Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Ovo je verovatno prelazno rešenje dok ne smisle bolju trasu...kad je 85 prvi put bila uvedena,trasa joj je bila Čukarička Padina-Belvil,na trasi su radila 2 vozila Laste,i išla je na 20 minuta koliko se sećam...a pogledajte u kakvu liniju je izrasla,koja je sad već postala linija bez koje se ne može...ovo sa 80 mi upravo na to liči,da će u nekom trenutku ova linija završiti kao linija koja će okretati negde dalje od Padine...uostalom,mislim da će uskoro sigurno krenuti da koriste obilaznicu za neke nove linije,obzirom da Streli samo stižu vozila,pitanje je dana kad će se pojaviti mogucnost da otvore opet neku novu liniju.
Oni koliko vidim verovatno planiraju da u sklopu"novogodišnjih iznenadjenja",jel,da sve djuture spoje u nekoliko novih promena...da ispada kako sve lepo bude za putnike novo...
80 da ide od Padine do Ikee,
8 da ide od Omladinskog do Banjice
18 da preusmere preko Beograd jug stanice
Verovatno 36,46 i 55 isto tako da preusmere da prolaze kroz Beograd jug
Koliko čujem i opcija da se otvori 93 postoji koliko se sećam od Bež Kose do Miljakovca...
I sve mi sad to miriše da će krenuti od 1 januara,kao da se sve tempira za taj datum....
Ja očekujem u toku sledeće godine da će uvesti neku varijantu linije 300,koja bi bila kružnog tipa,s tim što se verovatno čeka da se odradi onaj čep kod Topčiderskog Parka i kružni tok dole u Košutnjaku u sklopu proširenja Bulevara Patrijarha Pavla...tu će oni natrpati tek onda brdo linija kako bi ga izreklamirali,ne brinem ja...
Stanica Beograd Jug im je idealna da reše deo čepova na Autokomandi,jer ona još nije,a može jednog dana da se kompletno poveže sa ulivnim rampama Autokomande,to su za njih stvari koje mogu da odrade ako bude bilo volje...ovako najbolje izreklamiraju novu stvar prebacivanjem linija ili pravljenjem novih...pa oni ce ovu liniju 80 sigurno staviti da prolazi kroz Beograd Jug odnosno da tu ima stajalište....sve je uvezano i povezano...živi bili i videli...

Sent from my SM-A566B using Tapatalk
Линија 85 је франкенштајн. Продукт посматрања Леве обале као слепог црева Београда.
Више десетина хиљада људи је до скоро зависило од те једне линије која је дугачка скоро 30 километара и прелазила два моста. Нове алтернативне линије су лоше и кратке.
Поцепати коначно ту линији и увести јадницима са Леве обале нешто иоле пристојно.
 
Koliko čujem i opcija da se otvori 93 postoji koliko se sećam od Bež Kose do Miljakovca...

Да се коначно искористи Булевар хероја са Кошара где тренутно пролази само 607? Подржавам.
---

Неће, наравно. Сад видим да сам већ коментарисао.
 
Poslednja izmena:
Trasa linije 80 još uvek nije izašla,deluje mi da ni oni ne znaju gde da je stave...

Sent from my SM-A566B using Tapatalk
 
Trasa linije 80 još uvek nije izašla,deluje mi da ni oni ne znaju gde da je stave...

Sent from my SM-A566B using Tapatalk
Чукаричка падина - Сајам - Кнеза Милоша - Славија - Коњарник трасом 31, Устаничка, ММЛ, Калуђерица (може да сврати по људе из Болеча и Гроцке и врати се до Лештана па на аутопут до Икее).
П.С. Сарказам логично, људи из СЈП су толико неспособни да не знају где се налазе, они из својих кола никад нису изашли, на сеоским локалним линијама у приградским општинама поубацивали на појединим линијама поласке на 10,15 минута, а нису покрпили све рупе што се тога тиче.
 
Икеа важнија од Великог мокрог луга у Калеђерице поред којих 70 и 80 "пролећу са циглом на гасу". Изгледа само општине Нови Београд и Земун имају привилегију да имају стајалишта на аутопуту/мотопуту.
 
Понтецијална траса 80:

1. Иста као 18 од Мостара (тренутна и будућа измењена због станице Југ)
2. Војводе Степе - Вождовачки кружни пут
3. Иста траса као 39 кроз БПК па Вождовачки Кружни пут

Некако ми није реално да се преклапа од Мостара 100% са 18 па мислим да ће ипак ићи Вождовачким кружним путем уколико су и тамо означили. Бар да покрије Карићеве зграде.
 
nemojte me držati za reč, ali po onome što sam čuo, mostar - prokop - dragiša mišović - trošarina - braće jerković - medaković - autoput. pravac 80 minuta. po nekoj priči čak i silazi pored partizanovog i zvezdinog stadiona, u šta mi je teško da poverujem. deo polazaka bi trebalo da ide niš ekspresu, mada niko od njihovih vozača baš ne trči da vozi takvu liniju.
u svakom slučaju, ovde imamo live prenos kako ova garnitura odlučuje o trasama i linijama. bukvalno pijačno pogađanje sa kartelima sakrivenim iza privatnih prevoznika i balansiranje da se svi namire. i ne, niko pre to nije baš tako radio. dva dana pred uspostavljanje linije niko ne zna gde tačno vozi, povlače se redovi vožnje, onako jedna sramota uživo.
jesen 2024: hej, ova 56l je baš super i korisna, što bre radi samo u špicu, ajde da je produžimo ceo dan!
jesen 2025: hej, ova 56l je baš bezveze i beskorisna, hajde da je ukinemo!
iscrpna analiza i stručnost, bato!
niko ne odgovara za pogrešne procene, za rasute pare. ništa.
na nekom kablovskom kanalu ide repriza monti pajtona, ali ni tamo nema baš ovako nadrealnih skečeva.
 
Poslednja izmena:
Ako će ova linija imati smisao ja ne znam. Inače ko će je držati ni meni više nije logično. Uzeti u obzir da se Dumeco obnovio sa 5 Otokara, C&LC sa još 3 i da se Niš Ekspresu ukida 56L.
 
Dumeco je nabavio jer mora. Aneksom ugovora privatnici ne moraju da potpuno izbacuju Euro 5 vozila iz upotrebe, ali umesto toga moraju da budu iskljucivo rezerve, ne i redovna vozila. Samim tim su Dumeco i C&LC morali da nabave nova vozila.
 
Žali Bože para koje će ići na ovo.

Screenshot (1336).png
 
Жали Боже шта Икеа плаћа...

Иначе, добро ми дође једино до Светозара Радојичића ако ми наиђе. Не морам да се цимам до Аутокоманде на 70 и да редовоно упадам у гужву на аутопуту.
Ето једине предности бар мени. Интервал је сраман и треба да иде бар на 10 мин целодневно како би имала ефекта, овако, нико то неће користити. Могли су 3 линије уместо ове једне увести на истој траси.

ЕДИТ: Не може бити испомоћ 50-ице никако са овим интервалом. Буквално је направљена да се млати кмтража (полу)празним аутобусима.
 
Poslednja izmena:
Oni nisu ni razmisljaji da naselja Ibarske magistrale povezu sa Ikeom.Oni su hteli za 80: Da povezu padinu sa sajmom(kao ispomoc 56 umesto buduce ukinute 56L) i prokopom.Kao i da trosarina,dedinje i banjica povezu direkt sa prokopom i sajmom.A da i s dr strane bude ispomoc 50ice kao, kao i da mestani jerkovica i medaka se ne pretrpavaju na 70.Bar ja tako kapiram njihov razlog.A mogli su 56L sa tim delom da skrate samo do Trosarine ili Jerkovic/Medak 3.
 
Oni nisu ni razmisljaji da naselja Ibarske magistrale povezu sa Ikeom.Oni su hteli za 80: Da povezu padinu sa sajmom(kao ispomoc 56 umesto buduce ukinute 56L) i prokopom.Kao i da trosarina,dedinje i banjica povezu direkt sa prokopom i sajmom.A da i s dr strane bude ispomoc 50ice kao, kao i da mestani jerkovica i medaka se ne pretrpavaju na 70.Bar ja tako kapiram njihov razlog.A mogli su 56L sa tim delom da skrate samo do Trosarine ili Jerkovic/Medak 3.
Беле воде - Медак 3 је могло реално, преко Чукаричке падине да не би имало 90% поклапања са 51, а Чукаричка падина - Икеа преко Ибарске и обилазнице.
 
A ne ukinuli Čukarila padina, sad je Čukarička padina 🥺. Zašto je nisu stavili na makar 15 minuta radnim danima? Ovo je malo reći jadna trasa.
Vidim ne svraća do pogona Kosmaj i SP Lasta.
Često su puni autobusi 56L, mogli su da promene ugovor za 56 i stave 18 zglobnih i 2 solo vozila, pa 2 rezervna zgloba ako zatreba.
 
A ne ukinuli Čukarila padina, sad je Čukarička padina 🥺. Zašto je nisu stavili na makar 15 minuta radnim danima? Ovo je malo reći jadna trasa.
Vidim ne svraća do pogona Kosmaj i SP Lasta.
Često su puni autobusi 56L, mogli su da promene ugovor za 56 i stave 18 zglobnih i 2 solo vozila, pa 2 rezervna zgloba ako zatreba.
Зашто би свраћала кад то ради 70 са којом се брже стиже до центра.
 
Vrh