verujem sta su uradili
I zar su odustali od mogucnosti da se ulazi direktno u ada mol?
Mora stepenicama na dole?
 
Videće se kada liftovi: 1) počnu da crkavaju 2) počnu da bivaju prepunjeni... ko od komarca pravi magarca.
 
Imam nezvanične informacije da će postojati ulaz u Ada Mall ali da će zbog velikog kašnjenja radova on biti naknadno dodat. Da li će to biti odmah posle otvaranja, ili za godinu dana to već ne znam.
 
Bender Rodriguez":23scl09l je napisao(la):
Videće se kada liftovi: 1) počnu da crkavaju 2) počnu da bivaju prepunjeni... ko od komarca pravi magarca.
Crkavanje liftova nema veze sa projektovnim/izgrađenim rešenjem nego sa održavanjem. Tog se i ja bojim.

Ko je mlad, zdrav, prav, a bleji pred lifotm da se ne bi popeo stepenicama zaslužuje da bude bačen pred jureći kamion sa sve telefonom u koga bi blejao dok čeka lift.
 
Čak i kada su stepenice imbecilno postavljene i usmerene?

Inače, sviđa mi se tvoj humanistički nastup glede urbanizma i saobraćaja.
 
Ja bih na "pravoj" strani stavio merdevine za gore i šipke za dole i verujem da bi tu više ljudi išlo umesto da idu na stepenice.
 
Zašto uopšte staviti bilo šta? :D Vidiš da je na snazi ''ovaj narod je neprijatelj ove države'' urbanizam. :D

Ja bih čak uveo naplatu korišćenja te pasarele, čak i pošto se ukinu pešački prelazi tu.
Ko neće da plati, ne mora da koristi. Ko pokuša da se švercuje - pod kamion batooo!!!
 
Па ако "привремено" ставите степенице са "праве стране" тј. поред лифта, ту ће настати конфликтна тачка између пешака и корисника лифта и веће сужење простора пешацима него што је сад случај у подножју степеница.
 
Grad treba da funkcionise i cirkulise i u periodu od danasnjice do izgradnje tog blesavog nadvoznjaka 2030. godine
 
Pa ok, ali glupo je da oštro kritikujete neko rešenje, a da pritom predlažete još gore ...
 
Glupo je da pravdaš nešto što je produkt gluposti i slepila projektanata i investitora koji misle da je u redu da neko ide okolo naokolo 10 godina dok se ne izgradi novi nadvožnjak. Ali u redu je, tačno bih se zabrinuo kad ti ne bi branio investitore i vlast. Tako da sve je ok. Nastavi po dužnosti.
 
Vrh