Šta je novo?

Gradski prevoz u svetu

^^Kako lepo očuvane Katice :)

Malo Španije
Donostia metro, zvani Topo, vodi se kao metro, iako ima na snimku pružne prelaze i dosta deonica sa jednim kolosekom. Zadnja stanica je u Francuskoj.

Barcelona L8, takođe se vodi kao metro, mada je više kao prigradski voz koji imaju dva nivoa.

Bilbao metro. I on ima jednokolosečnu deonicu na L1 prema zadnjoj stanici, Plentzia

Palma de Mallorca metro

Valencia metro, teško da bi ovo nazvao metroom, ali ajde. Ima pružnih prelaza, jednokolosečnih deonica i ide u daleku periferiju. Nekakva mešavina lakog metroa, S-bahna i metroa.

Svim ovim metroima zajedničko je što imaju metrski kolosek.
 
Sarajevo kida!

Povratak prvog električnog tramvaja na sarajevske šine - tramvaj od danas u saobraćaju
Odlukom Vlade Kantona Sarajevo uspostavljena je nova linija prvim električnim tramvajem: Željeznička stanica - Baščaršija.

Prvi električni tramvaj ponovo je na šinama našeg grada.

Ministarstvo saobraćaja Kantona Sarajevo i KJKP GRAS uspjeli su u svojim ciljevima da prvi električni tramvaj bude spreman za sezonsku liniju, a nakon obavljenih testnih vožnji u proteklim danima, od danas počinje saobraćati.

Tramvaj je jedan od simbola Sarajeva. Mnogo zahtjeva za ovaj tramvaj smo imali od građana i turističkih agencija našeg grada. Vožnja će biti autentično iskustvo i vjerujem da će svi biti zadovoljni. Cilj je bio da ga osposobimo i uredimo za vožnju, a da pri tome ne gubi svoju autentičnost. Najbitnije od svega da smo tramvaj ponovo vratili na šine, a prijedloga i ideja za njegov sadržaj i izgled, ne sumnjam, će biti sve više, što me i raduje.

1895. godine, Sarajevo je dobilo eletričnu rasvjetu i uporedo sa njom krenuo je kružiti i prvi električni tramvaj. Električni tramvaj zamijenio je dotadašnji tramvaj na konjsku vuču, koji je Sarajevom počeo voziti prije 140 godina.

TRAM 1895 vozit će radnim danima od 10:00 - 13:00 i od 18:00 do 22:00. Vikendom će voziti od 10:00 - 21:00.

Povratak prvog tramvaja na ulice našeg grada donijet će novu dimenziju turističkoj ponudi, jer trasa kojom će prolaziti nudi bogat historijski i kulturni prikaz glavnog grada Bosne i Hercegovine.
Cijena vožnje ovim tramvajem je 10,00 KM za odrasle i 5,00 za djecu.
Prevoznik će detaljno u saradnji sa agencijama planirati i dogovarati turističke ture.
Fb

SA 1.jpg
SA 3.jpg
SA 4.jpg
SA 5.jpg
SA 6.jpg
SA 8.jpg
SA 9.jpg
SA 10.jpg
 
Zanima me ko je pravio repliku ovog tramvaja i koje su motore koristili?
 
Čak iako je ovo nešto ilegalno, svetlosnim godinama je ispred onoga što rade naši.​
 
Mislio sam da neću ovo nikad reći, ali ima retardiranijih i od Šapića:


Ovi ljudi ubeđuju stanovnike Liverpula da je ovaj zglobni Irizar tramvaj, jer: ima troje vrata, karta se kupi pre ulaska u vozilo i "kad biste mu skinuli točkove i stavili na šine, bio bi tramvaj".
 
Vrh