Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Jel okretnica Blok 58 na kraju Agostinja Neta? Tu prebaciti 27E i 35. Blok 20 ukinuti, a kad se tu spoji ulica s Mihajla Pupina, kroz Vladimira Popovića pustiti jednu liniju da prolazi. Okretnica je od početka nepotrebna.
 
Неће бити увођења нових линија за Блок 58, тако су ми одговорили из СЈП. Што значи да вероватно се линије са Блока 20 пребацују ту.
 
Било би лепо увести нешто из Грочанских насеља ка новој окретници, пре свега Калуђерице
Dovoljno je Blok 20, kad se već odatle sklanja 35, a vrlo moguće zajedno sa njom i 27E. Po meni odlična izmena jer linije neće biti mnogo duže, a dobiće se znacajna veza sa Basovom stanicom, gde će se 95 rasteretiti.
 
Нема од тога ништа, док су Ови на власти потез 300 даље од Цветка, Устаничке и Шумица неће ићи. А да треба увести не једну него бар 3 линије + реорганизовати све са Устаничке треба.
Ne znam koliko to ima veze sa bilo kojom vlašću koliko ima do interesovanja opštinskih čelnika u kojoj god da su partiji. Do sada se niko od njih nije bavio javnim prevozom ozbiljnije, iako je to jedna od najvećih problematika svih naselja iza Ustaničke.
Trenutno i kad bi se uvela neka linija, morao bi neko od privatnika da je drži zbog četvrte zone. Nisam baš siguran kako stoje sa vozilima i vozačima za neku dužu liniju. Drugo rešenje bi bilo širenje treće zone i tu bi onda mogao GSP.
U Kaluđerici trenutno ima prostora da se uspostavi nova linija do planiranog groblja. Mislim da su sad taj deo proširili.
Ustanička kao Bangladeš trenutno, haos, zastoji, nepropisna parkiranja, nema mesta za vozila da prave pauzu, ne mogu da uđu ili izađu sa okretnice... Mislim da je najgora i najviše haotična okretnica, a sve bi bilo rešeno produžavanjem linija.
Al džabe im i slati predloge. Mišljenja sam da ko god ide dalje od Ustaničke, najviše se isplati kolima.
 
Неће бити увођења нових линија за Блок 58, тако су ми одговорили из СЈП. Што значи да вероватно се линије са Блока 20 пребацују ту.

Kod NCR-a se gradi novi terminus i to poprilično velik, vrlo verovatno da će tu biti dosta novina..
 
Blok 58, davno planirana u reorganizaciji linija 2015. Prvo, naziv zbunjuje, jer će svako pitati gde je to. Ako 35 i 27e idu tamo, biće korisno za bas stanicu, ali onda će gurati sa zelenog na blok 20. Kada smo kod bloka 58, onda beše 81 i 81L, uz streline kilometre šta još može od linija.
 
Tu realno ne vidim ništa od postojećih linija, osim 27E i 35. Ali ako one idu u Blok 58, šta ćw ovde? Možda 46, 51?
Можда пре 51 јер ми нема смисла да две линије са Нбгд у близини иду до Миријева (27Е, 46).
 
Tu realno ne vidim ništa od postojećih linija, osim 27E i 35. Ali ako one idu u Blok 58, šta ćw ovde? Možda 46, 51?
Koliko se sećam i za 46 je bio plan da se produži negde u okolini BAS-a. Ima šansi i da okretnica Blok 20 ostane samo sa 612.
 
Koliko se sećam i za 46 je bio plan da se produži negde u okolini BAS-a. Ima šansi i da okretnica Blok 20 ostane samo sa 612.
По мн јако глупо за 46, онда би Миријево имало три аутобуске линије на Новом Београду (27Е,46,74), док нпр Кумодраж нема директну везу са Новим Београдом, односно блоковима.
 
Ne kažem da će biti tako, već da su to bili neki planovi o kojima se pričalo pre par peseci. Postoji šansa da 46 ostane gde jeste, da se produži do Bloka 20 ili da se neka potpuno druga linija izmesti u Blok 20. Za sad možemo da nagađamo samo.
 
Da li se zna koji se se autobusi okretati na novoj okretnici u agostina neta (zmedju bloka 58 i 70)? Neka nova linija ili se produzavaju postojece?
 
Opet se majmunišu sa 31icama samo do Slavije. Zato što su mentoli toliko usporili JGP u centru sa onolikim besmislenim kružnim tokovima i semaforima da im pola vozila ostane zaglavljeno tu pa se onda Šupić stručnjaci sete da kasape sve do Slavije da bi šatro održali takt.

Na Studentskom trgu samo ova dva novopostavljena Šupićevska semafora pojedu javnom prevozu 2 minuta dok ga puste da izađe iz okretnice.
2510199241.jpg
 
Opet se majmunišu sa 31icama samo do Slavije. Zato što su mentoli toliko usporili JGP u centru sa onolikim besmislenim kružnim tokovima i semaforima da im pola vozila ostane zaglavljeno tu pa se onda Šupić stručnjaci sete da kasape sve do Slavije da bi šatro održali takt.

Na Studentskom trgu samo ova dva novopostavljena Šupićevska semafora pojedu javnom prevozu 2 minuta dok ga puste da izađe iz okretnice.
Pogledajte prilog 255700
Razlog ispadanja na 31 i kašnjenja je to što genijalci iz Resavske ceo dan blokiraju raskrsnicu sa Kralja Milana, a policije nema nigde i onda mi sa 31 stojimo tu jedno 15-20 minuta svaki krug. Naravno doprineli su i sa kretenskim rešenjima poput kružnog toga i ove retardirane okretnice koju ne mogu da smislim. Dešavalo mi se i ovako nešto, da me kolege sa trola blokiraju i da ne mogu da krenem.
A taj semafor samo nama vozacima pojede po 2 minuta pauze na oba terminusa, gde moramo da gledamo kad će otvoriti zeleno, jer ako ne prođemo na zeleno, a fazon minut ili dva je do polaska, mi na sledećem semaforu već kasnimo bar 2 minuta u polasku i kolege iza tebe te odmah stiže.
 

Prilozi

  • IMG_2745.jpeg
    IMG_2745.jpeg
    75,7 KB · Pregleda: 29
Ne umeju ništa da reše, samo unište sve što dohvate.

Uveli su semafore gde ih nikad pre nije bilo a ukinuli pešački koji je stajao tu sto godina. Usporili su JGP bezveze, na okretnicu nabili glupave semafore, suzili postojeći izlaz i ukinuli onaj drugi.

Jedino što je dobijeno onim kružnim tokom na Terazijama je što kao sada može da se skrene od Igumanove palate levo u Kralja Milana (preko polukružnog na KT). Čitavih 50 automobila dnevno... A zato su napravili 10 drugih propusta i brljotina sa tim KT koji im niko nije ni tražio.

U Vasinoj i na Studentskom trgu uopšte ne treba da bude semafora nigde. Jedino kod Pošte možda, zbog raskrsnice sa Kneginje Ljubice. I kod Pozorišta, naravno. Sve ostalo se može rešiti pešačkim sa ležećim koji bi usporavao ali ne bi zaustavljao kad nema potrebe. I uz reorganizaciju cele ulice, o čemu sam pisao na drugim temama.

Ceo centar su pretumbali a ništa nisu rešili nego samo zgovnali još više. Na Trgu ukinuli drugi najprometniji i najpoztrebniji pešački (Dunav-Staklenac) jer je Holirisani debil hteo kružni tok sa lažnim starim satom (koji mu opet niko nije tražio) a nije umeo drukčije da izvede to nego da ukine pešački.

Ja kad hodam tuda ne zarezujem nijedan od tih novih semafora (što su nedavno dodali). A kad mi treba, pređem lepo kod KFCa gde sam prelazio i prethodnih 30 i kusur godina. Naravno, sačekam da prođu vozila da ih ne bih dovodio u konflikt i prekršaj. Ali čim nema nikog, prelazim. Čak i pred Belemudima koje su tamo postavili, ali znam da mi ne mogu ništa za to (a i ne zanima ih).
 
Poslednja izmena:
Blok 58, davno planirana u reorganizaciji linija 2015. Prvo, naziv zbunjuje, jer će svako pitati gde je to.​
Nije zbunjujuće, jer ako se pogleda način obeležavanja u Savskim blokovima, vidi se da se za svaki terminus uzima blok sa leve strane. Jedini izuzetak je, uslovno rečeno, blok 72.

Blok 45 - između blokova 45 i 71
Blok 44 - između blokova 44 i 45
Blok 70 - između blokova 44 i 70
Blok 70A - između blokova 70 i 70A
Blok 58 - između blokova 70A i 58​

Jel okretnica Blok 58 na kraju Agostinja Neta?
Čisto da nabacim par zanimljivosti.

1.Trešnjinog cveta - Bulevar umetnosti - železnički podvožnjak - Dr Agostina Neta - Blok 58

2. Bulevar Mihajla Pupina - Bulevar umetnosti - železnički podvožnjak - Dr Agostina Neta - Blok 58

3. Linija 71 / Bulevar Mihajla Pupina - Bulevar umetnosti - Bulevar Milutina Milankovića

Može da se prebaci da ide Bulevar Mihajla Pupina - Bulevar umetnosti - železnički podvožnjak - Bulevar heroja sa Košara /bliže samoj ŽS Tošin bunar/ - Tošin bunar

Kao što sam preneo informaciju još pre 2 meseca ovde. Ovde će sigurno biti 35, a videćemo za ostale linije.
Od koga beše info?

Неће бити увођења нових линија за Блок 58, тако су ми одговорили из СЈП. Што значи да вероватно се линије са Блока 20 пребацују ту.
Ako 35 i 27e idu tamo, biće korisno za bas stanicu, ali onda će gurati sa zelenog na blok 20. Kada smo kod bloka 58, onda beše 81 i 81L, uz streline kilometre šta još može od linija.
81, jer se rasterećuju Paviljoni.
Kod NCR-a se gradi novi terminus i to poprilično velik, vrlo verovatno da će tu biti dosta novina..​
Jel imaš neki zvanični info ili je neka "vozačka priča"? Ako je to slučajno ono vezano zaq render, ja nisam razumeo da će se graditi i okretnica.
Koliko se sećam i za 46 je bio plan da se produži negde u okolini BAS-a. Ima šansi i da okretnica Blok 20 ostane samo sa 612.
По мн јако глупо за 46, онда би Миријево имало три аутобуске линије на Новом Београду (27Е,46,74), док нпр Кумодраж нема директну везу са Новим Београдом, односно блоковима.
Moje neko razmišljanje od ranije, nevezano za ovu novonajavljenu situaciju. Kakvo je vaše (množina) razmišljanje na sledeću temu?

Da se linija 74 skrati ide od omladinskog stadiona preko Severnog bulevara na BK, a da se linija 16 bproduži od okretnice Karaburma II preko Mirijevskog bulevara sadašnjom trasom linije 74 do Mirijeva III, a da se linija 25P izmesti da ide Matice Srpske (trasa linije 79 pored pijace) umesto Mirijevskim vencem, gde bi bile po predlogu 16, 46 i 63.
 
Било би лепо увести нешто из Грочанских насеља ка новој окретници, пре свега Калуђерице

Нема од тога ништа, док су Ови на власти потез 300 даље од Цветка, Устаничке и Шумица неће ићи. А да треба увести не једну него бар 3 линије + реорганизовати све са Устаничке треба.

Ne znam koliko to ima veze sa bilo kojom vlašću koliko ima do interesovanja opštinskih čelnika u kojoj god da su partiji. Do sada se niko od njih nije bavio javnim prevozom ozbiljnije, iako je to jedna od najvećih problematika svih naselja iza Ustaničke.
Trenutno i kad bi se uvela neka linija, morao bi neko od privatnika da je drži zbog četvrte zone. Nisam baš siguran kako stoje sa vozilima i vozačima za neku dužu liniju. Drugo rešenje bi bilo širenje treće zone i tu bi onda mogao GSP.
U Kaluđerici trenutno ima prostora da se uspostavi nova linija do planiranog groblja. Mislim da su sad taj deo proširili.
Ustanička kao Bangladeš trenutno, haos, zastoji, nepropisna parkiranja, nema mesta za vozila da prave pauzu, ne mogu da uđu ili izađu sa okretnice... Mislim da je najgora i najviše haotična okretnica, a sve bi bilo rešeno produžavanjem linija.
Al džabe im i slati predloge. Mišljenja sam da ko god ide dalje od Ustaničke, najviše se isplati kolima.

Izvor je Banković 👇

grocka 302 00.jpg


grocka 302 0.jpg


grocka 302 1.jpg


grocka 302 02.jpg


grocka 302 2.jpg


grocka 302 3.jpg


grocka 302 4.jpg


grocka 304.jpg


grocka 306.jpg
 
Одговор у смислу "имате где да преседнете, шта кукате"
Докле год неко из Гроцке не покрене ствари озбиљније као што то раде из других општина овакви ће одговори бити. Пс занима ме њихов одговор кад им будем предложио да приградске линије ка БАС-у користе стајалиште Сава Центар
 
Vrh