Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

И да до тога дође, на 37 и 59 морају зглобови. Миљаковац и Канарево не могу без зглоба.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
И да до тога дође, на 37 и 59 морају зглобови. Миљаковац и Канарево не могу без зглоба.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
37 pod obavezno zglob, za 50 nema šanse zbog one krivine, ali ne mogu da verujem da se niko nije dosetio za sve ove godine da napravi neku alternativu koja će bar 10-20% rasteretiti 50 jer ovo je toliko užasno da više nemam reči. Ne mogu da verujem koliko ih ništa ne zanima, osim pljačke građana i zbog toga ću radije da platim 500 dinara za gorivo do posla, nego 100 dinara za gradski prevoz gde ću biti zalepljen uz vrata 50ice.
 
Zbog tih 500 dinara se i ne cimaju da urade ništa više od pukog minimuma. Jer što više ljudi pređe na tih 500 din, njima bolje. Trošak minimalan, a korist maksimalna.
 
37 pod obavezno zglob, za 50 nema šanse zbog one krivine, ali ne mogu da verujem da se niko nije dosetio za sve ove godine da napravi neku alternativu koja će bar 10-20% rasteretiti 50 jer ovo je toliko užasno da više nemam reči. Ne mogu da verujem koliko ih ništa ne zanima, osim pljačke građana i zbog toga ću radije da platim 500 dinara za gorivo do posla, nego 100 dinara za gradski prevoz gde ću biti zalepljen uz vrata 50ice.
А реално могло је се размислити о некој линији нпр од Медака 3 до Блока 70:
- Од Медаковића до Трошарине да покрива трасу са линијом 50
- Од Бањице до Моста на Ади да покрива трасу са линијом 94
И затим од Блока 42 улицом Јурија Гагарина до окретнице линије 68 Блок 70
 
Zbog tih 500 dinara se i ne cimaju da urade ništa više od pukog minimuma. Jer što više ljudi pređe na tih 500 din, njima bolje. Trošak minimalan, a korist maksimalna.
A zamisli da 30% ljudi sa tih 500 dinara pređe na ovih 100, to bi značilo totalni kolaps gradskog prevoza, ne bi moglo da se uđe u autobuse ni u prigradskim naseljima, a kamoli u centru grada. Kod mene u kraju ne znam da li 30% ljudi koji su od 20-65 godina koriste gradski prevoz pa je opet velika gužva za vreme špica.
 
37 pod obavezno zglob, za 50 nema šanse zbog one krivine, ali ne mogu da verujem da se niko nije dosetio za sve ove godine da napravi neku alternativu koja će bar 10-20% rasteretiti 50 jer ovo je toliko užasno da više nemam reči. Ne mogu da verujem koliko ih ništa ne zanima, osim pljačke građana i zbog toga ću radije da platim 500 dinara za gorivo do posla, nego 100 dinara za gradski prevoz gde ću biti zalepljen uz vrata 50ice.
Није проблем Вождовачки кружни пут, него окретница Устаничка. И то би само 50 могао тамо да стане са зглобовима. То би значило да цео потез 300 мора да лети одатле због 50.
 
A zamisli da 30% ljudi sa tih 500 dinara pređe na ovih 100, to bi značilo totalni kolaps gradskog prevoza, ne bi moglo da se uđe u autobuse ni u prigradskim naseljima, a kamoli u centru grada. Kod mene u kraju ne znam da li 30% ljudi koji su od 20-65 godina koriste gradski prevoz pa je opet velika gužva za vreme špica.​
Da ljudi pređu na gradski prevoz, morao bi isti da se poboljša, odnosno da se u isti ulaže. Ali, posledično uzročno, ljudima je lakše da sednu u kola i vreme provode u koloni, nego da insistiraju na poboljšanju gradskog prevoza. I tako gradska vlast ne mora da se cima oko poboljšavanja, jer se ne buni dovoljno veliki broj ljudi.​
 
Део 50-ице од Паунове до Устаничке је баш критичан, а ка Бановом брду је подношљив, јер се доста поклапа са неколико јаких линија. По мени је решење преусмерење линије 20 ка Бањици 2, да иде потпуно исто као 50 од Устаничке до Паунове, па до поненуте окретнице. Што се тиче Пљеваљске и Учитељског насеља, преусмерити једну или две линије потеза 300 до Шумица или негде у тој близини. А што се Цветанове ћуприје, није најбоље продужити 26Л, јер на њој саобраћају минибусеви. Међутим, колима сам скоро тамо пролазио и тамо влада урбанистички хаос и гради се на све стране. Аутобус баш и не пролази глатко, тамо.
 
Moj predlog od ranije👇 , kačen već na forum. Predlog trolejbuske linije 41A.

41a-prokop-jpg.130636
 
37, 47, 48, 50 Kosmaj, takve su sadašnje priče.
 
Za sad su sve nezvanične priče, videćemo šta će biti, ali kako stvari stoje Arriva grupa sa sadasnjeg tendera će izgubiti dobar broj polazaka koje će dobiti Strela koja će sama držati bar 30% grada kako je počelo
56B4B62E-199F-4711-9CA5-E6ACBAADD3B1.png
 
Za sad su sve nezvanične priče, videćemo šta će biti, ali kako stvari stoje Arriva grupa sa sadasnjeg tendera će izgubiti dobar broj polazaka koje će dobiti Strela koja će sama držati bar 30% grada kako je počelo
Pogledajte prilog 190095
Potez 300 će naravno najgore proći. Sa Akiama ćemo i Higere od blata da pravimo.
 
Potez 300 će naravno najgore proći. Sa Akiama ćemo i Higere od blata da pravimo.
Ako ništa Akia bar ima više prostora pa neće biti ovolika gužva kao u Higerima. Ali svakako je odmah bilo jasno da Strela neće biti zainteresovana za potez 300. Ja se sve nadam da će Saga trans proširiti vozni park i da će sama preuzeti veći deo poteza uz Presto
 
Akia prvo što je daleko od kvaliteta, drugo što je nešto najružnije što je ikada vozilo Beogradom. Da je pameti, nijedan od poteza ne bi uzimao nikakav privatnik.
Ako neko zaustavi ovo, svaka mu čast.
 
Део 50-ице од Паунове до Устаничке је баш критичан, а ка Бановом брду је подношљив, јер се доста поклапа са неколико јаких линија. По мени је решење преусмерење линије 20 ка Бањици 2, да иде потпуно исто као 50 од Устаничке до Паунове, па до поненуте окретнице. Што се тиче Пљеваљске и Учитељског насеља, преусмерити једну или две линије потеза 300 до Шумица или негде у тој близини. А што се Цветанове ћуприје, није најбоље продужити 26Л, јер на њој саобраћају минибусеви. Међутим, колима сам скоро тамо пролазио и тамо влада урбанистички хаос и гради се на све стране. Аутобус баш и не пролази глатко, тамо.
A sta ce onda povezivati Medak i VML?
 
Ко је власник Стреле? Ако они преузму линије 700 шта ће онда да буде са ГСП гаражом у Земуну?
 
Постоје спекулације да је власник Стреле брат председника.
Гаража СП Земун је предмет реституција.
Погон се гаси и спаја са НБГ. И онако за пар година следи сеча већине Икарбуса у ГСП.
 
Vrh