Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Реално треба искористити потенцијал новог моста и новог булевара. Тиме се и покрива и радно-пословна зона дуж новог булевара. Штета једино што у зони нове БАС нису предвиђена аутобуска стајалишта на друмском мостовској конструкцији.
 
Mada su u poslednje vreme sve veće gužve na mostu na Adi u smeru ka Topčideru, često ume da bude u zastoju taj smer i stoje vozila na celoj dužini mosta.. Jeste zanimljivo rešenje mada kad je gužva tu, gužva je I na ostalim saobraćajnicama.
Не би ишао ка Раковици, него доле на кружни ток, па на Сајам. Ту исто постоји чеп, али није катастрофалан, увек у шпицу, ако ми затреба, возим туда и преко Сењака ка Вождовцу, стижем са 25 минута макс.
 
Mogli da uvde 601E BGH2O - Surčin (magistralom NBG - Surčin)
Ver 1: Ista trasa kao 601 do kružnog toka - Magistrala - Surcin
Ver 2: Pored Sajma, Most preko Ade, BKH, Tošin bunar i dalje kao Ver1
Ver 3: Pored Sajma, Most preko Ade, Jurija Gagarina, Ivana Ribara i dalje kao Ver1/2
Cenim iskreno varijante(narocito dvojku),ali kod petlje Jakovo iz pravca NBGD-a(nove magistrale-deonice), nisu uradili ukljucenje na beogradsku obilaznicu.
 
A da li mozda probati da se linija 70 preusmeri sa Mostara ka Sajmu i preko Mosta na Adi i BHK-a dodje na Bežanijsku Kosu....samim tim dobija se veza Sajma sa blokovima nego što to postiže 11 koja je prespora i pola sata svakako kruzi oko buvljaka,stvarno se tu gubi mnogo vremena....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Мислим да је планерима градског саобраћаја било битније да покрију Сава центар.
 
Predlog za produženje linije 66 do okretnice Zvezdara II preko Zvezdarske šume, čime bi se pokrio vrtić Zvezdarski gaj, obzirom da je dolazak do istog nebezbedan. A može i da se uvede produženje za par polazaka u toku dana koji bi pokrivali dolazak i odlazak dece i zaposlenih u vrtić.

linija 66 Vrtic Zvezdani gaj.jpg
 
Можда не би била лоша идеја да се уведе линија, на сличан шаблон као некадашња 47К: Прокоп-траса 23/53 од Мостара до Видиковца-траса 502 од Видиковца до Миљаковца 1-траса 59/94 од Миљаковца до Пинка-Булевар Кнеза Александра Карађорђевића-Прокоп, у два смера.

У том случају, могу да се укину 53 и 502 и скинути по 1-2 возила са линија попут 23, 37, 42, 50, 59, 94. Може 504 да се продужи до Орловаче и појачати 54 да иде на 20 минута.

Ово би било могуће реализовати за око 2 године, ако тренутни уговор са расподелом линија не буде био продужен и након 2025.
 
Можда не би била лоша идеја да се уведе линија, на сличан шаблон као некадашња 47К: Прокоп-траса 23/53 од Мостара до Видиковца-траса 502 од Видиковца до Миљаковца 1-траса 59/94 од Миљаковца до Пинка-Булевар Кнеза Александра Карађорђевића-Прокоп, у два смера.

У том случају, могу да се укину 53 и 502 и скинути по 1-2 возила са линија попут 23, 37, 42, 50, 59, 94. Може 504 да се продужи до Орловаче и појачати 54 да иде на 20 минута.

Ово би било могуће реализовати за око 2 године, ако тренутни уговор са расподелом линија не буде био продужен и након 2025.
Zanimljiv predlog, ovakva kružna linija uz neke korekcije postojećih linija bi rešila neke probleme. Može ćak i Gradu omiljen BGH2O da bude prolazna stanica, u blizini je Mostara. Ovako nekako bi ona izgledala. 54 svakako treba da bude pojačana, ovako kako ide, a ide kao antibiotik nikako ne može da iznese potencijal koji taj pravac ima.

krug_linija.jpg
 
Мештани Падинске Скеле петицијом захтевају увођење директне аутобуске линије до Земуна:

347587489_5764172587016188_2738803368403265853_n.jpg


Тешко да ће тренутна власт овај захтев одобрити, али шта мислите, колико он има смисла?
Да ли су базе података Бус Плуса и даље доступне? Док су постојали валидатори лако је могло да се утврди колико грађана ПС користи линију 85 на дневном нивоу.
 
Nije moglo da se utvrdi, bar ne sa relevantnim podacima, jer je većina građana koristila mesečne karte koju su oni iz Padinske Skele mogli da otkucaju u na primer liniji 35 i da se uopšte ni ne evidentira da su kročili ni u 101, a kamoli u 85. Karte od 90 minuta su morale da se čekiraju prilikom svakog ulaska u vozilo, a mesečne koje je većina građana i koristila, nisu morale. Jednom se otkuca na bilo kojoj liniji i uvek je bila vazeca prilikom kontrole karata. Zato takav način brojanja putnika nije ni bio relevantan.

Podržavam svaki predlog koji poboljšava javni prevoz. Konkretno ovaj predlog postoji odavno i lepo je videti da se ponovo aktivirao. Padinska Skela bi dobila direktnu vezu ka Zemunu, naselja dalja od Padinske Skele uz jedno presedanje dolaze do Zemuna, a linije 85 i 101 bi bile rasterećenije i imale bi i alternativu. Po meni, ne bi bilo loše predlog uputiti pred izbore kad po običaju postoji najveća želja i mogućnosti da se sve poboljša, jer mislim da će u ostalim slučajevima biti odbijen.
 
Мештани Падинске Скеле петицијом захтевају увођење директне аутобуске линије до Земуна:

Pogledajte prilog 164393

Тешко да ће тренутна власт овај захтев одобрити, али шта мислите, колико он има смисла?
Да ли су базе података Бус Плуса и даље доступне? Док су постојали валидатори лако је могло да се утврди колико грађана ПС користи линију 85 на дневном нивоу.
Jedan vozač mi je rekao pre nekih tri-četiri meseca, da se razmatra ideja o povezivanju Padinske skele i Zemuna. Tu se razmatraju i ukidanja nekih linija, kao i skraćenja određenih poput 106, koja bi bila skraćena do Zbega, umesto kao i do sada do Omladinskog stadiona.
 
Nije moglo da se utvrdi, bar ne sa relevantnim podacima, jer je većina građana koristila mesečne karte koju su oni iz Padinske Skele mogli da otkucaju u na primer liniji 35 i da se uopšte ni ne evidentira da su kročili ni u 101, a kamoli u 85. Karte od 90 minuta su morale da se čekiraju prilikom svakog ulaska u vozilo, a mesečne koje je većina građana i koristila, nisu morale. Jednom se otkuca na bilo kojoj liniji i uvek je bila vazeca prilikom kontrole karata. Zato takav način brojanja putnika nije ni bio relevantan.
Postoje brojači putnika.
 
Jedan vozač mi je rekao pre nekih tri-četiri meseca, da se razmatra ideja o povezivanju Padinske skele i Zemuna. Tu se razmatraju i ukidanja nekih linija, kao i skraćenja određenih poput 106, koja bi bila skraćena do Zbega, umesto kao i do sada do Omladinskog stadiona.
Не знам колико има смисла скраћивати ту линију до Збега. До Борче 3 би већ и могла.
 
Mislim da neke linije koje idu do Padinjaka iz pravca Zrenjanina, bi mogle da idu do Zemuna malo da se pojaca i bila bi super kao sto je neko rekao rasteretio bi 101 i 85.I brze bi se sigurno stiglo do Novog Beograda.
 
Eто нек уведу линију Падинска скела - блок 42 која би ишла као 101 до петље, а од петље као 85 до блока 42, плус да буде у експрес режиму и прескаче одређене станице.
Ево нрп. :
Падинска скела - Ратомира Стојадиновића - Марије Илић Агапове - насеље Товилиште - насеље Товилиште 1 - ПКБ - Фриком - пут за Јабучки рит - пут за Ковилово - Банатска - Бачка - стадион Земун - КБЦ Земун - Александра Дубчека - маршала Толбухина - ГО НБГ - булевар З. Ђинђића - Омладинских бригада 1 - булевар Уметности - блок 42.
 
ОБИЛАЗНИЦА БЕОГРАДА У ПУНОМ ПРОФИЛУ

ДО БУБАЊ ПОТОКА



Данас, 28.06.2023.г. на Видовдан, званично је отворена деоница Обилазница Београда, од Стражевице до Бубањ Потока у дужини од 9,74 километара.

Свечаности су присуствовали председник Србије Александар Вучић, председница Владе Ана Брнабић, потпредседник Владе Синиша Мали, амбасадорка НР Кине Ченг Бо и амбасадор Републике Азербејџан Камил Хасијев, министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Горан Весић, в.д. директора ЈП „Путеви Србије" и предузећа „ Коридори Србије" Зоран Дробњак и Александар Антић, потпредседник компаније “Power China International” Лиу Шаоћн, градоначелник Београда Александар Шапић, представници извођача и други званичници и гости.

После више од 30 година, од Батајнице до Бубањ Потока, моћи ће да се стигне аутопутем у пуном профилу, са укупно шест саобраћајних трака, у дужини од 47 километара.

Значај Обилазнице Београда
Обилазница Београда повезује крак Коридора Xб, Е-75 (граница са Мађарском, Хоргош - Нови Сад - Београд) са Коридором X, Е-70 (граница са Хрватском, Батровци - Београд), државни пут IБ реда број 26 и Рутом 4, Е-763 (Београд – Пожега - граница са Црном Гором Бољаре) и поново делом Коридора X, Е-75 (Београд - Ниш - Прешево - граница са Македонијом).

Завршетком Обилазнице Београда преусмерава се саобраћај са преоптерећене основне мреже градских саобраћајница на Обилазницу, што доприноси скраћењу времена путовања за транзитне токове, смањењу броја саобраћајних незгода, трошкова експлоатације возила, штетних гасова и буке од возила на ужем градском подручју.

Обилазница Београда састоји се из следећих деоница:

Деоница А: Батајница-Добановци - радови завршени на траси и на петљама Добановци и Батајница.

Деоница Б: Добановци – Бубањ Поток
Састоји се из 6 сектора, и то:

Ø сектори Б1-Б3: Добановци - мост на Сави код Остружнице: Завршени радови
Ø мост на Сави код Остружнице: Завршени радови
Ø сектор Б4: Завршена десна трака аутопута у фази I, завршени радови на изградњи леве траке аутопута (фаза II), петљe „Орловача" и „Петлово Брдо".
Ø сектор Б5: Завршена десна трака аутопута од петље „Орловача" до тунела Стражевица (фаза I), завршени радови на изградњи леве траке аутопута (фаза II) укључујући 3 моста и тунел Стражевица (лева цев)
Ø сектор Б6: завршени радови на изградњи пуног профила аутопута од тунела Стражевица до петље „Бубањ Поток"

Деоница Ц: Бубањ Поток – Панчево (Е-70) - предстоје радови



ОСНОВНИ ТЕХНИЧКИ ПОДАЦИ:

Сектор 6
се састоји од две траке (пун профил) аутопута од тунела Стражевица до петље Бубањ Поток (укључујући и петљу), у дужини од 9,74 км.

У оквиру сектора 6 комплетно је изведена и десна и лева трака аутопута, која укључује отворену деоницу трасе, тунел Бели Поток, петље Авала и Бубањ Поток, два моста у трупу аутопута: мост бр. 16 и мост бр. 17, два надвожњака у петљи Авала, осам мостова у петљи Бубањ Поток, као и четири надвожњака дуж сектора 6.

Траса

Обе коловозне траке

Ø возне траке ............................ 4 x 3,75 м
Ø зауставна трака ...................... 2 x 3,00 м
Ø ивичне траке ....................... 2 x 2 x 0,50 м
Ø разделна трака .............................. 4,00 м
Ø банкина ................................... 2 x 1,50 м
Укупно ........................................30,00 м

На сектору 6 Обилазнице Београда налазе се следећи објекти:

Мостови на главној траси:

Мост број 16 - лева и десна конструкција од км 590+769,50 до км 591+202,00 (Л=432,5 м)
Мост број 17 - лева и десна конструкција од км 596+372,82 до км 596+396,62 (Л=23,80 м)


Петља АВАЛА:


Крак 1: Мост на краку 1 (Л=78,00 м + продужетак моста Л=56,43 м) искључење на кружни пут из правца Бубањ Потока
Крак 2: Мост на краку 2 (Л=96,80 м + продужетак моста Л=110,27 м) укључење са кружног пута на правац према Добановцима

Петља БУБАЊ ПОТОК:

Мост бр. 31 (Л=584 м): крак 1 петље Бубањ Поток
Мост бр. 31а (Л=258 м): крак 7 петље Бубањ Поток
Мост бр. 32 (Л=418 м): крак 2 петље Бубањ Поток
Мост бр. 32а (Л=134 м): крак 8 петље Бубањ Поток
Мост бр. 33 (Л=466 м): крак 3 петље Бубањ Поток
Мост бр. 38 (Л=26 м): крак 11 петље Бубањ Поток
Мост бр. 39 (Л=24 м): крак 12 и крак 13 петље Бубањ Поток
Мост бр. 41 (Л=26 м): крак 9 петље Бубањ Поток

Надвожњаци

Надвожњак мост бр. 25 - на км 589+100,00 Л=294,66 м
Надвожњак мост бр. 26 - на км 590+263,79 Л=214,47 м
Надвожњак мост бр. 27 - на км 593+900,86 Л=277,65 м
Надвожњак мост бр. 27а - на км 595+249,86 Л= 83,25 м

Укупно је изграђено 16 мостова и надвожњака на Сектору 6 + надвожњак на краку 10.

Тунел

Тунел Бели Поток

Лева цев, км 592+750 - км 593+110 (дужина 360 м)
Десна цев, км 592+750 - км 593+110 (дужина 360 м)
Ispunjeni uslovi za liniju 300
 
Vrh