Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Нема од тога ништа, док су Ови на власти потез 300 даље од Цветка, Устаничке и Шумица неће ићи. А да треба увести не једну него бар 3 линије + реорганизовати све са Устаничке треба.
 
Мислим да је и окретница Блок 70 где окреће 68 неискоришћена.
 
Jel okretnica Blok 58 na kraju Agostinja Neta? Tu prebaciti 27E i 35. Blok 20 ukinuti, a kad se tu spoji ulica s Mihajla Pupina, kroz Vladimira Popovića pustiti jednu liniju da prolazi. Okretnica je od početka nepotrebna.
 
Неће бити увођења нових линија за Блок 58, тако су ми одговорили из СЈП. Што значи да вероватно се линије са Блока 20 пребацују ту.
 
Било би лепо увести нешто из Грочанских насеља ка новој окретници, пре свега Калуђерице
Dovoljno je Blok 20, kad se već odatle sklanja 35, a vrlo moguće zajedno sa njom i 27E. Po meni odlična izmena jer linije neće biti mnogo duže, a dobiće se znacajna veza sa Basovom stanicom, gde će se 95 rasteretiti.
 
Нема од тога ништа, док су Ови на власти потез 300 даље од Цветка, Устаничке и Шумица неће ићи. А да треба увести не једну него бар 3 линије + реорганизовати све са Устаничке треба.
Ne znam koliko to ima veze sa bilo kojom vlašću koliko ima do interesovanja opštinskih čelnika u kojoj god da su partiji. Do sada se niko od njih nije bavio javnim prevozom ozbiljnije, iako je to jedna od najvećih problematika svih naselja iza Ustaničke.
Trenutno i kad bi se uvela neka linija, morao bi neko od privatnika da je drži zbog četvrte zone. Nisam baš siguran kako stoje sa vozilima i vozačima za neku dužu liniju. Drugo rešenje bi bilo širenje treće zone i tu bi onda mogao GSP.
U Kaluđerici trenutno ima prostora da se uspostavi nova linija do planiranog groblja. Mislim da su sad taj deo proširili.
Ustanička kao Bangladeš trenutno, haos, zastoji, nepropisna parkiranja, nema mesta za vozila da prave pauzu, ne mogu da uđu ili izađu sa okretnice... Mislim da je najgora i najviše haotična okretnica, a sve bi bilo rešeno produžavanjem linija.
Al džabe im i slati predloge. Mišljenja sam da ko god ide dalje od Ustaničke, najviše se isplati kolima.
 
Неће бити увођења нових линија за Блок 58, тако су ми одговорили из СЈП. Што значи да вероватно се линије са Блока 20 пребацују ту.

Kod NCR-a se gradi novi terminus i to poprilično velik, vrlo verovatno da će tu biti dosta novina..
 
Blok 58, davno planirana u reorganizaciji linija 2015. Prvo, naziv zbunjuje, jer će svako pitati gde je to. Ako 35 i 27e idu tamo, biće korisno za bas stanicu, ali onda će gurati sa zelenog na blok 20. Kada smo kod bloka 58, onda beše 81 i 81L, uz streline kilometre šta još može od linija.
 
Tu realno ne vidim ništa od postojećih linija, osim 27E i 35. Ali ako one idu u Blok 58, šta ćw ovde? Možda 46, 51?
Можда пре 51 јер ми нема смисла да две линије са Нбгд у близини иду до Миријева (27Е, 46).
 
Tu realno ne vidim ništa od postojećih linija, osim 27E i 35. Ali ako one idu u Blok 58, šta ćw ovde? Možda 46, 51?
Koliko se sećam i za 46 je bio plan da se produži negde u okolini BAS-a. Ima šansi i da okretnica Blok 20 ostane samo sa 612.
 
Koliko se sećam i za 46 je bio plan da se produži negde u okolini BAS-a. Ima šansi i da okretnica Blok 20 ostane samo sa 612.
По мн јако глупо за 46, онда би Миријево имало три аутобуске линије на Новом Београду (27Е,46,74), док нпр Кумодраж нема директну везу са Новим Београдом, односно блоковима.
 
Ne kažem da će biti tako, već da su to bili neki planovi o kojima se pričalo pre par peseci. Postoji šansa da 46 ostane gde jeste, da se produži do Bloka 20 ili da se neka potpuno druga linija izmesti u Blok 20. Za sad možemo da nagađamo samo.
 
Vrh