Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Nije loša ova linija. "Sestrinska" linija 94, povezuje CBD sa Bežanijom, Mostarskom petljom i dodatno Miljakovac. Lično bih više voleo da saobraća preko Autokomande kako bi zakačio Voždovac, ali no. Biće dobro popunjena ako interval bude dobar.
По мени боље што забоилазући франш и аутокомадну где су гужве огромне, а лако са горње стране може да се спсутите доле где год вам треба.
 
Gledam plan za 93, razumem, milutina milankovića nije imao vezu sa bež kosom gde ima dosta firmi. Pohvala je vraćanje veze sava centra sa prokopom. Opet, bež kosa puna linija koje su upitne. Sada 93 dopunjuje 65 koji odlično ide ili nemaju mesta na okretnici 75. Lično i dalje mislim da su novi resnik.​
Nije uopšte BK novi Resnik, zato što je daleko pre Resnika počela sa "nakrcavanjem" linija. Resnik se tada "grčevito" držao na 47, 503 i 504.​

Da li to znači da nisu pogrešili?
Da 67 menja rutu?
Hteo sam da kažem da ne mora da znači, obzirom da se ispostavilo kao tačno da se uvodi linija 93 i da će ići preko Gazele pored Prokopa. Pisao sam SJP i po pitanju 67, pa videćemo kakav odgovor ću dobiti.​
 



Hteo sam da kažem da ne mora da znači, obzirom da se ispostavilo kao tačno da se uvodi linija 93 i da će ići preko Gazele pored Prokopa. Pisao sam SJP i po pitanju 67, pa videćemo kakav odgovor ću dobiti.​
Razumem, hvala na odgovoru.
Skoro je u bloku 72 postavljeno stajalište i pravac je budućeg nastavka Jurija Gagarina. Samo piše 89. Valjda bi stavili 67 jer je rađeno pre mesec dana.

Sa druge strane Šapićeva ekipa sve radi random i menja iz minuta u minut. Totalno ne poznaju grad i funkcionisanje.
 
Ja pre verujem da ce 67 ici kao sto kazu do Bloka 72...ne verujem da je to slucajno napisano...Kineski trzni se otvara 26-og septembra,Novi Bas se otvara 29-og septembra,sve je moguce....jedino nisu rekli kad tacno startuje 93 sa radom....ocigledno cekaju razmenu linija sa privatnicima kako bi oslobodili buseve za to....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Taman da na 67 dodaju neka dva IK218 :D Šalim se, ali ako je produže, nadam se da će da dodaju vozila, jer već sad ide na 25-30 minuta u zavisnosti od doba dana i dana u nedelji.
 
Ja pre verujem da ce 67 ici kao sto kazu do Bloka 72...ne verujem da je to slucajno napisano...Kineski trzni se otvara 26-og septembra,Novi Bas se otvara 29-og septembra,sve je moguce....jedino nisu rekli kad tacno startuje 93 sa radom....ocigledno cekaju razmenu linija sa privatnicima kako bi oslobodili buseve za to....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
Мени је речено из СЈП да линија креће са радом средином мрсеца октобра.
 
Занима ме зашто 707,706 и 704 који иду са Зелениг Венца не стају код Ушћа? До Земун поште стају на три станице али се не поклапају на те три станице ко је то смислио. По мени треба да стају код Ушћа и на пример Џона Кенедија - Хотел Југославија.
 
Занима ме зашто 707,706 и 704 који иду са Зелениг Венца не стају код Ушћа? До Земун поште стају на три станице али се не поклапају на те три станице ко је то смислио. По мени треба да стају код Ушћа и на пример Џона Кенедија - Хотел Југославија.
One odavno staju kod hotela jugoslavije(osim 706) i Kenedija(osim 704 i 707).Stvarno 15 i 84 budu krcate zbog toga,jer se one tu isprazne zaista
 
One odavno staju kod hotela jugoslavije(osim 706) i Kenedija(osim 704 i 707).Stvarno 15 i 84 budu krcate zbog toga,jer se one tu isprazne zaista
Требало би писати молбу да стају код Ушћа, могу да замислим колико је глупо људима који иду у тржни центар из Земун поља и Батајнице... Морају до Зелењака па онда бусем назад
 
Требало би писати молбу да стају код Ушћа, могу да замислим колико је глупо људима који иду у тржни центар из Земун поља и Батајнице... Морају до Зелењака па онда бусем назад
Или уместо да се враћају назад изађу код хотела и тамо преседају на 15 или 84 што није нелогично да се ради.
Сасвим је логично да већ у местима где има више линија троцифре линије прескачу стајалишта јер оне треба да вежу неку удаљенију тачку са градом, а не да стају на свако могуће стајалиште и продуже пут из Земун Поља или Батајнице до центра за 10 минута.
 
U pravu si, mada Ušće je postalo jako bitno stajalište realno, mnogo više sad nego pre xy godina od kad rade pomenute linije u ekspres režimu. Ne čini mi se suludim da dobiju i to stajalištime, pričamo o Ušću, jer sigurno da ih to neće ne znam koliko usporiti. Sve druge trocifrene linije staju faktički svuda, sem tri linije poteza 700. Decenijama rade isto, pa možda nije loše da prođu neko ažuriranje po tom pitanju. Meni ni iz džepa ni u džep, jer o tome treba da odlučuju ljudi koji ih najviše koriste. Lično kad god idem ka centru Zemuna, apsolutno biram 704, 706 i 707, jer se stiže dosta brže. Jedina su prava zaostavština nekadašnjih ekspres linija, i naravno da je lično meni to super, al ako ima dosta korisnika kojima bi značila ta još jedna stanica, bolje da staju, nego da prave gužvu presedanjem.
 
Или уместо да се враћају назад изађу код хотела и тамо преседају на 15 или 84 што није нелогично да се ради.
Сасвим је логично да већ у местима где има више линија троцифре линије прескачу стајалишта јер оне треба да вежу неку удаљенију тачку са градом, а не да стају на свако могуће стајалиште и продуже пут из Земун Поља или Батајнице до центра за 10 минута.
Слажем се ал битније је Ушће него Хотел Југославија или тамо нека стајалишта.. Џонс Кенедија, Хотетл Југсоловија и Ушће да стају сва три...
 
U pravu si, mada Ušće je postalo jako bitno stajalište realno, mnogo više sad nego pre xy godina od kad rade pomenute linije u ekspres režimu. Ne čini mi se suludim da dobiju i to stajalištime, pričamo o Ušću, jer sigurno da ih to neće ne znam koliko usporiti. Sve druge trocifrene linije staju faktički svuda, sem tri linije poteza 700. Decenijama rade isto, pa možda nije loše da prođu neko ažuriranje po tom pitanju. Meni ni iz džepa ni u džep, jer o tome treba da odlučuju ljudi koji ih najviše koriste. Lično kad god idem ka centru Zemuna, apsolutno biram 704, 706 i 707, jer se stiže dosta brže. Jedina su prava zaostavština nekadašnjih ekspres linija, i naravno da je lično meni to super, al ako ima dosta korisnika kojima bi značila ta još jedna stanica, bolje da staju, nego da prave gužvu presedanjem.
Апослутно једна станица не мења причу, а много је значајна.
 
Требало би писати молбу да стају код Ушћа, могу да замислим колико је глупо људима који иду у тржни центар из Земун поља и Батајнице... Морају до Зелењака па онда бусем назад
Plus i Altina i mestane Galenike kojima je bliza stanica 707ice 😁
 
Слажем се ал битније је Ушће него Хотел Југославија или тамо нека стајалишта.. Џонс Кенедија, Хотетл Југсоловија и Ушће да стају сва три...
I najnebitnije stajaliste je stajaliste Trscanska definitvno.Retko kad bude putnika.Nikad nije puno stajaliste nit iko silazi sa 704 i 707ice.
Dzona Kenedija isto dosta je 15 i 84 da pokrivaju, a i ko bi do Golce delceve ima 73,17...
 
Jedno pitanje za članove,pogotovo oni koji možda žive u blizini....
Da li postoji opcija da se u naselje Veljko Vlahović ulazi iz pravca Kumodraža,da li postoji neka saobraćajnica kao veza ta 2 naselja i postoji li šansa da se tu napravi neka šira ulica kako bi se omogućio kvalitetniji ulaz u naselje Veljko Vlahović jer ova opcija sa 2 minibusa na 26L koji idu zajedno da bi opslužili celo naselje zaista postaje smešna...ako na primer 25P okreće kod Stepine kuće,da li bi mogao da se produži dalje od te tačke ako ima mogućnosti?
Da li neko zna nešto na tu temu,bio bih zahvalan....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Postoji plan po kome se čitav potez od Veljka Vlahovića do Kumodraža gradi i projektuju ulice normalne širine, kojima bi se omogućilo da linija sa normalnim kapacitetom saobraća. U planu je bilo da se linija 18 produži i da preko Cvetanove Ćuprije sa gornje strane pristupi naselju, kao i da se uvede linija koja bi povezivala naselje Veljko Vlahović i Kumodraž. Baš sam nedavno tražio taj plan ali nisam uspeo da ga nađem. Hteo sam da vidim šta on predviđa tačno, obzirom da smo dobili planove za produženje Kumodraške (Nova Kumodraška) i privredne zone oko Soko štarka.​
 
Postoji plan po kome se čitav potez od Veljka Vlahovića do Kumodraža gradi i projektuju ulice normalne širine, kojima bi se omogućilo da linija sa normalnim kapacitetom saobraća. U planu je bilo da se linija 18 produži i da preko Cvetanove Ćuprije sa gornje strane pristupi naselju, kao i da se uvede linija koja bi povezivala naselje Veljko Vlahović i Kumodraž. Baš sam nedavno tražio taj plan ali nisam uspeo da ga nađem. Hteo sam da vidim šta on predviđa tačno, obzirom da smo dobili planove za produženje Kumodraške (Nova Kumodraška) i privredne zone oko Soko štarka.​
E to me zanimalo,znači svakako postoji plan...u naselje trenutno ne moze da se udje sem ovako minibusem ili kolima....a naselje se širi samo tako...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Dobio sam odgovor DJP kojim se potvrđuje da će linija 93 ići trasom preko Gazele i pored Prokopa, i to sve vreme Bulevarom kneza Aleksandra Karađorđevića. Trasa bi otprilike trebala biti 👇

Pogledajte prilog 212308
Po meni bolje da su od zel.stanice tosin bunar pustili desno kroz tosin bunar i ugrinovackom do Backe ili ugrinovackom, filipa visnjica i cara dusana do Zemuna Gornji grad. Ovako vec ima sa Miljakovca 94 do Novog Beograda a bezanija je odlicno pokrivena sa 65,70,72,74,75, 76,82,607 708...povezivanje sa Backom bi imalo smisla i znog nedavnog uspostavljanja linija 103, 105L i 112 pa bi se napravila bolja povezanost.
 
Po meni bolje da su od zel.stanice tosin bunar pustili desno kroz tosin bunar i ugrinovackom do Backe ili ugrinovackom, filipa visnjica i cara dusana do Zemuna Gornji grad. Ovako vec ima sa Miljakovca 94 do Novog Beograda a bezanija je odlicno pokrivena sa 65,70,72,74,75, 76,82,607 708...povezivanje sa Backom bi imalo smisla i znog nedavnog uspostavljanja linija 103, 105L i 112 pa bi se napravila bolja povezanost.
Bežanija je dobro povrzana sa Zelenim Vencom i Opštinom, dok je sa Železničkom stanicom i poslovnim kvartom u Milutina Milankovića katastrofalno povezano. Ova linija to rešava. Svakako treba još jedna jača linija ka Zemunu, nešto tipa 81 produžena do Bloka 42
 
Ипак је линија помало промашај ако окреће где и 65; са железничком станицом и БАС-ом се повезују насеља, а не гробља - морала би ићи трасом 75-ице, а идеално ако би окретала на Лединама.
 
Ипак је линија помало промашај ако окреће где и 65; са железничком станицом и БАС-ом се повезују насеља, а не гробља - морала би ићи трасом 75-ице, а идеално ако би окретала на Лединама.
Било би предугачко да окреће на Лединама, а мислим да је октретница БК попуњена добро са 75, 74 и 70 са којима свакако може да се преседне на линију 93, као и са 71 код ЖС Тошин Бунар, а уједно постоји веза са Сурчином и Војвођанском са 601 линијом. Такође линија 93 пролази кроз три прометне станице на Бежанији тако да није да не иде кроз насеље.
 
Иде кроз једну и по (без делова те обе) месне заједнице од три. Слабо покрива насеље. За све се лако нађе образложење, али ни да се убаци још једна линија на окретницу не тражи баш превелики напор. А може и до Ледина - што је то "предугачко"?

Линија 65 већ ионако годинама вози празна ту једну станицу од километар и 200 до фантомског улаза у гробље и никад употребљене капеле за испраћај, спаљујући гориво и ресурсе безвезе - е, сад ће још једна линија то исто да чини, уместо да скупља путнике.
 
Vrh