Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Nova 93-ka nije uspostavljena zato što je gsp trebalo da je drži, a ne privatnici.
 
Malo se nadovezujem na raspravu od pre 2 nedelje ali ne znas ti, Djole, kakav je picvajz bio u 47 dok 94 nije pustena do Resnika. Od pocetne do poslednje bukvalno. Nije moglo da se udje u autobus. Plus je u tom trenutku otvoren i Kapitol koji je generisao jos kretnji u tom pravcu, sto iz pravca grada, sto iz pravca Resnika, a 94 je produzena mesec dana po otvaranju Kapitola

Malo posle toga pusten je i BG voz koji je sigurno jedan deo ljudi odvukao sa autobusa, pa se situacija donekle unormalila

Ako je kriterijum da se ne dira nista dok ljudi ne pocnu da ispadaju kroz prozor ko u Indiji, onda da bataljujemo sve

Na stranu sto je potez politicki 1/1, sto zbog glasaca, sto zbog uticaja Kapitola, tu su privatnici samo pokupili bonus kilometre igrom slucaja, svima dobro

Mada, koliko me secanje sluzi, kruzila je neka peticija po Resniku da se produzi bus
 
Nova 93-ka nije uspostavljena zato što je gsp trebalo da je drži, a ne privatnici.
Nema to veze nikakve. Pa uveli su 63, pojačali i dosta naših linija, tako je razlog neke druge prirode sigurno. Možda će u neko dogledno vreme ponuditi drugo rešenje, al sumnjam da će se išta dešavati sad preko leta.
 
Pa sam si sebi dao odgovor. Možda, u trenutku kad je bio plan da se linija uvede, nije bilo dovoljno sredstava za nju. Mesecima je u gradu rasulo, pa autobusi vrlo često krpe što tramvje, što trolejbuse. Sigurno da Grad nije uveo 93 samo da je GSP ne bi držao.
 
Pa znam, ta linija verovatno nije bila projektovana za zglobne autobuse, a solo i nema bas veliki visak. Ta linija nije lokalnog karaktera kao 63 ili druge linije koje je gsp uspostavljao.
 
Pa znam, ta linija verovatno nije bila projektovana za zglobne autobuse, a solo i nema bas veliki visak. Ta linija nije lokalnog karaktera kao 63 ili druge linije koje je gsp uspostavljao.
Ima linija koje se mogu prebaciti na zglobni režim (27E, 75, 78) i time obezbediti solo za 93, čak i da je zaista problem u nedostatku solo autobusa što čisto sumnjam da je sporno. Dva jako bitna uslova da bi se linija uspostavila (dovoljan broj vozila i vozača) je GSP ispunjavao i ispunjava, tako da je najverovatnije da su prosto odustali od uvođenja.
 
S obzirom gde i u kolikoj meri autobusi uleću tamo gde im mesto nije, verovatno da ih ima dovoljno, al prosto je i previše tumbanja, a predviđene nabavke se još uvek ne realizuju u potpunosti. Moguće i da su odustali, a možda i čekaju neki povoljniji trenutak za njeno uvođenje.
 
S obzirom da se prica o liniji 93 donekle poklopila sa pocetkom radova u Drajzerovoj (i posledicnim preusmeravanjem 94 u pravcu ka Prokopu), da li mislite da je to uticalo na to da linija ne pocne sa radom?
 
Па да ли то јавни сервис критикује?
 
Konačno neko da navede i trasu. Je li sigurno išla od Dunav stanice pošto neki izvori navode Pančevački most?
Ova nerođena 93 trebalo je da ide od Bežanijskog groblja do Miljakovca ali ko zna šta se tu desilo.
Od Dunav stanice 90 posto sam siguran..... nisam siguran da su tada 37 i 58 uopšte produženi do Pančevca. U povratku je koristila stajalište ispred današnjeg Lidla (Cvijićeva). U odlasku posle početne, prva stanica je bila tek u Cvijićevoj (Jaše Prodanovića) što je bilo prilično udaljeno (preveliki razmak, po meni), isto sledeća tek na uglu Starine Novaka i Knez Danilove (stajalište 33 i 48).
S druge strane, trasa Bulevara (Vuk-Cvetko) je imala autobusku alternativu. Šine još nisu bile premeštene na sredinu i korišćena su postojeća tramvajska stajališta. Okretao je isto gde i 309, po polasku sa početne uključivao se u Bulevar na raskrsnici sa Deskaševom.

Kad smo kod Bulevara, seća li se neko 75-ice koja je polazila od Vukovog spomenika (do Brankovog mosta je vozila kao danas EKO1)? Za vreme neke od kriza je skraćena do Zelenjaka i tu i ostala.
 
Poslednja izmena:
Па да ли то јавни сервис критикује?

I više nego često, samo pogledaj koliko ih Vučić proziva i biće ti jasno.

RTS ima dosta kvalitetnih novinara i reportera, nažalost ostaju u senci zbog uređivačke politike.
Dosta kvalitetnih reportaža i emisija imaju, pogotovo u međunarodnim odnosima, čitam vesti pretežno kod njih, sem unutrašnje politike. 🙂
 
Па да ли то јавни сервис критикује?
Šokiran sam da je taj profesor kritički nastrojen jer su se i on i ostali obogatili od projekata vlasti i oko Expo, a posebno Mr Tica, sada direktor CIPa. Oni u javni prevoz ulaze kao i naš gradonačelnik, samo radi slikanja.
 
Postoji li neka mogucnost da se napravi E minibus linija (ona sto se placa) tipa Kaludjerica - VML - Trg Slavija?
Јако тешко, ви са 300 сте осуђени до Цветове пијаце и Устаничке, а још из то протеклих година је укинуто доста Е линија, последња укинута је била Е1 од Блока 45 до Устаничке.
 
Postoji li neka mogucnost da se napravi E minibus linija (ona sto se placa) tipa Kaludjerica - VML - Trg Slavija?
Остале су само 3 Е линије јер има пара од њих јер се финансирају искључиво од продаје карата. Чисто сумњам да се неком квазипревознику исплати да то држи.
 
Остале су само 3 Е линије јер има пара од њих јер се финансирају искључиво од продаје карата. Чисто сумњам да се неком квазипревознику исплати да то држи.
+ А1, 4 линије које се плаћају укупно, а ако мене лично питаш ја бих укинуо то јер су грађани познати по томе да не плаћају карту. Ја никада нисам ушао у возило које ради на Е линији или А1.
 
+ А1, 4 линије које се плаћају укупно, а ако мене лично питаш ја бих укинуо то јер су грађани познати по томе да не плаћају карту. Ја никада нисам ушао у возило које ради на Е линији или А1.
Da nemaju putnika i one bi odavno bile ukinute. E2 je vrlo često baš pun, tako da nema potrebe ukidati ih.
Postoji li neka mogucnost da se napravi E minibus linija (ona sto se placa) tipa Kaludjerica - VML - Trg Slavija?
E linije su date na koncesiju. Teško da će se uvoditi nove u skorije vreme, iako bi se moglo napraviti nekoliko verovatno vrlo korisnih linija. Samo bi trebalo vremena da se ljudi nauče na njih, mislim da shvate, a i da imaju neku prednost od njih, kad već daju 200 dinara za kartu.
 
Da nemaju putnika i one bi odavno bile ukinute. E2 je vrlo često baš pun, tako da nema potrebe ukidati ih.

E linije su date na koncesiju. Teško da će se uvoditi nove u skorije vreme, iako bi se moglo napraviti nekoliko verovatno vrlo korisnih linija. Samo bi trebalo vremena da se ljudi nauče na njih, mislim da shvate, a i da imaju neku prednost od njih, kad već daju 200 dinara za kartu.
Ja sam rekao već, linija Kaluđerica /Put za Institut/ - Centar grada bi razvalila sa popunjenošću i bilo bi profita bez problema jer na potezu 300 ne postoji ništa ka centru. Ja lično npr kod te okretnice 309L često ostavljam svoj auto i dalje idem prevozom, pa bih tu imao direktno prevoz do centra i to znatno komforniji.
 
Ja sam rekao već, linija Kaluđerica /Put za Institut/ - Centar grada bi razvalila sa popunjenošću i bilo bi profita bez problema jer na potezu 300 ne postoji ništa ka centru. Ja lično npr kod te okretnice 309L često ostavljam svoj auto i dalje idem prevozom, pa bih tu imao direktno prevoz do centra i to znatno komforniji.
Samo što takva linija sada ni ne može da postoji zbog Šapićevih zona. GSP ne bi smeo da zalazi u zonu 4 kojoj Put za Institut pripada, niti privatnik može da zalazi u centar grada, to jest zonu 1. Ipak, može se uvesti linija do Novog Beograda koja je svakako preko potrebna, pogotovo nakon izmeštanja BAS-a.
Mi smo zapravo izuzetno blizu grada, samo što su linije toliko besmislene i neorganizovane kao da nismo ni u okolini.
 
301 је постојала некада на релацији Устаничка - Гроцка, и укинута је успостављањем пешачке зоне у центру Гроцке на месту тадашње окретнице 301 и никада није враћена
Imam jedno pitanje. Žašto postoji linija 301N (noćna linija), zašto ne postoji 301?
 
301 ako bi se vratila (trebalo je da se napravi nova okretnica u Grockoj), morala bi da ide do Vukovog spomenika. Nije izgovor to što "nema mesta u Bulevaru za stajališta, neka ide kao ekspres na tom delu.
Да је Стрела узела комплетан потез 300 можда би се нешто и урадило по питању тога...
 
Vrh