Šta je novo?

Gradski prevoz u svetu

Aruba, Oranjestad, tramvaj na baterije. Tramvaje proizvodi TIG/m. Mogli smo i mi imati tako nešto na pruzi (može i modernog dizajna) uz obalu Save da nije bila ukinuta. Ali, nekome pruga ne odgovara.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=LEncpZGVHZ4[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5t6yi60HO_o[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=616255#p616255:j978x5mk je napisao(la):
Siniša » Суб Апр 13, 2019 11:53 pm[/url]":j978x5mk]Aruba, Oranjestad, tramvaj na baterije. Tramvaje proizvodi TIG/m. Mogli smo i mi imati tako nešto na pruzi (može i modernog dizajna) uz obalu Save da nije bila ukinuta. Ali, nekome pruga ne odgovara.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=LEncpZGVHZ4[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5t6yi60HO_o[/youtube]

Да неће овакве да пусте на линију 1 Калемегдан-Славија?
 
Voleo bih da vidim kako misle da sa par takvih vozila zamene 4 trolejbuske i jednu autobusku liniju.
Uopšte, voleo bih da vidim kako misle da jednom tramvajskom odmene tih 5 linija koje su do skora opsluživale hiljade studenata, radnika u centru, stanara i turista.

Ali dobro, bitno da bude romant'ka... I nostalgija za vremenima koja se nikad nisu ni desila...
 
Ako stave dovoljno tramvaja i naprave da se ta buduca linija okrece bar na atokomandi ili trosarini imala bi smisla a da se trole vrte na slaviji
 
Ja сам и даље за очување тролејбуса до Теразија макар, као и да трамвај до Теразија и Васине не иде само до Славије већ до Бањице.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=617444#p617444:nc7veyzq je napisao(la):
direktor » 18 Apr 2019 04:31 pm[/url]":nc7veyzq]Ako stave dovoljno tramvaja i naprave da se ta buduca linija okrece bar na atokomandi ili trosarini imala bi smisla a da se trole vrte na slaviji

Па, не би имало смисла. Не може најужи центар да спадне на једну линију из тог правца. Ништа не спречава да изнад шина иду и друга превозна средства.
 
A da je panto to pod zemljom onda bi mogla jedna linija jel da ....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=617237#p617237:lcllkrao je napisao(la):
Express » Wed Apr 17, 2019 9:24 pm[/url]":lcllkrao]Pogledah da li ima još objava o rezultatima tendera za nabavku novih autobusa pa na www.autobusi.net naleteh na zanimljivu reportažu o javnom prevozu Budimpešte.

Među brojnim polovnim autobusima našli su se i nekadašnji riječki zglobni Citari.
А видиш, то овде појединцима не одговара, лакше им је увалити домаће, ма каквог квалитета било... Како би волео, да му линију коју користи одржава наша привреда, па правио би чак и Јапанца од блата... Ја нашу домаћу привреду трпим већ 8 месеци, и добро ми није као путнику, а жалбе и критике возача не помажу. И Цитара 5 до 10 година старог из донације би радо видео на улици овде!
 
Dana 18 februara 2019. Newcastle, NSW, Australia otvorio je tramvajsku liniju dugu 2,6 km (negde tvrde 2,7). Linija nema kontaktni vod već na svakoj stanici tramvaj podiže pantograf i puni bateriju. Ima šest tramvaja CAF Urbos 100.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=nMdV4iXCn38[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=DtJ5y-X-GPM[/youtube]
 
Stavis Gaspara na čelo GSP-a i odmah dodje :D Šalu na stranu, kod njih je totalno drugačija država, sistem, i mislim da kod nas treba da prodje jos dosta vremena da bi se stekli uslovi za tako nešto..
 
Meni spolja nešto ne odišu lepotom, ali su unutra pristojni i izgledaju udobno. Ali me i dalje "nervira" što nismo sposobni da uvedemo ovakve unutrašnje displeje koji će dati daleko više informacija i prijatnije izgledaju. Dosta znače putnicima, u odnosu na busplus aparate koje treba pritiskati pritiskom od 1 tone po cm2 kako bi reagovali na dodir. Plus je mogućnost za reklamiranje, puštanje gradskih vesti i izmena u saobraćaju.b
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=621040#p621040:8t3f346g je napisao(la):
busspoter » Tue May 07, 2019 8:42 pm[/url]":8t3f346g]Stavis Gaspara na čelo GSP-a i odmah dodje :D Šalu na stranu, kod njih je totalno drugačija država, sistem, i mislim da kod nas treba da prodje jos dosta vremena da bi se stekli uslovi za tako nešto..
Другачија је држава код њих одавно, док овде имаш типове који би радије куповали домаће, макар и сирће да им буде слатко... А комунизам одавно отишао са овог простора, или ме инсект вара? Таква возила су исувише префињена, а народ би да се вози као господа, а на потезу 600 возикају аутобуси годину и по дана стари са отвореним подовима и рупама на истим, и хармоника удара о пут... Поента целе приче је та, да нема намештања тендера, него свако ко хоће се пријави, прво пробно и тест возило на пробу, па након истраживања утврдити да ли ваља или не... Код нашег Икарбуса то није проблем, јер исти и пре изласка на улицу је у првом сату рада на рекламацији прво у фабрици, а онда даље редом...
 
Metro u Rotterdamu. Metro sa pružnim prelazima, na perifernim delovima napajanje je putem kontaktnog voda, dok je u centru i tunelima putem treće šine (750 V). Lično, malo mi je čudan metro, ali funkcioniše.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=3h-ibO8ZXng[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=BcelODlFHaY[/youtube]
 
Да не буде да су само наше Темзе фелеричне: нови Отокар у Букурешту зимус, дефект система за грејање (исцурела кључала вода):
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=gnSExdDSd4Q[/youtube]
 
Ти Отокари за Букурешт су били пуни фалинки када су стигли. Прво је један имао проблема са вратима возачеве кабине: један возач је неколико минута покушавао да их затвори, а након што је то коначно успео да уради, схватио је да она више не могу да се отворе! Онда је на другом избио овај курцшлус са цурењем кључале воде за грејање, а као шлаг на торти, на једном су блокирала врата за улазак и излазак путника, што се види на овом снимку:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=a-3s2bRuudA[/youtube]
А ми у исто време кукамо на Икарбусе... А не видимо другу страну медаље.
 
dac_ro12_131.jpg
 
Bečki tamvaji i njihov depo kod tehničkog muzeja





I obaveštenja za metro

 
Vrh