Ne znam koliko to ima veze sa bilo kojom vlašću koliko ima do interesovanja opštinskih čelnika u kojoj god da su partiji. Do sada se niko od njih nije bavio javnim prevozom ozbiljnije, iako je to jedna od najvećih problematika svih naselja iza Ustaničke.
Trenutno i kad bi se uvela neka linija, morao bi neko od privatnika da je drži zbog četvrte zone. Nisam baš siguran kako stoje sa vozilima i vozačima za neku dužu liniju. Drugo rešenje bi bilo širenje treće zone i tu bi onda mogao GSP.
U Kaluđerici trenutno ima prostora da se uspostavi nova linija do planiranog groblja. Mislim da su sad taj deo proširili.
Ustanička kao Bangladeš trenutno, haos, zastoji, nepropisna parkiranja, nema mesta za vozila da prave pauzu, ne mogu da uđu ili izađu sa okretnice... Mislim da je najgora i najviše haotična okretnica, a sve bi bilo rešeno produžavanjem linija.
Al džabe im i slati predloge. Mišljenja sam da ko god ide dalje od Ustaničke, najviše se isplati kolima.