Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509272#p509272:akzyu6ae je napisao(la):
Сенке » Sre Jan 17, 2018 5:22 pm[/url]":akzyu6ae]Линије из 1991. године.
Извор: Туристички план град из исте године.
2i231tt.jpg

1991. su postojale linije 55L i 59 od Prokopa do Zeleznika i Petlovog brda! :bash: :grand: :dil: :shok:
 
Aleksandar1":tpy1hdrw je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509272#p509272 je napisao(la):
Сенке » Sre Jan 17, 2018 5:22 pm[/url]":tpy1hdrw]Линије из 1991. године.
Извор: Туристички план град из исте године.

1991. su postojale linije 55L i 59 od Prokopa do Zeleznika i Petlovog brda! :bash: :grand: :dil: :shok:
Сећам се још као млађи те фамозне 59-ке са Прокопа. Ишла је као антибиотик на сат времена. Није ми јасна била њена функција тада док сада имамо половичну станицу нема адекватног превоза до ње сем линије 34 на 35 минута.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Krivo mi je sto retko od ljudi zna za pravi Ekspres, a to je bio 68E, i da li se neko seca 601E?!
 
Занимљиво да тог 68Е никада није било у попису линију у плановима града, макар није било у оним што их је радила Геокарта.
Наравно да људи не знају шта је експрес када су све Е линије уништене и на крају им је скинуто Е.
Ја се сећам да сам као баш мали једном видео 601Е код ГЖС.
 
Bio je i 47 express. Sećam se crvene metalne table sa natpisom "Ekspres" sa desne strane šoferke Sanosa. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=508969#p508969:otixh9km je napisao(la):
Aleksandar1 » 16 Јан 2018, 15:51[/url]":otixh9km]Po tvojoj logici, bilo koji razlog da se nadje, ti ces da ga izgeneralizujes do krajnjih granica, i onda ces da stavljas primedbu na takav uopsteni razlog, a ne na originalni.

To je nesto slicno zameni teza, i predstavlja nekorektan nacin diskutovanja. Isti komentar i g. Dimitriju Panticu.

сматрам да је непотребно. Стадион је покривен са 26,а осталом делу Јерковића је Стадион на пишомет. исто важи и за пијацу, која је покривена са 18 и 25 за оне којима је далеко, а на пишомет за остатак. а о сврсисходности 25П сам давно писао на овом форуму, још онда када је уведена, и став ми се није променио ни милиметар, а то је да се она укине и возила пребаце на 25 (са продужењем до Степине куће)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509432#p509432:27pkq4vu je napisao(la):
Сенке » Thu Jan 18, 2018 1:45 am[/url]":27pkq4vu]Занимљиво да тог 68Е никада није било у попису линију у плановима града, макар није било у оним што их је радила Геокарта.
Наравно да људи не знају шта је експрес када су све Е линије уништене и на крају им је скинуто Е.
Ја се сећам да сам као баш мали једном видео 601Е код ГЖС.
Pogledaj moj post u vezi 68E, ja kao Novobeogradjanin i dete blokova, odgovorno tvrdim da bi taj ekspres i dan danas znacio da se rastereti 95 sa te strane Novog Beograda, retko ko iz blokova ide dalje od Pancevca na toj strani!
 
Предлажем да 95 од бувљака иде Булеваром Хероја са Кошара тако би трамваји у Јурија Гагарина добили сврху.
 
Није поента ни терати људе да иду на трамваје који су спори и нефункционални. Реално, они и сада раде добар посао, с обзиром на то да не повезју строги центар града.
 
Mozda bi bilo dobro iskoristiti ovu podeljenost na GSP linije i na linije koje odrzavaju samo privatnici kako bi se napravila dodatna racionalizacija postojecih resursa.Neke GSP linije spojiti,kao i neke privatne....recimo....15+16...Karaburma-Zemun.....27e i 67....Mirijevo ka Blokovima......502+504.....Resnik-Vidikovac-B.Brdo...nesto na tu varijantu.....512+521...Sremcica preko Orlovace-Vidikovac-C.Vinogradi....42 i 59 razdvojiti na Autokomandi,jedno ka Slaviji, a druga linija ka Prokopu pa na GZS.....naravno...ima toga jos,ne mogu svega ni da se setim....pogotovo GSP treba sto vise da radi na stednji i pre svega pametnijem koriscenju kapaciteta koji svakako nisu u najboljem stanju,ali em im oslobodis linije i das privatnicima,a efekat i promene slabo vidljive...jer ne moze Solaris vecito da krpi sve rupe...i ti Solarisi su vec 5 godina u funkciji...a sto se privatnika tice,nadam se da ce i njihove linije biti odgovarajuce iskoriscene u buducnosti....
 
Aleksandar1":3urjg8cs je napisao(la):
Predlog za novu liniju:

33P Prokop - Kumodraz 2

Ово је немогуће из разлога пошто Хумска улица не може да прихвати јавни градски превоз.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Predlog za deljenje linije 42 na dve:

42P Prokop - Petlovo brdo
42T Bircaninova - Medjunarodna zeleznicka stanica "Topcider"
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509874#p509874:6vg6r8u5 je napisao(la):
igor989 » Fri Jan 19, 2018 8:01 pm[/url]":6vg6r8u5]
Aleksandar1":6vg6r8u5 je napisao(la):
Predlog za novu liniju:

33P Prokop - Kumodraz 2

Ово је немогуће из разлога пошто Хумска улица не може да прихвати јавни градски превоз.

Sent from my D6503 using Tapatalk

Dobro, Humska je potpuno nebitna za predlog, ne treba bukvalno gledati na mapu, tako je izbacio maps.google, i postoji paralelna trasa.
 
Aleksandar1":3uupw0nv je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509874#p509874 je napisao(la):
igor989 » Fri Jan 19, 2018 8:01 pm[/url]":3uupw0nv]
Aleksandar1":3uupw0nv je napisao(la):
Predlog za novu liniju:

33P Prokop - Kumodraz 2

Ово је немогуће из разлога пошто Хумска улица не може да прихвати јавни градски превоз.

Sent from my D6503 using Tapatalk

Dobro, Humska je potpuno nebitna za predlog, ne treba bukvalno gledati na mapu, tako je izbacio maps.google, i postoji paralelna trasa.
Боље 39 да се преусмери преко Прокопа.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Zašto toliko forsirate (odnosi se na množinu) Google maps kada on još uvek nije updejtovao izgled saobraćajnice kod Prokopa , a jeste planplus.rs? Zbog ovoga su ti mape netačne. Čemu forsiranje Humske ulice.
Za 33L bih predložio da ona od Trošarine ide preko naselja Stepa Stepanovićpa Bulevarom Peka Dabčevića do okretnice u Kumodražu II , kako bi se ispunio i zahtev stanoivnika Kumodraža II za povezivanjem ova dva naselja , obzirom da veliki broj dece ide tu u vrtić i osnovnu školu.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509879#p509879:1ugstniz je napisao(la):
Aleksandar1 » January 19th, 2018, 9:04 pm[/url]":1ugstniz]Dobro, Humska je potpuno nebitna za predlog, ne treba bukvalno gledati na mapu, tako je izbacio maps.google, i postoji paralelna trasa.
Šta će nam onda mapa ako treba da gledamo u pasulj da li si za neki predlog mislio tako kako je na mapi ili je drukčije? Zbunjujuće je.

P.S.
Zamolio bih sve dušebrižnike da što pre stanu u odbranu predlagača , i da nam što detaljnije objasne zašto su ovi moji predlozi infatilno - patetično - turističko - kružne budževine i da nam izlože svoje predloge od kojih ne postoji ništa bolje na čitavoj kugli zemaljskoj što bi rešilo problem prevoza u Beogradu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509887#p509887:38ll66qw je napisao(la):
solecar » Fri Jan 19, 2018 8:16 pm[/url]":38ll66qw]Zašto toliko forsirate (odnosi se na množinu)...

Nisam nikada ni pomislio (i nikada ne bi) da mi persiras...
 
Zato što ima takvih koji pomisle i moram da istaknem , da ne bude zabune.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509881#p509881:1qxx4tnb je napisao(la):
igor989 » Pet Jan 19, 2018 8:06 pm[/url]":1qxx4tnb]Боље 39 да се преусмери преко Прокопа.
Citava svrha linije 39 je da preveze ljude na slaviju.

Prokopu je za pocetak sasvim dovoljno preusmerenje 40 i 41. I bolji takt na 36.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509887#p509887:3q7051bc je napisao(la):
solecar » Fri Jan 19, 2018 8:16 pm[/url]":3q7051bc]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509879#p509879:3q7051bc je napisao(la):
Aleksandar1 » January 19th, 2018, 9:04 pm[/url]":3q7051bc]Dobro, Humska je potpuno nebitna za predlog, ne treba bukvalno gledati na mapu, tako je izbacio maps.google, i postoji paralelna trasa.
Šta će nam onda mapa ako treba da gledamo u pasulj da li si za neki predlog mislio tako kako je na mapi ili je drukčije? Zbunjujuće je.

Vazi, ima smisla to sto kazes, a kad si vec primetio, da onda detaljnije objasnim:

Namerno sam ostavio takvu trasu preko Humske. Jedan razlog je sto mapu vidim samo kao ilustraciju koja daje neki uopsteni utisak o proprocijama trase, ilustraciju ideje, a ne tehnickih detalja. (Dobro, mozda drugi ne gledaju na to tako, u tome je svakako moja greska.) Drugi razlog je sto (po meni) Vojvode Stepe, sa aktiviranjem Prokopa, dobija sansu da se prirodno nastavi do Prokopa jednog dana. Tako da je mapa jedan vid skrivene sugestije. Ustvari, jednog dana, ta predlozena trasa 33P bi mogla da postane solidna tramvajska!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509896#p509896:9vtynii6 je napisao(la):
Aleksandar1 » January 19th, 2018, 9:32 pm[/url]":9vtynii6]Namerno sam ostavio takvu trasu preko Humske. Jedan razlog je sto mapu vidim samo kao ilustraciju koja daje neki uopsteni utisak o proprocijama trase, ilustraciju ideje, a ne tehnickih detalja. (Dobro, mozda drugi ne gledaju na to tako, u tome je svakako moja greska.)
Poslednjom rečenicom si rekao suštinu. Ja do sada nisam video da iko drugi mapu vidi kao uopštenu ilustraciju ideje , već kao tehnički precizno predstavljenu ideju , radi lakše vizuelizacije i shvatanja ideje. Svi mapu gledaju

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509896#p509896:9vtynii6 je napisao(la):
Aleksandar1 » January 19th, 2018, 9:32 pm[/url]":9vtynii6]Drugi razlog je sto (po meni) Vojvode Stepe, sa aktiviranjem Prokopa, dobija sansu da se prirodno nastavi do Prokopa jednog dana. Tako da je mapa jedan vid skrivene sugestije. Ustvari, jednog dana, ta predlozena trasa 33P bi mogla da postane solidna tramvajska!
Nisam te najbolje razumeo šta si hteo da kažeš sa ovim? Da li se slažeš ili ne sa mojim predlogom preko Stepe?

P.S.
Zamolio bih sve dušebrižnike da što pre stanu u odbranu predlagača , i da nam što detaljnije objasne zašto su ovi moji predlozi infatilno - patetično - turističko - kružne budževine i da nam izlože svoje predloge od kojih ne postoji ništa bolje na čitavoj kugli zemaljskoj što bi rešilo problem prevoza u Beogradu.
 
Vrh