Pajslupula
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 05.10.2024.
- Poruke
- 133
- Pohvaljen
- 363
Nova 93-ka nije uspostavljena zato što je gsp trebalo da je drži, a ne privatnici.
Nema to veze nikakve. Pa uveli su 63, pojačali i dosta naših linija, tako je razlog neke druge prirode sigurno. Možda će u neko dogledno vreme ponuditi drugo rešenje, al sumnjam da će se išta dešavati sad preko leta.Nova 93-ka nije uspostavljena zato što je gsp trebalo da je drži, a ne privatnici.
Ima linija koje se mogu prebaciti na zglobni režim (27E, 75, 78) i time obezbediti solo za 93, čak i da je zaista problem u nedostatku solo autobusa što čisto sumnjam da je sporno. Dva jako bitna uslova da bi se linija uspostavila (dovoljan broj vozila i vozača) je GSP ispunjavao i ispunjava, tako da je najverovatnije da su prosto odustali od uvođenja.Pa znam, ta linija verovatno nije bila projektovana za zglobne autobuse, a solo i nema bas veliki visak. Ta linija nije lokalnog karaktera kao 63 ili druge linije koje je gsp uspostavljao.
Od Dunav stanice 90 posto sam siguran..... nisam siguran da su tada 37 i 58 uopšte produženi do Pančevca. U povratku je koristila stajalište ispred današnjeg Lidla (Cvijićeva). U odlasku posle početne, prva stanica je bila tek u Cvijićevoj (Jaše Prodanovića) što je bilo prilično udaljeno (preveliki razmak, po meni), isto sledeća tek na uglu Starine Novaka i Knez Danilove (stajalište 33 i 48).Konačno neko da navede i trasu. Je li sigurno išla od Dunav stanice pošto neki izvori navode Pančevački most?
Ova nerođena 93 trebalo je da ide od Bežanijskog groblja do Miljakovca ali ko zna šta se tu desilo.
Па да ли то јавни сервис критикује?
Šokiran sam da je taj profesor kritički nastrojen jer su se i on i ostali obogatili od projekata vlasti i oko Expo, a posebno Mr Tica, sada direktor CIPa. Oni u javni prevoz ulaze kao i naš gradonačelnik, samo radi slikanja.Па да ли то јавни сервис критикује?
![]()
Динамички ред вожње или колапс - стручњак разоткрива проблеме београдског превоза
Јавни превоз у Београду може да функционише брзо и са што мање стреса, али само ако се проблемима приђе стратешки, а не само кроз краткорочне оперативне мере, оценио је за РТС проф. др Предраг Живановић са Саобраћајног факултета. Он истиче да су блокаде и реконструкције неизбежни изазови у...rts.rs
Јако тешко, ви са 300 сте осуђени до Цветове пијаце и Устаничке, а још из то протеклих година је укинуто доста Е линија, последња укинута је била Е1 од Блока 45 до Устаничке.Postoji li neka mogucnost da se napravi E minibus linija (ona sto se placa) tipa Kaludjerica - VML - Trg Slavija?
Остале су само 3 Е линије јер има пара од њих јер се финансирају искључиво од продаје карата. Чисто сумњам да се неком квазипревознику исплати да то држи.Postoji li neka mogucnost da se napravi E minibus linija (ona sto se placa) tipa Kaludjerica - VML - Trg Slavija?
+ А1, 4 линије које се плаћају укупно, а ако мене лично питаш ја бих укинуо то јер су грађани познати по томе да не плаћају карту. Ја никада нисам ушао у возило које ради на Е линији или А1.Остале су само 3 Е линије јер има пара од њих јер се финансирају искључиво од продаје карата. Чисто сумњам да се неком квазипревознику исплати да то држи.
Da nemaju putnika i one bi odavno bile ukinute. E2 je vrlo često baš pun, tako da nema potrebe ukidati ih.+ А1, 4 линије које се плаћају укупно, а ако мене лично питаш ја бих укинуо то јер су грађани познати по томе да не плаћају карту. Ја никада нисам ушао у возило које ради на Е линији или А1.
E linije su date na koncesiju. Teško da će se uvoditi nove u skorije vreme, iako bi se moglo napraviti nekoliko verovatno vrlo korisnih linija. Samo bi trebalo vremena da se ljudi nauče na njih, mislim da shvate, a i da imaju neku prednost od njih, kad već daju 200 dinara za kartu.Postoji li neka mogucnost da se napravi E minibus linija (ona sto se placa) tipa Kaludjerica - VML - Trg Slavija?
Ja sam rekao već, linija Kaluđerica /Put za Institut/ - Centar grada bi razvalila sa popunjenošću i bilo bi profita bez problema jer na potezu 300 ne postoji ništa ka centru. Ja lično npr kod te okretnice 309L često ostavljam svoj auto i dalje idem prevozom, pa bih tu imao direktno prevoz do centra i to znatno komforniji.Da nemaju putnika i one bi odavno bile ukinute. E2 je vrlo često baš pun, tako da nema potrebe ukidati ih.
E linije su date na koncesiju. Teško da će se uvoditi nove u skorije vreme, iako bi se moglo napraviti nekoliko verovatno vrlo korisnih linija. Samo bi trebalo vremena da se ljudi nauče na njih, mislim da shvate, a i da imaju neku prednost od njih, kad već daju 200 dinara za kartu.
Samo što takva linija sada ni ne može da postoji zbog Šapićevih zona. GSP ne bi smeo da zalazi u zonu 4 kojoj Put za Institut pripada, niti privatnik može da zalazi u centar grada, to jest zonu 1. Ipak, može se uvesti linija do Novog Beograda koja je svakako preko potrebna, pogotovo nakon izmeštanja BAS-a.Ja sam rekao već, linija Kaluđerica /Put za Institut/ - Centar grada bi razvalila sa popunjenošću i bilo bi profita bez problema jer na potezu 300 ne postoji ništa ka centru. Ja lično npr kod te okretnice 309L često ostavljam svoj auto i dalje idem prevozom, pa bih tu imao direktno prevoz do centra i to znatno komforniji.
Imam jedno pitanje. Žašto postoji linija 301N (noćna linija), zašto ne postoji 301?
Да је Стрела узела комплетан потез 300 можда би се нешто и урадило по питању тога...301 ako bi se vratila (trebalo je da se napravi nova okretnica u Grockoj), morala bi da ide do Vukovog spomenika. Nije izgovor to što "nema mesta u Bulevaru za stajališta, neka ide kao ekspres na tom delu.