Šta je novo?

Gradski prevoz u svetu

Има већ много година како кинези врте овај пројекат. За сада ми смо безбедни. За овакав аутобус треба правити град, ми немамо улице којима би се могло кретати такво возило, а да непричам о томе колико је најмањи радијус скретања за ову скаламерију. Тешко да би из Булевара Зорана Ђинђића могао да скрене у Булевар Уметности а де не говоримо о другим улицама.
 
Ma pre svega bi nam trebalo jedno 10 miliona stanovnika vise, pa da razmislimo o takvom vozilu.
Za Beograd sa svojih 2 miliona nema potrebe mastati o tome.
 
Beč
Autobus je sleteo u Dunav 1976. godine. Sada ponovo vozi...

Blic | 07. 08. 2016 - 09:17h
Tačno četrdeset godina nakon rušenja mosta Rajhsbrike 1. avgusta 1976. u Beču, autobus koji je tada pao u Dunav, ponovo je u voznom stanju.
Reichsbr%C3%BCcke-Bergung.jpg


Autobus težak 12 tona inače je jedan od eksponata u Saobraćajnom muzeju “Remize“.

Vozač je pri padu autobusa u Dunav zadobio samo lakše povrede, a putnika u autobusu nije bilo.

Bilo je potrebno nekoliko dana da se autobus specijalnom krankskom konstrukcijom izvuče iz vode, a osam nedelja posle nesreće već je bio operativan u dnevnom linijskom saobraćaju.

Godine 1989. postao je deo izložbe vozila u Saobraćajnom muzeju.

Od jeseni 2014. godine autobus je deo stalne postavke, a može se videti i 10. septembra u garaži “Rax“ kada će biti obeležen Dan tramvaja.
http://www.blic.rs/slobodno-vreme/autob ... zi/v42tgb1


Header.png


[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=siwI68hnPY8[/youtube]
 
301118d23660412e5c924b9adbfe1cd7.jpg


Moje novo radno mesto u gradu Vinterturu (drugi grad po velicini u kantonu cirih posle ciriha). U pitanju je Trolejbus Svajcarske proizvodnje kompanije "Hess", ovde moram napomenuti da je sva elektricna konstrukcija na krovu proizvod nemacke kompanije "Vossloh Kiepe" a sasija je od Mercedesa tacnije njihovog Citaro modela.

Duzina vozila 18.6m
Sirin Vozila 2,55m
Visok 3.5m
Tezina vozila 18.8t
Maksimalna tezina u upotrebi 29.8t
Ima Dizel Motor Euro5 a glavni Motor mu je Elektricni od 240KW odnosno 330PS vozi na mrezi od 600Volti.

44 sjedeca mjesta, 113 stajacih mjesta ukupno 4 vrata.

72dad6fa2faf5db2e742b12c6410a2b6.jpg


Toliko od mene za danas, ako nekoga jos nesta u vezi drugih modela zanima koji taj Grad koristi (MAN, Solaris i eto taj Hess) ili uopste kako to tamo izgleda mozete slobodno pitati. Odgovoricu cim nadjem vremena. Pozdrav za sve Sofere i ljubitelje autobusa i trolejbusa!

Gesendet von meinem HTC One M9 mit Tapatalk
 
Јесте да беобилд није такав тип фпрума, али зашто да не. Пренеси нам своје искуство, још ако си радио сличан посао у Србији упореди да видимо разлику ;)

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=400147#p400147:1ge7jkqn je napisao(la):
milanche » Sun Aug 07, 2016 11:09 am[/url]":1ge7jkqn]Evo ga u muzeju

file.php
Ovakvi autobusi sa dvokrilnim vratima su bili donacija grada Beca pocetkom 90ih godina, imali su jako slabe motore za nase uslove tada (240KS), inace su bili neverovatno udobni, samo su im problem bili mali rezervoari i sto su kuvali k'o blesavi, bili su stacionirani u pogonu Zemun... Nisu radili ni dve godine, inace ovakvih zglobova je bilo 90ih godina kod privatnika...
 
Secam ih se kod privatnika, 59, vracanje iz srednje. Muka ziva koliko su se vukli uz brdo..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=410394#p410394:3fp7l7t6 je napisao(la):
solecar » 13 Oct 2016 02:21 pm[/url]":3fp7l7t6]Talin , ne Talinin.

Ех, то ти је кад куцаш постове на телефону :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=409352#p409352:1ff8t82j je napisao(la):
hiavata » 06 Oct 2016 03:42 pm[/url]":1ff8t82j]Secam ih se kod privatnika, 59, vracanje iz srednje. Muka ziva koliko su se vukli uz brdo..
Сећам се, идем ја бициклом из Лисичијег потока ка 5 солитера, када, иза мене тај зглобни. Показа ми кондуктер, руком, хајде, хајде, брже. Мало јаче нагазим на педале узбрдо, и испрашим тај аутобус далеко иза себе.
 
Podzemna stanica sa ukrstanjem U i S-Bahn-a

Medjusprat

Spustanje sa drugog nivoa (U-Bahn) u treci (S-Bahn)

S-Bahn,podzemno

S-Bahn,nadzemno

Pored S-Bahna koji koristi trecu sinu za napajanje ovde prolazi brza pruga u pravcu Berlina sa normalnom napojnom mrezom (oberleitung)

 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Q4JOnH1S8vY[/youtube]
 
не знам да ли има посебна тема која се тиче железнице у свету, тако да ћу ставити овај видео овде

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=mbEfzuCLoAQ[/youtube]

(нека Игор пресели ако има таква тема)
 
Evo kako izgleda okretnica u Pragu









I kako brinu za vozno osoblje kada su vrućine

 
2006. сам у Лондону исто видео возаче аутобуса у кратким панталонама. то лето су температуре биле ненормалне за њихове услове - 35+ (а то сам сигурно и рекао већ овде пар пута када се покрене прича о кратким панталонама за возаче)
 
Odmah bi Blic objavio vest "STRAŠNO nećete verovati šta smo videli" da bi kada uđete na vest pisalo da su videli moge vozača hahahh Ne samo vozačima nego svima omogućiti da dolaze na posao u prikladnoj odeći za temperaturne uslove kao da je sramota ako se vide noge. Taj bukvalno fetiš od tela u odelu gde svi izgledaju kao roboti nije normalan i nije dobar user experience.
 
Pa malo ima i diskriminacije, kako žene mogu a muškarci ne ?
I zašto samo žene ?
 
Ne bih da zvučim kao ženomrzac , ali za neke stvari se osećam kao da sam ja diskriminiran. Ja moram da nosim pantalone na 35+ °C ako hoću da uđem u neku ustanovu , a žena može u haljini ili suknji. Čak su mi jednom pravili problem i zašto sam došao sa torbicom oko struka , pa sam morao da pokazujem šta imam u njoj (ne samo ja) , dok ženama nisu maltene ni zagledali tašne.
Takođe mi se desilo da sam par puta , prilikom odlaska na razgovor za posao , dobio "šut kartu" , jer su poslodavci tražili isključivo ženu , a na gomili mesta sam video da te iste poslove obavljaju i muškarci (radnik u fotokopirnici , prodavac turističkih aranžmana , delenje letaka , radnik u kladionici ...). Čak sam doživeo i to da budem zadovoljniji uslugom muškarca u turističkoj agenciji , zato što je on tačno znao šta ja tražim , dok me je njegova koleginica otprilike gledala belo ...
Kratke pantalone i majica sa kratkim rukavima bi po meni trebalo da se uvedu kao obavezno kada se radi leti. Ili ona glupost da ne smeš da skidaš kačket / kapu leti dok radiš leti , a ti proključaš i bez toga ... Na svim poslovima koji se rade na terenu , pod obavezno.
 
Vidiš da je obrnuta situacija za to bi sa digla halabuka ovako ko vas ...... .
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=456102#p456102:gd8d3jy5 je napisao(la):
Žika » Pon Jun 05, 2017 1:46 pm[/url]":gd8d3jy5]Evo kako izgleda okretnica u Pragu

I kako brinu za vozno osoblje kada su vrućine


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=456172#p456172:gd8d3jy5 je napisao(la):
Žika » Pon Jun 05, 2017 7:26 pm[/url]":gd8d3jy5]Pa malo ima i diskriminacije, kako žene mogu a muškarci ne ?
I zašto samo žene ?

Slatko sam se nasmejao. Neko čita i kreće u akciju.

Vozači autobusa i tramvaja u Nantu bore se za kratke pantalone kad su nesnosne vrućine

Članovi sindikata Cfdt Semitan u borbi da obezbedi bolje uslove rada.





Gabriel Magner, CFDT predstavnik kaže da se od 2013. godine bore kako bi vozači mogli da rade u kratkim pantalonama kad temperature pređu određenu granicu tj. kad uslovi rada postanu nemogući.
S.E.M.I.T.A.N (kao naš GSP) ostaje gluv na njihove zahteve i sindikat nalazi nove načine borbe a to su suknje. Kako su suknje dozvoljene članovi sindikata su ih obukli u nekom vidu protesta.
Napominju da kad su vreli dani temperetura u kabini vozača dostiže i 50 stepeni.





 
Vrh