Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Na liniji 607 radnim danom u 7:00 i 7:30 autobusi se napune duž Požeške i velika je gužva. Trebalo bi uvesti još polazaka u jutarnjem špicu.
Zanimljivo je da se autobus većinom ispazni na stanici kod Tošinog Bunara pa bi možda bilo dobro razmisliti o uvođenju nove linije od Bežanijskog Groblja do Banovog Brda.
Mada, ovde se niko ozbiljno ne bavi krteanjem putnika po gradu, nego tako ubacuju linije pred izbore i onda se desi da se neka od njih pokaže uspešnom, po sistemu i ćorava koka ubode zrno.
 
Na liniji 607 radnim danom u 7:00 i 7:30 autobusi se napune duž Požeške i velika je gužva. Trebalo bi uvesti još polazaka u jutarnjem špicu.
Zanimljivo je da se autobus većinom ispazni na stanici kod Tošinog Bunara pa bi možda bilo dobro razmisliti o uvođenju nove linije od Bežanijskog Groblja do Banovog Brda.
Slažem se.
 
607 ne treba da skrece desno da ide ka emezeti i onda kod bolnice da se ukljuci na autoput,nego da se preusmeri pravo do bezanijskog groblja,gde 65 ide, tu prolazis kroz kvantas i tu kod petlje zmaj gde je tempo se levo ukljuci na autoput.To je po mome kako bi trasa izgledala
 
Zanimljiv mi je ton u kome je članak pisan, a to je da se priča prodaje kao EKOLOŠKA i dobra za građane jer će "kroz centar ići samo ekološka vozila"...

Članak latentno izbegava poentu - suštinske promene sistema NEMA, iste linije će vodziti istim trasama, samo se prevoznici menjaju.

Dakle fizički građani neće osetiti promenu... osim finansijski jer će se pare ispumpavati iz našeg zajedničkog budžeta...

Mada naravno veliko je pitanje šta će biti ako se u BG ponove izbori...
 
Kladim se da će potez 100 i 700 preuzeti strela, a 300 i 400 verovatno neki drugi prevoznik jer strela ne voli teren kojim oni idu.

Sent from my RMX3710 using Tapatalk
Poteze 300 i 400 sigurno neće Strela jer nema garažu u blizini. Za potez 300 je realna Saga Trans jer ima garažu u Lestanima, a još jedan prevoznik koji je već radio na potezu 300 je Presto, dok su ostale garaže privatnika daleko od poteza 300
 
Poslednja izmena:
Ако поменути потези оду приватницима,шта остаје ГСП-у , пар линија по граду, застарели трамваји и тролејбуси. С таквом ситуацијом предузеће може завршити у стечај или у приватне руке
 
Po pričama GSP dobija sve dvocifrene linije. O ovome se odavno pričalo, te mi ovo sada deluje kao puštanje buve, baš kao što je bilo i za potez 600.
 
Dobiće neke linije privatnika zauzvrat, ali ne sve linije jer te dvocifrene linija imaju bar duplo više vozila ako ne i troduplo nego ceo potez 100 zajedno sa 202, 300,400 i 700
 
Pa za neke prometne i pune putnika za neke linije trebaju bukv da idu na svakih 5 min.Ne verujem da Strela moze da primi koji potez trocifrenih,a da moze vise bi bilo solo auotbusa kao sto je i kod vecina privatnika.Po meni ako non-stop bude solo vozila na linija sada koje sada drzi GSP linije: 101,105,703,704,706,707 i 711 treba da idu ono na svakih 5-10 minuta(pogotovo kad je spic u pitanju,da o tome ne pricam koji bi onda pakao bio)
 
Poslednja izmena:
Tender će se možda čak i odviti po partijama, odnosno:

Partija 1 - Potez 100
Partija 2 - Potez 300
Partija 3 - Potez 400
Partija 4 - Potez 700

Na svaku partiju ponuđači mogu podneti ponudu. Na taj način Strela može podneti ponudu za poteze 100 i 700 a da Arriva i kompanija daju ponude za poteze 300 i 400.
Pa za neke prometne i pune putnika za neke linije trebaju bukv da idu na svakih 5 min.Ne verujem da Strela moze da primi koji potez trocifrenih,a da moze vise bi bilo solo auotbusa kao sto je i kod vecina privatnika.Po meni ako non-stop bude solo vozila na linija sada koje sada drzi GSP linije: 101,105,703,704,706,707 i 711 treba da idu ono na svakih 5-10 minuta(pogotovo kad je spic u pitanju,da o tome ne pricam koji bi onda pakao bio)
Šta je problem da Strela kupi zglobove baš kao za potez 600?
 
Za poteze 100 i 700 smo manje-više svi upoznati da idu Streli. Potezi 300 i 400 su već teža priča, jer bi onda bukvalno mogli da zatvore Kosmaj.
 
U tekstu se navodi da se ovo radi u skladu sa istekom Arrivinog ugovora. To znači da će se reorganizovati linije, odnosno da će neke (dvocifrene) dati GSP, a sve te poteze privatnicima. Po pričama iz Kosmaja oni dobijaju 37, 47, 48, 50 i 55 i možda 42, ali videćemo svakako šta će biti.
 
I 71 kad bi vratili Novom Beogradu. Da se ne vozim više onim neodržavanim raspadima.
 
Neće zatvoriti ako dobiju zauzvrat neke linije koje prolaze kroz centar poput 26, sve su oni već izračunali i izgleda da tih 80 novih vozila za Kosmaj mi uopšte nećemo ni videti, nego će nam uvaliti neke krseve privatnika
 
На 37 мора зглоб са овим или мало слабијим интервалом. Потез 100 је идеалан само за Ариву, Тамнаву и Ћурду, потез 300 за Сагу и Престо а 400 за Лекон, ТП, Престо, врло могуће и за превознике из Железника.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
A zašto se putem tog famoznog javno-privatnog partnerstva ne bi napravila i neka ljudska velika garaža za privatnike, na svakom potezu po jedna? A ne da se parkiraju po dvorištima i sumnjivo održavaju.
 
U tekstu se navodi da se ovo radi u skladu sa istekom Arrivinog ugovora. To znači da će se reorganizovati linije, odnosno da će neke (dvocifrene) dati GSP, a sve te poteze privatnicima. Po pričama iz Kosmaja oni dobijaju 37, 47, 48, 50 i 55 i možda 42, ali videćemo svakako šta će biti.
Higer na 50 je baš ono što nam nedostaje da ludilo bude potpuno :)
 
Vrh