Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Постојањем линије 300 не би било потребе да 306 иде до Бубањ потока, једино ако би била продужена до Икее
 
Pa originalno je trebalo samo vikendom da svraća do IKEE, a naknadno je spominjano da 311 bude produžen do tamo, jer je put probijen od okretnice Ravan, samo je ostalo da se asfaltira, koliko se sećam.​
Пут јесте пре неколико година насут од Лештана (Раван) до Врчина (Траншпед), али да би се асфалтирао и аутобус прошао, најпре на неким деловима мора да се прошира и такође, на неким деловима имовинско-правно да се реши са власницима парцела.
 
Ovih dana sam išao do Subotice i Novom Sada i muka mi je bilo od katastrofalne povezanosti sa stanicom, gde sam morao da idem pešaka od Mostara do stanice i uvek moram da krenem od kuće najmanje sat ipo vremena pre polaska voza da bih stigao i čak tako jedva stignem. Prosto su 36 i 38L neupotrebljive, 36 jer autobusi iz oba pravca stignu u isto vreme kod Franša i onda nijednog nema 20 minuta i 38L jer ide na pola sata i apsolutno nikad se ne potrefi da dođe kad treba, jer sa polascima u 35 sa Kosmaja ne stižeš na voz koji ide u 00. 38L vi trebala da ide u 55 i 25, a ne ovako gde je linija prosto neupotrebljiva.
Ja sam predlagao liniju od Vinče do Žs, gde bi se rešili svi problemi poteza 300 u jednom, dobili bi vezu sa autoputem, brzu vezu sa Franšom i Mostarom za dalja presedanja, kao i vezu sa Žs. Linija bi bila korisna i za Leštance, jer je moja ideja da sa kružnog puta ulazi u centar Leštana i onda se okrene i nastavi nazad do autoputa.
Naša veza sa Žs je stvarno sramna, a sledeće godine je planirano otvaranje pruge do Budimpešte i Beča.
 
То под обавезно. Није неки спас за потез 300 али боље ишта него ништа. Сад не знам да ли је могуће због Милошевог кладенца да иде на 15 мин.
 
Neka mi niko ne dira 38, iovako je pakao bez 20ice. Do Medaka 3 idem 38icom pa od Šumica 29kom.
 
Neka mi niko ne dira 38, iovako je pakao bez 20ice. Do Medaka 3 idem 38icom pa od Šumica 29kom.
До Шумица нема смисла, има само даље, зато треба спојити 38 и 38Л што би било добро и за вас из ВМЛ и делимично потез 300.
 
Po meni može da ostane ovakva i da ide autoputem, jer mi odgovara da izađem kod Toplice Milana i posle odem pešaka preko plavog mosta do šumica
 
Tu već ide 70, bolje da ide u oba smera Ustaničkom, jer je potrebna veza sa Šumicama gde ulazi najviše ljudi za VML i da bi kolko tolko rasteretila 17
70 ide isto svake prestupne godine, a u Ustaničkoj tokom špica ima da poispadaju svi zbog gužve kod Dušanovac pošte, što nikako ne treba jednoj liniji koja je veza sa Žs
 
Pa u pravu je Vinčanac, koliko puta mi se desilo da izađem kod pošte i odšetam do prvog narednog stajališta, jer je gužva stravična u tom delu.
To bi se jedino rešilo dodavanjem žute trake, (i uopšte gradnjom UMP-a, no da ne širim temu) ali postoji problem oko prostora od Grčić Milenka do DZ Voždovac, jako je usko u tom delu.

Ja sam za to da 38L ide kroz Ustaničku, ali moraju da se ispune neki uslovi, ovako je to besmisleno, svaka linija koja povezuje železničku mora da bude kvalitetna - iz tog razloga nisam zadovoljan ni sa 36, jer kači nezgodne delove grada u špicu.
 
Кроз маглу се сећам да је неко предлагао - да се уведе линија која би ишла аутопутем/Устаничком до Сава центра или још боље Арене или даље и назад, као 493К што ради. Растеретиле би се 17, 18 и 70 уз нормалан такт који би био исти свих 7 дана у недељи. Почетна станица би могла бити Коњарник, Медаковић 3 или Јерковић у случају да се одмах укључује на аутопут. Шта мислите о овоме?
 
Ja sam za to da 38L ide kroz Ustaničku, ali moraju da se ispune neki uslovi, ovako je to besmisleno, svaka linija koja povezuje železničku mora da bude kvalitetna - iz tog razloga nisam zadovoljan ni sa 36, jer kači nezgodne delove grada u špicu.​
Ja bih voleo da čujem koji to kraj grada nema gužve u špicu, a da nije u pitanju linija 700 i sl. lokali.

Ja recimo nisam zadovoljan što linije 40 i 41 upadaju u gužve tokom špica, pa ih opet koristim. Ovo je konstatacija.
Кроз маглу се сећам да је неко предлагао - да се уведе линија која би ишла аутопутем/Устаничком до Сава центра или још боље Арене или даље и назад, као 493К што ради. Растеретиле би се 17, 18 и 70 уз нормалан такт који би био исти свих 7 дана у недељи. Почетна станица би могла бити Коњарник, Медаковић 3 или Јерковић у случају да се одмах укључује на аутопут. Шта мислите о овоме?
Bilo je mojih predloga, a i predloga drugih na tu temu.


 
Vrh