Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Покушао сам да нађем улицу Махмута Бушатлије на лан плусу али нисам успео. Јел може помоћ где се она налази?


Према Google Maps то је наставак 11. крајишке. На Планплусу то је део 11. крајишке.
https://www.google.com/maps/@44.7224255 ... force=lite
 
times12":332lq8q2 je napisao(la):
Покушао сам да нађем улицу Махмута Бушатлије на лан плусу али нисам успео. Јел може помоћ где се она налази?


Према Google Maps то је наставак 11. крајишке. На Планплусу то је део 11. крајишке.
https://www.google.com/maps/@44.7224255 ... force=lite
Хвала. На план плусу је то једна улица па ме је то бунило.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Немам ништа против за увођење нових минибусева, али Раковици је потребна нова и озбиљна линија до центра града или до неког другог дела града. Има све више и више локалних минибус линија
 
Jedan od problema je i to što mnogi delovi Rakovice (ovi malo zabačeniji) , imaju ulice kroz koje jedino minibus može da prođe , te otud i dosta lokalnih linija sa minibus vozilima.
Takođe , davan je predlog da se linija 504 izmesti da saobraća do Belih voda ili Banovog brda , od strane Resničana. Čini mi se da je ovde predlagano od strane više korisnika da linija saobraća samo do Edvarda Grira. Na ovaj način ne bi bilo potrebno angažovanje dodatnog broja vozila , a dobila bi se bolja povezanost sa zapadnim delom starog Beograda.
Isto tako , i sa 54 bi trebalo da se nešto uradi , jer je ovakva kakva je nepraktična , zato što ima dosta dugačku trasu , kroz delove grada koji nisu više jaka idustrijska zona , te tako gotovo da linija ide prazna od Železnika do Makiša , umesto da se linija skrati do Železnika , a da samo u određenim polascima saobraća do Makiša , u zavisnosti od potreba radnika par firmi i vodovoda. Sa druge strane je predlagano da se linija produži do okretnice na Voždovcu , ali je pitanje koliko je to sada izvodljivo , obzirom da su na gspbeograd.net spominjali da se na mestu okretnice planira kružni tok uz proširenje Save Maškovića , a počelo bi se sredinom godine. Možda to ima neke veze sa Lidlom , obzirom da kružni tok nije bio u ranijim planovima. Za proširenje i Bebelove ulice (tamo kuida idu tramvaji) , nisam siguran.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=520490#p520490:2vd20a10 je napisao(la):
Aleksandar1 » Uto Feb 27, 2018 9:04 pm[/url]":2vd20a10]Meni se ne dopada ta ideja o "dovlacenju" 17, 18, i ostalih sa autoputa do Prokopa (sa strane pivare/Maleskog brda). To ce bukvalno desetinama hiljada gradjana oduzeti po 5 do 10 minuta, a mozda i vise, dnevno. Ovakva odluka mislim da ima potencijal da bude greska decenije DJP-a.
Meni se ova ideja mnogo vise dopada nego dovodjenje linija sa gornje strane. I apsolutno nije tacno da bi se izgubilo 10 minuta. Potpuno je logicno da za linije sa strane autoputa postoji prilaz Prokopu sa te strane.
 
Od stanice Beograd Centar do autoputa je vazdušnom linijom oko 250 m. Ako bi se proširio autoput od Steca do Mostarske petlje i moglo bi se stajalište kod Steca pomeriti u smeru Mostara, negde oko podvožnjaka. Izgradnjom staničnog trga između stanice Beograd Centar i autoputa to pomereno stajalište na autoputu bi zaista bilo blizu stanici Beograd Centar i linije ne bi morale da napuštaju autoput.

Poređenja radi, voz Beograd - Bar u letnjoj sezoni je imao i 14 vagona. Jedan vagon je dugačak oko 25 metara, što će reći da ako bi ste imali kartu za prvi vagon morali bi ste na čeonoj glavnoj stanici prepešačiti 14 x 25 = 350 metara. U Odesi sam imao takvu situaciju sa vozom od 20 vagona, gde sam imao kartu za drugi vagon, te sam morao prepešačiti gotovo pola kilometra da bih došao od početka perona do svog vagona. Tako da hoću reći da udaljenost od autoputa do Beograd Centra uz dobro urađen pešački koridor uopšte nije velika. Naročito imajući u vidu da dolazite na sredinu perona, tako da do krajnjih tačaka voza imate duplo manje nego na čeonoj stanici.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=520587#p520587:3t13viu0 je napisao(la):
igor989 » Sre Feb 28, 2018 11:05 am[/url]":3t13viu0]
Žika":3t13viu0 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=520371#p520371 je napisao(la):
solecar » Uto Feb 27, 2018 2:43 pm[/url]":3t13viu0]

Ako im je toliko bitna veza sa L. brdo bolje da je linije išla kružnim putem, ibarska, 11 kraiške pa Mahmuta Bušatlije i nazad na kružni pa u Kijevo. Dobili bi kružnu liniju od 11,7 km i na pola sata. Ovako dupliranje trase sa 502 i 42.

Iz Blica
Da žitelji starog Kijeva ne budu baš potpuno odsečeni od ostatka Rakovice, kojoj pripadaju, sada je uvedena linija 501 koja ih spaja sa susednim Petlovim brdom, ali okolo, trasom dugom čak devet kilometara za put koji vazdušnom linijom ima svega 200 metara.
Покушао сам да нађем улицу Махмута Бушатлије на лан плусу али нисам успео. Јел може помоћ где се она налази?

Sent from my D6503 using Tapatalk

Pitaš gugl i sve ti objasni

 
Председник градске општине Гроцка Драгољуб Симоновић у гостовању на Студију Б најавио пуштање нове линије градског превоза до краја марта која би саобраћала од цркве у Винчи, преко Лештана, Бубањ Потока све до Раковице, а викендом и до Икее.
https://www.facebook.com/grocanskiglasnik/videos/1525580260873648/
Иста је најављена и приликом промотивне вожње новом линијом 467
https://www.facebook.com/grocanskiglasnik/videos/1525233394241668/
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=520744#p520744:15fvlczo je napisao(la):
Žika » February 28th, 2018, 7:26 pm[/url]":15fvlczo]Pitaš gugl i sve ti objasni
Ja pitao Google-a kako da dođem do ŽS Prokop novom saobraćajnicom , i nije znao da mi objasni. :)

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=520759#p520759:39o284en je napisao(la):
Iggy84 » February 28th, 2018, 8:20 pm[/url]":39o284en]Председник градске општине Гроцка Драгољуб Симоновић у гостовању на Студију Б најавио пуштање нове линије градског превоза до краја марта која би саобраћала од цркве у Винчи, преко Лештана, Бубањ Потока све до Раковице, а викендом и до Икее.
https://www.facebook.com/grocanskiglasnik/videos/1525580260873648/
Иста је најављена и приликом промотивне вожње новом линијом 467
https://www.facebook.com/grocanskiglasnik/videos/1525233394241668/
Zašto samo vikendom svraća do IKEE? Za autopijacu mi je jasno , ali za IKEU koja radi svaki dan , baš i ne , ako već planiraju da i taj deo gradfa povežu sa istom. Kada će se znati koja okretnica u Rakovici je u pitanju?

U videu je najavljena i linija Mokri lug (nije rečeno koji je u pitanju) , Kralja Petra I , naselje Klenak , Zabranska ulica.
 
Колико сам разумео са снимка, то је привремено док се не заврши собраћајница преко Мокрог Луга, Кленка, Калуђерице и Лештана, тако је нешто рекао на крају снимка.
 
Čisto sumnjam da će tako nešto biti privremenog karaktera. Mislim da će se stvoriti "kritična masa".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=520209#p520209:3odrz729 je napisao(la):
solecar » February 26th, 2018, 10:55 pm[/url]":3odrz729]Pisao sam gradskoj vlasti , i dobio sledeće odgovore , vezano za pojedine predloge koji su iznošeni.

2) Produžen rad linije 36 kako bi se pokrili dolasci 4 voza. (Blic pisao ovome)

Produženje rada linije 36, podrazumeva i angažovanje dodatnog broja vozača na toj liniji.

Budući da GSP ''Beograd'', preduzeće koje održava liniju 36, trenutno ne raspolaže sa dovoljnim brojem vozača, produženje radnog vremena linije 36 će biti moguće po prijemu novih vozača u ovo preduzeće. Prijem novih vozača u GSP je u toku, tako da se nadamo da ćemo u najskorije vreme biti u mogućnosti da produžimo radno vreme linije 36.

Napominjemo da je od 01.03.2018. godine, u skladu sa zahtevom građana, planirana izmena na liniji 36. Do sada su vozila sa ove linije od Železničke stanice Beograd centar saobraćala u samo u smeru preko Autokomande, Slavije i Glavne železničke stanice do Železničke stanice Beograd centar. Od 01.03.2018. godine na liniji 36 će biti uspostavljen i suprotan smer od stanice Beograd centar, preko Glavne železničke stanice, Slavije i Autokomande do Železničke stanice Beograd centar.

Linija će u oba smera imati interval nailaska od 40 minuta, pri čemu su polasci sa terminusa ŽS „Beograd centar” usklađeni i predviđeni na 20 minuta, čime se povećava kvalitet usluge korisnika sa ove lokacije.

Sekretarijat za javni prevoz planira da sa daljim preuzimanjem železničkog kapaciteta sa Glavne železničke stanice vrši promene i korekcije na linijama javnog prevoza u zoni Železničke stanice „Beograd centar”, pri čemu je prvi naredni korak produženje rada linije 36 nakon 20 časova.

izvor: beograd.rs
 
solecar":q19q3itx je napisao(la):
Čisto sumnjam da će tako nešto biti privremenog karaktera. Mislim da će se stvoriti "kritična masa".
До сад је испунио све што је обећао што се тиче градског превоза, увео је 4 нове линије и једну продужио, тако да верујем да ће до лета све то бити како је рекао, пут преко Кленка се ради, проширује, кад отопли биће брзо готов, али видећемо већ. До Икее мислим да је и довољно само викендом, јер то је додатних 12 километара, што продужава вожњу за 20 минута. Мени је битно да се повеже са Авалским путем, а одатле већ постоји веза ка подавалским селима, Авали и ка Реснику и Бањици. Што се тиче линије из Мокрог Луга, треба да иде преко насеља Лештане раван, па до Икее кад се пробије пут. Већ се причало о томе.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=466635#p466635:q19q3itx je napisao(la):
solecar » Пет Јул 21, 2017 3:20 am[/url]":q19q3itx]linija koja bi išla preko Klenka bi svraćala do IKEE , i uređenje ulica u Klenku finansire IKEA , tako da će i MML biti spojen ...
 
Ta linija Vinča-Rakovica verovatno samo vikendom ide do Ikee jer joj je glavna namena prevoz radnika i učenika, tako da bi bilo bespotrebno produžavanje putovanja radnim danima.
A ova druga linija koju spominje, ne znam da li greši ili šta već, ali Kralja Petra nema nikakve veze sa tom trasom, Klenak da se poveže sa Leštanima ne može preko te ulice, već preko Željka Milivojevića, Vojvode Stepe i onda Zabranske.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=520964#p520964:4yob14pj je napisao(la):
marrecar » March 1st, 2018, 12:51 pm[/url]":4yob14pj]Ta linija Vinča-Rakovica verovatno samo vikendom ide do Ikee jer joj je glavna namena prevoz radnika i učenika, tako da bi bilo bespotrebno produžavanje putovanja radnim danima.
Ako će joj glavna namena biti da služi za prevoz radnika , tek u tom slučaju treba da ide do IKEE i radnim danom , zato što je najviše radnika sa opština Mladenovac , Sopot i Grocka. A svi oni i dalje muku muče sa povezivanjem (presedanjem) na liniju 70 , zato što nije sve lepo odrađeno kod Tranšpeda (ne staju sve linije).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521002#p521002:f93otq7g je napisao(la):
solecar » Thu Mar 01, 2018 2:59 pm[/url]":f93otq7g]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=520964#p520964:f93otq7g je napisao(la):
marrecar » March 1st, 2018, 12:51 pm[/url]":f93otq7g]Ta linija Vinča-Rakovica verovatno samo vikendom ide do Ikee jer joj je glavna namena prevoz radnika i učenika, tako da bi bilo bespotrebno produžavanje putovanja radnim danima.
Ako će joj glavna namena biti da služi za prevoz radnika , tek u tom slučaju treba da ide do IKEE i radnim danom , zato što je najviše radnika sa opština Mladenovac , Sopot i Grocka. A svi oni i dalje muku muče sa povezivanjem (presedanjem) na liniju 70 , zato što nije sve lepo odrađeno kod Tranšpeda (ne staju sve linije).

Ova argumentacija mi deluje potpuno pogresno. Kakve veze ima nepostojanje presedanja kod Transpeda linija koje idu za Vrcin i juzno, sa novom linijom cija je trasa potpuno nepovezana sa trasama tih linija? Ako postoji problem nepostojece stanice kod Transpeda, zar ga ne treba resavati uvodjenjem te stanice, a ne forsiranjem nove linije da ide okolo-naokolo-turisticki-obilazno, na ustrb putnika koji zele da idu pravo i brzo linijama prevoza?
 
I radnici IKEE su putnici , gospodine "pravi" , koji takođe žele normalan prevoz , a ne da gube po 1h - 2h. Uspostavljanjem stanice "Tranšped" za sve linije koje tuda prolaze , jedan deo problema će biti rešen , ali i dalje ostaje nerešeno pitanje zaposlenih koji rade na potezu koji opslužuju linije 302 - 309. To bi se sa ovom linijom i svakodnevnim svraćanjem , rešilo. To može da se reši kao što je slučaj sa linijama 44 i 306.
 
Ali, ako postoji ta potreba za prevozom u Ikeu iz pravca Vince i Rakovice, to treba resavati posebnim linijama, a ne unistavanjem novih linija koji spajaju naselja pravom, najkracom i najbrzom, linijom, kako je logicno svakom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521033#p521033:2uh6994e je napisao(la):
Aleksandar1 » Čet Mar 01, 2018 4:30 pm[/url]":2uh6994e]Ali, ako postoji ta potreba za prevozom u Ikeu iz pravca Vince i Rakovice, to treba resavati posebnim linijama, a ne unistavanjem novih linija koji spajaju naselja pravom, najkracom i najbrzom, linijom, kako je logicno svakom.

Problem je sto tamo postoji potreba za mnogo (verovatno previse) linija, pa nesto mora da se uklapa, kalemi i sl.

Circa 100.000 ljudi (and counting) usmerenih na 1.5 okretnicu, bez alternave za bilo koji drugi pravac. Zato su neophodne linije ka NBG-u (autoputem), Bogosloviji (kroz Mirijevo), Rakovici i razbijanje Ustanicke na nekoliko alternativnih pravaca, uz adekvatno premestanje ostalih "jakih" linija.
 
To stoji. U tom delu postoji hitna potreba za bar dve linije, koliko se meni cini, recimo:

- Mirijevo (ili Omladinski stadion) - Kaludjerica
- Prokop - MML (ili Vinca)

Okretnica Ustanicka je zaista na 200% kapaciteta, i usko je grlo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521031#p521031:1ga0n7zc je napisao(la):
solecar » Thu Mar 01, 2018 4:19 pm[/url]":1ga0n7zc]I radnici IKEE su putnici , gospodine "pravi" , koji takođe žele normalan prevoz , a ne da gube po 1h - 2h. Uspostavljanjem stanice "Tranšped" za sve linije koje tuda prolaze , jedan deo problema će biti rešen , ali i dalje ostaje nerešeno pitanje zaposlenih koji rade na potezu koji opslužuju linije 302 - 309. To bi se sa ovom linijom i svakodnevnim svraćanjem , rešilo. To može da se reši kao što je slučaj sa linijama 44 i 306.

Sledece sto ces da trazis je da potezi 100, 200, 400, 500, 600 i 700 imaju direktan prevoz do Ikee. Pa nr mogu svi krajevi sireg podrucja Beograda da imaju prevoz do Ikee, pogotovo ako to znaci visekilometsrska zaobilazenja i gubljenja vremena!

Uzgred, hajde da pitamo ljude iz Pinosave da li bi voleli da 401 "navraca" (citaj gubi vreme, gorivo i zivce putnika) do Ikee. Sto ne predlozis tako nesto?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521033#p521033:v314dryb je napisao(la):
Aleksandar1 » March 1st, 2018, 5:30 pm[/url]":v314dryb]Ali, ako postoji ta potreba za prevozom u Ikeu iz pravca Vince i Rakovice, to treba resavati posebnim linijama, a ne unistavanjem novih linija koji spajaju naselja pravom, najkracom i najbrzom, linijom, kako je logicno svakom.
Da si pročitao šta sam napisao , a ne mehanički dao odgovor , video bi da sam napisao da dosta radnika IKEE dolazi iz naselja duž Smederevskog puta i da treba i njima omogućiti presedanje i vezu dostojno ljudi u 21 veku , a nisam uopšte spominjao Rakovicu.
Zbog toga što je tebi i nekolicini drugih logično da linija ne treba da svraća u IKEU , treba da uvodimo novu liniju koja bi išla od IKEE do Rakovice. Svakome je logičnije da linija par puta svraća u toku dana do IKEE nego da se zbog te jedne stanice uvodi potpuno nova linija , a i ovako kuburimo sa vozilima (mislim na GSP). Ako mogu druge linije tako , i niko se buni zbog toga , ne vidim ni jedan jedini valjani razlog zašto ne bi moglo i u ovom slučaju.
Ovde je postalo potpuno normalno i za mnoge opšteprihvaćeno da se stalno pronalaze izgovori zašto za stanovnike poteza 300 nije OK bilo kakva promena u odnosu na sadašnju situaciju , pa tako i da linija iz Vinče svrati par puta dnevno do IKEE , a OK je da stanovnici bloka 70A imaju linije 76 i 708 koje kruže i sl. , a sve pod izgovorom kako stanovnici žele prave linije (čak iako to znači da zbog toga nemaju mogućnost bržeg i lakšeg presedanja i dolaska do želenih destinacija).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521049#p521049:poqrm488 je napisao(la):
Aleksandar1 » March 1st, 2018, 6:37 pm[/url]":poqrm488]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521031#p521031:poqrm488 je napisao(la):
solecar » Thu Mar 01, 2018 4:19 pm[/url]":poqrm488]I radnici IKEE su putnici , gospodine "pravi" , koji takođe žele normalan prevoz , a ne da gube po 1h - 2h. Uspostavljanjem stanice "Tranšped" za sve linije koje tuda prolaze , jedan deo problema će biti rešen , ali i dalje ostaje nerešeno pitanje zaposlenih koji rade na potezu koji opslužuju linije 302 - 309. To bi se sa ovom linijom i svakodnevnim svraćanjem , rešilo. To može da se reši kao što je slučaj sa linijama 44 i 306.

Sledece sto ces da trazis je da potezi 100, 200, 400, 500, 600 i 700 imaju direktan prevoz do Ikee. Pa nr mogu svi krajevi sireg podrucja Beograda da imaju prevoz do Ikee, pogotovo ako to znaci visekilometsrska zaobilazenja i gubljenja vremena!

Uzgred, hajde da pitamo ljude iz Pinosave da li bi voleli da 401 "navraca" (citaj gubi vreme, gorivo i zivce putnika) do Ikee. Sto ne predlozis tako nesto?
Ako se zna da najveći broj radnika IKEE dolazi iz opština Mladenovac , Sopot i Grocka , svima osim tebi je logično da oni budu povezani sa istom najednostavnijim mogućim načinom. Nije IKEA u delu grada gde svaki čas imamo liniju gradskog prevoza da prolazi , već u predgrađu , duž autoputa.
Ja ne bih tražio te stvari koje ti tražiš , nego bih tražio skraćenje linije 70. Na taj način dobijamo češći , bolji i efikasniji prevoz sa istim brojem vozila. Možda je tebi logično da neko ko sa prozora može da vidi IKEU , pola grada mora da obiđe da dođe do iste , a da gotovo pola NBG ima direktnu vezu sa istom , meni nije.
 
Vrh