Пут јесте пре неколико година насут од Лештана (Раван) до Врчина (Траншпед), али да би се асфалтирао и аутобус прошао, најпре на неким деловима мора да се прошира и такође, на неким деловима имовинско-правно да се реши са власницима парцела.Pa originalno je trebalo samo vikendom da svraća do IKEE, a naknadno je spominjano da 311 bude produžen do tamo, jer je put probijen od okretnice Ravan, samo je ostalo da se asfaltira, koliko se sećam.
До Шумица нема смисла, има само даље, зато треба спојити 38 и 38Л што би било добро и за вас из ВМЛ и делимично потез 300.Neka mi niko ne dira 38, iovako je pakao bez 20ice. Do Medaka 3 idem 38icom pa od Šumica 29kom.
70 ide isto svake prestupne godine, a u Ustaničkoj tokom špica ima da poispadaju svi zbog gužve kod Dušanovac pošte, što nikako ne treba jednoj liniji koja je veza sa ŽsTu već ide 70, bolje da ide u oba smera Ustaničkom, jer je potrebna veza sa Šumicama gde ulazi najviše ljudi za VML i da bi kolko tolko rasteretila 17
70 ide isto svake prestupne godine, a u Ustaničkoj tokom špica ima da poispadaju svi zbog gužve kod Dušanovac pošte, što nikako ne treba jednoj liniji koja je veza sa Žs
Ja sam za to da 38L ide kroz Ustaničku, ali moraju da se ispune neki uslovi, ovako je to besmisleno, svaka linija koja povezuje železničku mora da bude kvalitetna - iz tog razloga nisam zadovoljan ni sa 36, jer kači nezgodne delove grada u špicu.
Bilo je mojih predloga, a i predloga drugih na tu temu.Кроз маглу се сећам да је неко предлагао - да се уведе линија која би ишла аутопутем/Устаничком до Сава центра или још боље Арене или даље и назад, као 493К што ради. Растеретиле би се 17, 18 и 70 уз нормалан такт који би био исти свих 7 дана у недељи. Почетна станица би могла бити Коњарник, Медаковић 3 или Јерковић у случају да се одмах укључује на аутопут. Шта мислите о овоме?